וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר ARMO עוברת למשרדים חדשים ומגייסת עשרות עובדים

9.11.2022 / 14:43

במסגרת גדילתה, צפויה החברה לגייס עד סוף השנה עשרות עובדים נוספים במגוון תפקידים, כגון: ראשי צוות פיתוח, devops, מפתחי קוברנטיס ו-BE, מעצבי UV/UI, מנהלי מוצר, security researcher ועוד

עובדי ARMO. יחצ,
עובדי ARMO/יחצ

חברת הסייבר ARMO, המפתחת את פלטפורמת אבטחת המידע הראשונה לקוברנטיס המבוססת באופן מלא על קוד פתוח, מודיעה על מעבר למשרדים חדשים. ההתרחבות מגיעה בהמשך לצמיחה של החברה בשנה האחרונה, ולאחר השלמת גיוס מוצלח של 30 מיליון דולר בסבב A.

משרדי החברה החדשים, שישמשו גם כמטה החברה, נמצאים בבית נטע, רחוב מיטב 6 בת"א, וגודלם 376 מ"ר. המשרדים כוללים כ-35 עמדות עבודה, 5 חדרי ישיבות, 3 חדרי זום. בנוסף למתחמי העבודה נבנה חדר משחקים עם שולחן פינג פונג ומתקני כושר, פינת מנוחה ומטבח לרווחת העובדים.

מעבר המשרדים נועד לתמוך בצמיחת החברה, אשר הכפילה את גודלה בחצי השנה האחרונה. ארמו צפוייה לשלש את מצבת כוח האדם שלה עד סוף השנה ולהמשיך לצמוח ולהתרחב גם לאורך 2023. בנוסף למשרד ולמטה שנמצא בתל אביב, לחברה משרדים נוספים גם בירושלים, ובמקומות נוספים בעולם.

ARMO. יחצ,
המשרדים החדשים/יחצ

במסגרת גדילתה, צפויה החברה לגייס עד סוף השנה עשרות עובדים נוספים במגוון תפקידים, כגון: ראשי צוות פיתוח, devops, מפתחי קוברנטיס ו-BE, מעצבי UV/UI, מנהלי מוצר, security researcher ועוד.

שאולי רוזן, מייסד שותף ומנכ"ל ARMO: "בשנה האחרונה ארמו נמצאת בתנופת צמיחה והתרחבות אסטרטגית, שהתחילה בהשלמת סבב גיוס משמעותי, והמשיכה בגיוס אנשים איכותיים, בארץ ובעולם. המחשבה על התרחבות המשרדים שיתמכו בגידול החברה ומספר האנשים, הייתה טבעית עבורנו, והיה לנו חשוב למצוא מקום נוח ונעים, שכיף לבוא לעבוד בו וישקף את האווירה בחברה. לאור העובדה שיש לנו משרדים בתל אביב ובירושלים, רצינו לייצר מקום שכל העובדים בחברה יוכלו להגיע אליו, להיפגש עם הקולגות וליהנות מאינטראקציה ועבודה משותפת."

ארמו הוקמה בשנת 2019 ומפתחת את פלטפורמת אבטחת המידע הראשונה לקוברנטיס המבוססת באופן מלא על קוד פתוח . הפלטפורמה מאפשרת לאנשי פיתוח ו- DevOps ואנשי אבטחת מידע לוודא כי מערכת הקוברנטיס מאובטחת ומוגנה מפני התקפות סייבר לאורך כל שלבי הפיתוח - מהשלבים המוקדמים של תהליך הקונפיגורציה וכתיבת הקוד ועד הרצה בסביבות production . מוצר החברה, Kubescape, סורק קבצי קונפיגורציה (כמו YAML & Helm), שרתי APIs, קונטיינרים ו ועוד למציאת טעויות קונפיגורציה ופגיעויות בתוכנה בהתבסס על מספר מתודולוגיות מובילות בשוק - NSA-CISA, MITRE CIS ואחרים, וכמו גם ע"י שימוש במאגרי מידע אשר מכילים מידע עדכני על פגיעויות פוטנציאליות.

להגשת קורות חיים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully