וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר שני מהרווארד? הכרטיס שלכם למוסד האקדמי הטוב בעולם

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 11:58

מלגת המנהיגות על שם סמי עופר מיועדת ללימודי תואר שני בממשל באוניברסיטת הרווארד וכוללת מימון מלא של שכר לימוד שנתי בשווי 50 אלף דולר ודמי מחיה. אירוע החשיפה הראשון למלגה יתקיים ב-30 בנובמבר

הכניסה לאוניברסיטת הרווארד. AP
הכניסה לאוניברסיטת הארוורד. מי שיזכה במלגה יהנה לא רק מלימודים חינם אלא גם מדמי מחייה שייאפשרו לו להקדיש את זמנו ללימודים/AP

בדרך להנהגה עוצרים בהרווארד: קרן משפחת עידן ובתיה עופר משיקה את מלגת המנהיגות על שם איש העסקים המנוח, סמי עופר ז"ל. המלגה היא ללימודי תואר שני בממשל באוניברסיטת הרווארד והיא כוללת שכר לימוד שנתי בשווי 50 אלף דולר ודמי מחיה מלאים.

מלגת המנהיגות על שם סמי עופר היא חלק מקרן המלגות של משפחת עופר. המלגה היוקרתית תושק לראשונה בערב ייעודי שיתקיים ביום שלישי ה-30/11/22 (להשתתפות בערב ההשקה באמצעות הזום) בהשתתפות בתיה עופר, דיקנית הסטודנטים באוניברסיטת הרווארד, דבורה אייזקסון, מלגאי עבר והווה ונוספים. לפי חזון המלגה, הצעירים צפויים להשלים את לימודי התואר השני בממשל באוניברסיטה היוקרתית בעולם ולשוב לארץ ולסייע לחיזוק אזור המזרח התיכון.

בכל שנה, ייבחרו ארבעה מועמדים לקבלת המלגה היוקרתית. על מנת להיבחר למלגה, על המועמדים להתקבל ללימודי תואר שני בממשל בהרווארד ולהתמודד על מלגת הלימודים היוקרתית, המכסה את שכר הלימוד במלואו וכן דמי מחיה. המלגאים נבחרים מכל הדתות וממגוון רקעים, על סמך הישגיהם האקדמיים והאישיים, תוך התמקדות בפוטנציאל המנהיגות שלהם.

בתיה עופר. גטי אימאג',
בתיה עופר: "אנחנו נרגשים להעניק הזדמנויות שוות לצעירים ישראלים שיפעלו להפיכת העולם למקום טוב יותר"/גטי אימאג'

בתיה עופר היא פילנתרופית ישראלית ידועה וכיום נחשבת לאחת הפילנתרופיות החשובות בבריטניה. יחד עם בעלה, איש העסקים הישראלי עידן עופר, בני הזוג תורמים רבות למען הקהילה והציבור. רק לאחרונה, תרמו הזוג עופר כ-15 מיליון דולר לספריה הלאומית הצפויה להיפתח בירושלים. בין שאר פעילותיהם בעולם הפילנתרופיה תורמים הזוג רבות לבית החולים איכילוב, לשורה של עמותות המסייעות לצעירים במצוקה ולמוסדות אקדמיים בארץ ובעולם.

בתיה עופר: "אנחנו נרגשים להעניק הזדמנויות שוות לצעירים ישראלים שיפעלו להפיכת העולם למקום טוב יותר וליצירת קשרים עם מנהיגי העתיד. מטרת המלגה היא להכשיר את דור המנהיגים והמנהיגות הבא בישראל, שיהיו דמויות מפתח בחברה הישראלית המגוונת. אני מאמינה שבזכות המלגה נוכל לסייע לסטודנטים ולסטודנטיות מצטיינים ובעלי יכולת מנהיגות, על מנת שילמדו באוניברסיטה המובילה, ירכשו כלים לעתיד וישובו לישראל כדי לתרום לחברה, לקהילה ולמדינה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הארוורד. ShutterStock
אוניברסיטת הארוורד/ShutterStock

האוניברסיטה של רוזוולט, קנדי ואובמה

אוניברסיטת הרווארד היא אוניברסיטה אמריקאית פרטית במסצ'וסטס. האוניברסיטה הינה חברה בליגת קיסוס. (Ivy League) ומדורגת מאז 2003 כאוניברסיטה הטובה בעולם. אחוז המתקבלים ללימודים מתוך מגישי המועמדות הוא כתשעה אחוז, וכ-80 אחוז מהמתקבלים בוחרים ללמוד במוסד.

מבין הבוגרים הבולטים: שמונה מנשיאי ארה"ב (ג'ון פ. קנדי, ברק אובמה ועוד), נשיאי ביהמ"ש העליון בארה"ב, ראשי ממשלות פקיסטן, יוון וקנדה, עשרות חתני פרס נובל לשלום, לכימיה, ולפיזיקה (תיאודור רוזוולט, אל גור ועוד). מבין בוגרי ביה"ס לממשל קנדי ישנם 17 ראשי מדינות (מאיה סנדו, נשיאת מולדובה, פיפה קלדרון נשיא מקסיקו לשעבר ועוד), מנכ"לי בנקים מרכזיים ומחוקקים, והוא מדורג מדי שנה במקום הראשון מבין הפקולטות המקבילות באוניברסיטאות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully