וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס ומיקרוסופט מציגות: איזה טעם יש לענן?

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 8:09

מיקרוסופט הופכת לשותפה אסטרטגית וטכנולוגית של קבוצת שטראוס, להעברת התשתיות הארגוניות של הקבוצה לענן של מיקרוסופט. במסגרת הפרויקט, שמוערך במיליוני שקלים, שטראוס ומיקרוסופט ישתפו פעולה בפיתוח מיזמים חדשניים דיגיטליים בעולמות הקמעונאות ומוצרי הצריכה

הסכם שטראוס-מיקרוסופט 2. שירן גבאי,
אלון חיימוביץ', מנכל מיקרוסופט-ישראל (מימין) ומנכ"ל שטראוס גיורא בר דעה/שירן גבאי

מיקרוסופט ישראל חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי וטכנולוגי עם קבוצת שטראוס, במסגרתו תעביר שטראוס את התשתית הארגונית שלה לענן של מיקרוסופט, Microsoft Azure, ואת כלל עובדי החברה לשימוש בפלטפורמות המתקדמות של החברה בענן לצורך שיתוף הפעולה והידע בין כל היחידות התפעוליות והעסקיות בשטראוס, יצירת חדשנות דיגיטלית ותמיכה במודל עבודה היברידי.

שטראוס ומיקרוסופט ישתפו פעולה בפיתוח מיזמים חדשניים דיגיטליים בעולמות מוצרי הצריכה. מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, אלון חיימוביץ' ומנכ"ל שטראוס, גיורא בר-דעה, נפגשו בקמפוס מיקרוסופט ישראל ליום חדשנות בקמעונאות ולהשקת שיתוף הפעולה יחד עם הצוותים ועם סטארטאפים בתחום הפוד טק.

מיקרוסופט ממוקדת בהבאת ערך לחברות באמצעות הבנה עמוקה וניסיון רב שנים בשוק העסקי והטכנולוגי בישראל והתאמת פתרונות טכנולוגיים לטובת מימוש אסטרטגיה עסקית. לאחרונה השיקה החברה מספר עננים שמותאמים במיוחד לדרישות של תעשיות ספציפיות. הפלטפורמה שמה דגש מיוחד על היבטי אבטחת המידע, הסייבר והפרטיות.

הסכם שטראוס-מיקרוסופט 3. שירן גבאי,
נפגשו בקמפוס של מיקרוסופט. נציגי חברת המזון וחברת המחשבים בתמונה משותפת/שירן גבאי

עדי קריסטל, סמנכ"לית חטיבת המגזר העסקי במיקרוסופט ישראל: "אנחנו גאים בשותפות הטכנולוגית עם קבוצת שטראוס. תשתית הענן של מיקרוסופטתאפשר לקבוצת שטראוס להטמיע תהליכים חדשים במוצרים, תתרום לחויית העובד ולממשק עם הלקוחות ותייצר חדשנות במיזמים משותפים. בנוסף, שטראוס תוכל להפיק תובנות מהדאטה הקיים ביחידות העסקיות של החברה, על מנת לנתח, ללמוד ולצמוח כפי שעושות ענקיות המזון ברחבי העולם".

יורם סדן, סמנכ"ל מערכות מידע ודיגיטל, קבוצת שטראוס: "שטראוס, כחברת מזון בינלאומית חדשנית, פועלת להרחיב את ההשקעה בחדשנות לכלל הארגון, מקווי היצור, דרך המחסנים והשינוע, המנהלה ועד לקמעונאים ומשם לצרכן הסופי. האקוסיסטם של מיקרוסופט יסייע לנו להשיג ולשפר את היעדים העסקיים של החברה כפי שעושות יצרניות מזון ענקיות בעולם שכבר עברו לענן של מיקרוסופט".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הסכם שטראוס-מיקרוסופט 1. שירן גבאי,
שטראוס תעביר את התשתית הארגונית שלה לענן של מיקרוסופט, Microsoft Azure/שירן גבאי

"להעצים כל אדם וכל ארגון להשיג יותר"

מיקרוסופט מאפשרת טרנספורמציה דיגיטלית בעידן ה- Intelligent Cloud וה-Intelligent Edge. חזון החברה הוא "להעצים כל אדם וכל ארגון להשיג יותר".

בשנה הקרובה מיקרוסופט תשיק את ה-Datacenter Global Hyperscale הראשון בישראל. ארגונים יוכלו להעביר את הדאטה שלהם בצורת מאובטחת ואמינה לענן תוך שמירה על Data Residency ו-Compliance.

ה-Cloud Region הישראלי יצטרף לתשתית הענן הגלובלית של החברה, אחת מתשתיות הענן הגדולות והחדשניות בעולם המשרתת למעלה ממיליארד לקוחות ו-20 מיליון עסקים ברחבי העולם. האזור הישראלי יופעל בהתאם לעקרונות הענן והסטנדרטים של מיקרוסופט העולמית. פלטפורמת הענן של החברה מאפשרת גישה לתשתיות מחשוב ושירותים מתקדמים על פי דרישה לרבות כוח מחשוב, שירותי רשת, מסדי נתונים, טכנולוגיות אנליטיקה, יכולות בינה מלאכותית ופתרונות IoT (האינטרנט של הדברים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully