וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה יהיה מהפך בנוף טעינת הרכבים החשמליים"

8.11.2022 / 17:13

בוועידת האקלים הבינלאומית של האו''ם הציגו החברות הישראליות EV MOTORS וג'נסל פריצת דרך בתחום תחנות טעינה לרכב חשמלי - תחנה ירוקה המבוססת מימן ללא תלות וללא חיבור לרשת החשמל

מימין לשמאל : אוהד זליגמן יו"ר אי.וי.מוטורס , שרת איכות הסביבה תמר זנדברג , רמי רשף מנכ"ל חב' ג'נסל. יחצ,
מימין לשמאל: אוהד זליגמן יו"ר אי.וי.מוטורס, שרת איכות הסביבה תמר זנדברג ורמי רשף מנכ"ל ג'נסל/יחצ

בוועידת האקלים הבינלאומית של האו''ם שמתקיימת בימים אלו בשארם א- שייח', בהשתתפות ראשי מדינות ומנהיגי עולם, הציגו החברות הישראליות EV MOTORS וג'נסל פריצת דרך בתחום תחנות טעינה לרכב חשמלי - תחנה ירוקה המבוססת מימן ללא תלות וללא חיבור לרשת החשמל.

אוהד זליגמן, יו"ר EV MOTORS, ורמי רשף, מנכ"ל ג'נסל, הציגו מפני שרת איכות הסביבה תמר זנדברג את הפיתוח המהפכני שמאפשר טעינה רכבים באמצעות טכנולוגיה חשמלית המתבססת על מימן. הפיתוח הישראלי משתלב בצעדים ובמאמצים הבינלאומיים לטיפול באספקטים של משבר האקלים הגלובלי. תחנת הטעינה החדשה זכתה גם לתשומת לב רבה מצד ראשי המשלחות ומשרדי האנרגיה של מצרים, איטליה, בלגיה, ואיחוד האמירויות ועוד.

המערכת החדשה פותחה על בסיס הטכנולוגיה המוכחת של תאי הדלק מבוססי מימן ואמוניה של החברה, והיא משלבת את יכולת יצור החשמל בתאי דלק של החברה מבוססי המימן, שימוש באנרגיה המגיעה מרשת החשמל (ככל שישנו חיבור כזה) ושימוש באמצעי לאגירת אנרגיה בסוללות ליתיום, תוך חיבור וניהול כל מקורות אנרגיה אפשריים אלו על ידי תוכנה ייחודית שפותחה בג'נסל. שוק תחנות הטעינה לרכב חשמלי בעולם צפוי לצמוח משמעותית בשנים הבאות ולהגיע ל-207 מיליארד דולר עד שנת 2030.

אוהד זליגמן יו"ר חברת EV Motors: "החברה תטמיע את תחנות הטעינה לרכב חשמלי בישראל ובחו"ל וזהו מהפך בנוף טעינת הרכבים החשמליים. פתרון אמין, ירוק ויעיל לאחד מהתחומים הצומחים ביותר בעולם- הרכב החשמלי".

רמי רשף מנכ"ל ומייסד ג'נסל: "אין לי ספק שהצגת תחנת הטעינה לרכב חשמלי EVOX בוועידת האקלים תתרום באופן משמעותי למיצוב של ג'סנל כספקית משמעותית בתחומי אנרגיה ירוקה ומתחדשת בשוק הישראלי והעולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully