וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה גרינפלד מונתה לסמנכ"לית מותג ותקשורת בקבוצת Bookaway

8.11.2022 / 13:19

גרינפלד שימשה עד לאחרונה מנהלת מיתוג ותקשורת בחברת NEXT Insurance בשנים בהן צמחה בחדות בארה"ב ולפני כן סמנכ"לית שיווק ותקשורת ב- GlassesUSA

נועה גרינפלד. מור אורן,
נועה גרינפלד/מור אורן

נועה גרינפלד מונתה לסמנכ"לית מותג ותקשורת ב Bookaway Group ותוביל את התקשורת השיווקית של הקבוצה ברחבי העולם.

נועה בעלת ניסיון בינלאומי עשיר בהובלת מיתוג של חברות. שימשה עד לאחרונה מנהלת מיתוג ותקשורת בחברת NEXT Insurance בשנים בהן צמחה בחדות בארה"ב ולפני כן סמנכ"לית שיווק ותקשורת ב- GlassesUSA. בעבר ניהלה את המיתוג של אתר ההיכרויות JDate וניהלה את תקציבי הפרסום של מותגים כגון ספרייט, לוריאל, שברולט במשרד הפרסום Publicis.

קבוצת Bookaway פועלת בתחום הטרוול-טק ועוסקת בדיגיטציה של תחבורת מטיילים בעולם. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לרכוש כרטיסי נסיעה באוטובוסים, מעבורות ורכבות, בעיקר במדינות מתפתחות שבהן לא היה ניתן עד כה לרכוש באינטרנט. החברה פועלת מול 7000 מפעילי תחבורה בלמעלה מ-100 מדינות ב-132 אלף קוי אוטובוסים, רכבות ומעברות שונים המקשרים בין 13 אלף ערים. Bookaway הוקמה בשנת 2017 על ידי נועם טויסטר, דיויד יצחקי ועומר טשכמר, שלושתם חובבי טיולים בעולם שנחשפו לפער בין היכולות הטכנולוגיות לבין היישום שלהן בשטח במדינות שונות והחליטו לגשר עליו. החברה גייסה עד כה 81 מיליון דולר וניצלה את תקופת הקורונה לצורך רכישת ארבע חברות והרחבת הפעילות. מועסקים בה 381 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובמשרדים בתאילנד, קרואטיה וארגנטינה.

נועה גרינפלד: "לאחר מספר שנים בעולם הפינטק, הכניסה לתחום הטרוואל-טק מייצרת עבורי אתגר חדש ומרגש, במיוחד כשמדובר בזירה האחרונה של התיירות שלא עברה דיגיטציה. חברות קודמות בהן עבדתי התמודדו אף הן בהצלחה עם ביצוע מהפך דיגיטלי בתחומי הביטוח והאופטיקה, שינוי התנהגות צרכנים וקפיצת מדרגה מהעולם הישן לחדש. בקבוצת Bookaway יש קסם רב. אנחנו פוגשים את הלקוח כשהוא בטיול ברחבי העולם, רוצה להגיע לאי בתאילנד, בפיליפינים או במקומות רבים אחרים ואנחנו מייצרים לו חווית הגעה פשוטה, בטוחה, מודרנית ובעיקר בלי הכאב ראש של לעמוד בתורים במדינה זרה עם שפה ומטבע זר."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully