וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני יפה מדי בשביל לעבוד": ההתבטאות שעלתה לאושיית הרשת ביוקר

23.11.2022 / 0:01

משפיענית הרשת לוסי ולצ'ר התלוננה שהיא יפה מדי בשביל לעבוד: "זה נראה שאני רוצה לקום כל יום ב-6 בבוקר למשך 60 השנים הבאות? לא, אני יותר מדי יפה בשביל זה". העוקבים שלה ממש לא אהבו את פליטת הפה הזו: "את עצלנית ומתנשאת"

לוסי ולצ'ר חושבת שהיא יותר מדי יפה בשביל לעבוד/@luluhasfun

לכולנו עברה המחשבה הזאת בראש - שאנחנו יפים, חכמים או טובים מדי בשביל לקום כל בוקר לעבודה - אבל אף אדם שפוי לא יאמר את זה בקול, בטח שלאט יצלם את עצמו אומר את זה ויפרסם ברשת. אבל משפיענית הרשת לוסי ולצ'ר, לעומת זאת, אמרה את זה באופן ברור מול המצלמה - ועל אף שהיא ידועה ככזו שאינה בוחלת במילים בדרך כלל - הפעם היא נגעה בנקודה רגישה מדי אצל העוקבים שלה, שספק אם לא הורידו לה עוקב מאז.

אושיית הרשת, לה יש נכון לכתיבת שורות אלו 82 אלף עוקבים בטיקטוק, מסרה את ההצהרה הנועזת בסרטון שפילג את הרשת. "אני לא רוצה לעבוד עד סוף חיי", הצהירה הבלונדינית בחוצפה בתחילת הסרטון הוויראלי שלה. "האם זה נראה שאני רוצה לקום ב-6 בבוקר בכל פאקינג יום במשך 60 השנים הבאות? לא! אני יפה מדי בשביל זה!", אמרה ולקחה לגימה מהקפה הקר שלה.

צפו בפליטת הפה שלה:

הצופים לא אהבו את הוידוי של לוסי וכינו אותה עצלנית ומתנשאת. "נסי להתעורר ב-4 לפנות בוקר כל יום ולעבוד 60 שעות בשבוע", כתב אחד בתגובה ואחרת הוסיפה: "מישהי פה פריבילגית. אני מקווה שישפילו אותך מותק, את צריכה לעבור את זה. למראה אין שום קשר לעבודה וזה עצוב שיש לך את המנטליות הזו". משתמש נוסף כתב: "מה דעתך לנסות להתבגר במקום להתנהג כמו נסיכה מיוחסת שמצפה לקבל הכל על מגש של כסף?".

עם זאת, היו גם כמה שהסכימו עם ולצ'ר וסיפרו שגם הם מרגישים שחוקים מעבודה. "כל הכבוד אחותי" כתבה אחת ואחר הוסיף: "שולח את זה לכל מעסיק שאי פעם היה לי". משתמש נוסף כתב: "אמרת את מה שכולנו חושבים" ואחר הציע: "את יכולה להיות עקרת הבית שלי. אני עושה 6 ספרות בשנה. רק תוודאי שהבית נקי והאוכל על השולחן". ההתנפלות עליה גרם לה להגיב לסרטון שלה ולהתעקש שדבריה נאמרו בהומור.

@luluhasfun Rip to the white bodysuit maybe I shouldn't do a full face of makeup in it? #makeupforwork #grwm #workmakeup #viral ♬ Good Days - SZA

ולצ'ר מרבה לשתף סרטונים שלה מתכוננת לעבודה, כשלאחרונה אף חשפה שקיבלה קידום. גם בסרטון הזה כאן למעלה נפלטו לה כמה דברים: "אני מתחילה היום תפקיד חדש בעבודה, אז במקום לקפל מגבות, אני הולכת להיות בקבלה", הצהירה, "זה מאוד מלחיץ, כי למרות שאני אולי נראית טוב, חכמה ומוכשרת, אני בעצם לא חכמה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully