וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הסטוק ממשיכה להתרחב: מגייסת כ-200 עובדים

8.11.2022 / 14:24

הרשת פותחת סניף דגל בפתח תקווה בשטח שישתרע על 1500 מ"ר ובהשקעה של 3.5 מיליון שקל. עופר ברק, מנכ"ל רשת הסטוק: "בחרנו לפתוח סניף דגל בפתח תקווה מכיוון שהיא עיר מרכזית ומתחם העסקים והמסחר 'דן טאון' החדש יהיה אחד היפים והמובילים בארץ"

רשת הסטוק. יחצ,
רשת הסטוק/יחצ

רשת הסטוק משיקה בימים אלה סניף חדש אשר הוקם במתחם בסר בפתח תקווה בחוזה ל-15 שנה. הסניף החדש נחשב לחנות הגדולה ביותר של הרשת (עד כה) בשטח של 1500 מ"ר ובהשקעה של 3.5 מיליון ש"ח. במתחם נמצאים ארבעה בנייני משרדים המיודעים לאכלס אלפי אנשים וכן שטח מסחרי גדול בו יפתחו רשתות קמעונאיות מובילות ומתחם אוכל.

"האסטרטגיה החדשה של הרשת היא פתיחה של יותר ויותר חנויות גדולות על מנת להעניק ללקוח מלבד המחיר הזול גם חווית שירות, נראות ואיכות" מספר עופר ברק מנכ"ל הרשת. "הסניף החדש יוקרתי, עוצמתי וגדול ונדרשים 60 עובדים ביום על מנת לתפעל אותו" מוסיף ברק.

בנוסף, לראשונה בישראל בעלי הסטוק חשבו על מהלך חדשני והקימו בסניף "חנות בתוך חנות" של המותג פוד אפיל המשתרע על שטח של 80 מטר ובמחירים הזולים ביותר שניתן למצוא כיום בארץ. "פוד אפיל הוא כיום המותג המוביל בארץ בתחום הבישול והאירוח. עד כה היה ניתן למצוא בסניפי הרשת 10% מתמהיל המוצרים וכעת המהלך החדש נותן לנו את האפשרות להעניק לצרכנים את מכלול המוצרים שיש לפוד אפיל להציע מספר ברק".

נכון להיום מונה רשת הסטוק 35 סניפים, עוד 14 חוזים חתומים ו- 8 סניפים חדשים שעומדים להיפתח בחודשים הקרובים. לפני כשבוע נפתח סניף כפר סבא ובעוד חודש מתחילים הקמה ב-4 סניפים במקביל: חדרה, מעלה אדומים, גן יבנה ואום אל פאחם אשר יהיה הסניף הראשון של הרשת במגזר הערבי. בעקבות הצמיחה והתרחבות הסניפים ברחבי הארץ, מגייסים ברשת 200 עובדים למגוון רחב של תפקידים כמו קופאים, מנהלים, מנהלי משמרת, מחסנאים, סדרנים ועוד.

לרשת מותג פרטי בשם Cameo המציע קולקציה חדשה המתחלפת כל הזמן לפי הטרנדים ובה פריטים בעיצוב וייבוא ייחודי, המושפעים מהטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב . בקולקציה ניתן למצוא פריטים שיעניקו צבע וחמימות לכל חלל בבית - מהסלון, דרך חדר האמבטיה, המטבח, חדרי הילדים ועד לחדר השינה והכל במחירים משתלמים, איכות מוצרים גבוהה וחוויית קנייה חסרת תחרות.

המגוון הרחב מאפשר ליצור טוטאל לוק לחלל באמצעות פריטים בעלי מוטיב עיצובי זהה או לבחור בשיטת ה-mix and match. בנוסף, מציעה הרשת מחלקה שלמה המוקדשת לטבע, במסגרתה מציעה הרשת פריטי במבוק, עציצים ומעמדים לעציצים. לכל זה מתווספות מחלקות ייחודיות בתחום הכושר, בעלי חיים, כלי עבודה וצעצועים.

עופר ברק מנכ"ל רשת הסטוק מסר: "בחרנו לפתוח סניף דגל בפתח תקווה מכיוון שהיא עיר מאוד מרכזית ומסחרית. היא מושכת אליה לקוחות מכל האזור כמו גבעת שמואל, יהוד, סביון, רמת גן, בני ברק, ועוד. בנוסף, הייתה התאמה מושלמת לתנאים המסחריים במתחם והרצון של שני הצדדים לשתף פעולה ולכן זה יצא לפועל. מתחם דן טאון הוא מרכז עסקים ומסחר מוביל וברגע שיפתחו שאר החנויות והמסעדות זה יהיה אחד המתחמים היפים בארץ. אנו שמחים לאפשר ללקוחות הרשת תושבי העיר והסביבה להמשיך וליהנות מההיצע הרחב הקיים אצלנו ומהמחירים המשתלמים ביותר. הסניף החדש הוא סנונית ראשונה המבשרת על המגמה החדשה ברשת של פתיחת סניפי ענק בשטחים של 1,500 מ"ר". "הצמיחה המסיבית של הרשת גרמה לנו להבין שאנו חייבים לגייס מאות עובדים חדשים על מנת להמשיך לגרום למערכת לעבוד בצורה מושלמת כמו שהיא עובדת היום" סיכם ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully