וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת GrowthSpace ממנה את גיא בן-בסט לסמנכ"ל כספים

8.11.2022 / 9:55

בן-בסט, בעל 10 שנות ניסיון בפיננסים בדלויט, Nova, ו - Yotpo, יוביל את האסטרטגיה הפיננסית והתפעולית של החברה

גיא בן בסט. מור חטואל,
גיא בן בסט/מור חטואל

GrowthSpace, שפיתחה את פלטפורמת ה - AI הראשונה מסוגה בעולם לפיתוח עובדים, מודיעה על מינויו של גיא בן-בסט לסמנכ"ל הכספים של החברה. לפני הצטרפותו ל - GrowthSpace, בן-בסט שימש כעמית בכיר בדלויט עם התמחות בחברות הייטק וסטארטאפים, והוביל את פעילות החשבות, המיסוי וניהול תהליכים חוצי ארגון של פעילות המטה בחברות כמו Nova, Yotpo ועוד.

במסגרת תפקידו ב- GrowthSpace בן בסט אחראי לליווי עסקי, פיננסי ותפעולי להנהלת החברה בדגש על תמיכה בפיתוח העסקי, תכנון ותמיכה באסטרטגיה של החברה, ניהול המזומנים של החברה וסבבי ההשקעה, ניהול הפעילות השוטפת מול לקוחות וספקים, ובניית תשתית של תהליכים חוצי ארגון כדי לאפשר את המשך הצמיחה של GrowthSpace.

"הצמיחה המהירה שאנו חווים בשנה האחרונה מחייבת אותנו לעבוד בסקייל", אמר עומר גלס, מנכ"ל ומייסד שותף של GrowthSpace. "ההצטרפות של גיא תתמוך באסטרטגיית ההתרחבות של החברה לשנים הקרובות, ותאפשר את המשך הגידול של הפיתוח והמכירות".

בשנה האחרונה חוותה GrowthSpace צמיחה מואצת על רקע הביקושים הגדלים לפיתוח עובדים בארגונים. לאחרונה גייסה החברה 25 מיליון דולר בסבב B ממשקיעים מובילים Zeev Ventures, קרן ורטקס ומיקרוסופט, שנה בלבד לאחר סבב הגיוס הקודם. סך ההשקעות בחברה עומד על 44 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ - 70 עובדים.

GrowthSpace הוקמה על מנת לאפשר לחברות לפתח את עובדיהן באופן ממוקד ומבוסס נתונים. הפלטפורמה מודולרית, ותומכת בכל מספר של תכניות הכשרה שלקוחות החברה מעוניינים בהן,

הכוללות אך לא מוגבלות לפיתוח מקצועי אחד על אחד, מנטורינג פנימי, הכשרה קבוצתית וסדנאות. באמצעות מינוף בסיס הנתונים הרחב ביותר מסוגו בעולם להכשרת עובדים ורשת גלובלית של למעלה מ 1500 מומחים בלמעלה מ - 50 מדינות, GrowthSpace מסייעת לעובדים ולצוותים להשיג ביצועים מיטביים בקנה מידה רחב. בין מאות לקוחות החברה ניתן למנות את Microsoft, Siemens, J&J, EY, Tim Hortons, CheckPoint, Whitesource, Zoominfo, נטפים, Taboola ועוד. החברה פועלת במודל היברידי בישראל (יום בשבוע מהמשרד בתל אביב) ומודל של עבודה מרחוק בארצות הברית וקנדה. מייסדי החברה הם עומר גלס, יצחק קידר ודן טרנר.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully