וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה ירוק: הקמפיין החדש של טמבור

8.11.2022 / 14:20

תחת מותג סופרקריל, סדרת הצבעים האקריליים הוותיקה של טמבור, יוצאת ענקית הצבע וחומרי הבנייה עם קמפיין לסדרת צבע חדשה וידידותית יותר לסביבה

קמפיין טמבור. יחצ,
הקמפיין של טמבור/יחצ

תחת מותג סופרקריל, סדרת הצבעים האקריליים הוותיקה של טמבור, יוצאת ענקית הצבע וחומרי הבנייה עם קמפיין לסדרת צבע חדשה וידידותית יותר לסביבה: סופרקריל ECO לאוויר נקי יותר בבית. הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקל, נוצר ע"י משרד הפרסום McCann ועולה בשילוט חוצות, חסויות בטלוויזיה ובדיגיטל תחת הקריאייטיב "זה ירוק".

סופרקריל ECO הינה סדרת הצבעים הראשונה שאינה מכילה VOC, כאשר כושר הכיסוי של הצבע, כושר ההסתרה ונוחות היישום הינם של סופרקריל, סדרת הצבע המובילה והאהובה בישראל. סדרת סופרקריל ECO זמינה בכל 1650 הגוונים של טמבור. בטמבור מדגישים כי אריזת הסדרה החדשה מכילה למעלה מ-30% פלסטיק ממוחזר, וייצור הצבע מתקיים במפעל הצבע של החברה בעכו, הנושא את התקן 14001 לניהול סביבתי.

"קמפיין השקת סדרת סופרקריל ECO הוא חגיגת צבע התומכת במחויבות של טמבור לייצר סביבות חיים ירוקות יותר. הסדרה החדשה הינה פתרון נוסף למוצר איכותי המאפשר אורח חיים ירוק ומקיים יותר והינה צעד נוסף ומשמעותי באסטרטגיה של טמבור להוביל את תחום הבנייה הירוקה בישראל", אומרת סמנכ"ל שיווק טמבור צביה אורנשטיין-קסן.

אז מה הן אותן תרכובות אורגניות נדיפות (VOC)? קיצור של Volatile Organic Compounds - תרכובות אורגניות נדיפות, שהן למעשה חומרים שמתנדפים בטמפרטורת החדר ונפלטים מדבקים, צבעים, מוצרי קוסמטיקה, מטהרי אוויר ועוד, ויכולים לפגוע הן בסביבה והן באיכות האוויר שהאדם נושם. לכן, כאשר בוחרים צבע לפנים הבית, מומלץ לוודא שהוא מכיל כמות מינימלית עד אפסית של VOC.

  • עוד באותו נושא:
  • טמבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully