וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור זיסמן מונה לסמנכ"ל הלקוחות של הסטארט-אפ Joyned

8.11.2022 / 7:43

במשך למעלה מ-10 שנים כיהן זיסמן בשורה של תפקידי ניהול בכירים בחברת פלייטק, שנוסדה על ידי טדי שגיא, וששוויה השנתי הגיעו ל-1.2 מיליארד יורו (2021). בין היתר, שימש זיסמן כמנכ"ל פלייטק ישראל וקודם לכן כמנהל לקוחות בדרגת סמנכ"ל

ליאור זייסמן. יחצ,
ליאור זייסמן/יחצ

חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה על מינויו של ליאור זיסמן, מבכירי חברת פלייטק לשעבר, לסמנכ"ל לקוחות.

במשך למעלה מ-10 שנים כיהן זיסמן בשורה של תפקידי ניהול בכירים בחברת פלייטק, שנוסדה על ידי טדי שגיא, וששוויה השנתי הגיעו ל-1.2 מיליארד יורו (2021). בין היתר, שימש זיסמן כמנכ"ל פלייטק ישראל וקודם לכן כמנהל לקוחות בדרגת סמנכ"ל. בתפקידים השונים הוא תרם להצלחתם הבינלאומית של פתרונות החברה בתחום התוכנה לבתי קזינו מקוונים, פוקר, בינגו, ספורט ועוד.

יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned: "אנו חותמים בימים אלה על הסכמים עם מותגי תיירות בינלאומיים שיטמיעו את הפתרון שלנו באתרי ההזמנות שלהם. הידע והניסיון העשירים של ליאור זיסמן כמנכ"ל פלייטק ישראל וכמנהל לקוחות בינלאומיים יסייעו לנו להאיץ את הצמיחה העסקית שלנו ולהפוך לסטנדרט דה פקטו של אתרי הזמנות בינלאומיים בשוק שהיקפו השנתי 1 טריליון דולר".

הפתרון שפיתחה Joyned מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות.

הפתרון מחליף את הנוהג המסורבל הרווח כיום שבו מבצע ההזמנה שולח לבני משפחה וחברים לינקים של חלופות שונות והדיון עליהם מתבצע טלפונית או בוואטסאפ. באופן זה, הזמן הנדרש להחלטת הקנייה מתקצר באופן דרמטי וחוויית החופשה הופכת למשותפת כבר בשלב ההזמנה.

Joyned נוסדה על ידי יונתן אברהם (מנכ"ל) ומיכאל לוינסון (סמנכ"ל מוצר) ומעסיקה 15 עובדים, רובם במשרדי החברה בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully