וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: שומרים על איכות הסביבה ומתכוננים למונדיאל

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 16:56

כשמותגי האופנה &Other Stories ו- A.W.A.K.E. MODE נפגשים, בג'יבנשי דואגים לעור הפנים ולסביבה, ב- Parfois משחררים דרופ ומשיקים אתר, המצעים היפים של איירופלקס, ב"עולם הקולנוע" מחממים מנועים לקראת המונדיאל ואיטליאנו אחזקות מייבאת את מוצרי המותג RUDE HEALTH

חתונה אופנתית. יוליה רובינצ'ק,
חתונה אופנתית/יוליה רובינצ'ק

חתונה אופנתית

שלא תגידו לא ידענו, מחר זה קורה, מותג &Other Stories והמותג האוונגרדי מתוחכם A.W.A.K.E. MODE הפועל בלונדון ובאנטוורפן, משיקים את אחת הקולקציות המרגשות. את מותג A.W.A.K.E. MODE ייסדה ב-2012 נטליה אלאורדיאן פירוש השם הוא All Wonderful Adventures Kindle Enthusiasm והוא משקף את הגישה האישית והייחודית של אלאורדיאן המעצבת מתוך רצון לספר סיפור דרך בגד בודד, קולקציה שלמה או מלתחה.

העבודה המשותפת עם Other Stories& עוסקת בחייטות, מרקמים ותנועה, הרצון היה ליצור משהו מאוד מיוחד שבו לבגדים יהיו חיים משלהם והם ינועו בדרכם, לא בהכרח זהה לתנועה של הלובשת. חלק מההשראה הגיעה ממיצב אמנות גדול, קלוע של האמנית האוסטרלית ג'קי פינק ותלבושות מהמסורת הפגאנית הבולגרית, קוקרי, המכוסות כולן בשיער ארוך, הם זזות באופן קסום עם תנועת הגוף .

בקולקציה יש התייחסות למרקמים ולתנועה, ומתן חיים לקולקציה שיכולה להוות מלתחת קפסולה אידיאלית לסתיו/חורף, הקולקציה מתוחכמת, מעט סוריאליסטית ואוונגרדית, מטשטשת את הגבולות בין בגדי יום לבגדי ערב, הקולקציה המשותפת מזוהה עם סגנונו של A.W.A.K.E. MODE, כמו צורות א-סימטריות ודקונסטרוקציה של פריטים יומיומיים. התוצאה היא איזון בין חלומות לפרגמטיות. הקולקציה מראה את חוזקו של הסיפור שאלאורדיאן מספרת-סוריאליסטית, אלגנטית, עם עומק ואזכורים תרבותיים מתרבויות פחות מוכרות.

השת"פ מאפשר להגיע לנשים מסביב לעולם, לתת חיים לקולקציה שיכולה להוות מלתחת קפסולה אידיאלית לסתיו/חורף. להשיג בחנות הפופ-אפ של המותג בקניון TLV .

חתונה אופנתית. יח"צ חו"ל,
חתונה אופנתית/יח"צ חו"ל

מפורטוגל באהבה

אם אתם מעדיפים לרכוש באונליין, כדאי שתדעו שמותג האופנה והאקססוריז הפורטוגלי PARFOIS, משיק אתר אונליין חדש וזו הזדמנות נהדרת להציץ לקולקציית חורף 22-23 שמושקת בטיימינג כל-כך מדויק.

דרופ חורפי ראשון חושף מגוון פריטי אופנה יפהפיים ואקססוריז מושלמים, את המותג מובילים ערכים ביניהם דרופ חדש בכל שבוע כך שכל אחת יכולה להיות תמיד ON TREND, ערך נוסף הוא טוטאל לוק לכן שמעבר לבגדים הכי נכונים, יש תיקים, נעליים, צעיפים ותכשיטי אופנה וכל מה שצריך לטוטאל לוק, ערך שלישי הוא טרנדיות, דיטיילים והדפסים. עכשיו המותג מתהדר לראשונה עם חנות אונליין המציעה תיקים, ביגוד, נעליים ותכשיטים במגוון עיצובים צבעים וחומרים, מצבעים קלאסיים כמו שחור, לבן וניוד ועד לצבעים עזים כמו כחול רויאל, כתום, כסף, סגול, צהוב, ירוק ועוד.

דרופ הבגדים מציע פריטים בהדפסים אבסטרקטים, מעילי פרווה ווסטים סרוגים חלקים או מודפסים, השראות ספורטיביות, פריטי אוברסייז, הכל מגוון רחב של בדים. את הטוטאל לוק משלימה קולקציית אביזרים הכוללת תיקי בד, תיקי ניילון, עור הפוך, עור דמוי קרוקודיל ופרווה, בשלל גדלים, חלקים או עם פרינטים של משבצות או חיות, נעליים, מגפונים בסגנון צ'לסי וסגנון צבאי ונעלי סניקרס. דרופ הארנקים מציע ארנקים בגוני ורוד, חום ושמור מבדים או ניילון. הטוטאל לוק מושלם בעזרת תכשיטי סטייטמנט שכולליםמבחר שעונים עם רצועות סיליקון, שרשראות, צמידים ועוד.

השקת האתר מסמלת ציון דרך משמעותי עבור המותג בישראל ומה שינגיש אותו לכל המדינה. כל הפריטים שבחנויות הפיסיות מוצעים באתר ומתעדכנים מידי שבוע, בעתיד יהיו פריטים בלעדיים לחנות האונליין שיסומנו כ"בלעדי באונליין". האתר מונגש בשפה העברית, עם מחירים התואמים למחיר הפריטים בחנויות בארץ.

האתר מעניק חווית קניה נוחה ואינטואיטיבית למשתמשים ומתאים לקניות מכל מכשיר נייד ומכל הדפדפנים. את רשת PARFOIS, הקימה ב-1994 מנואלה מדריוס בפורטוגל, החלום שלה היה לייצר אביזרי אופנה ייחודיים וטרנדיים במחירים נגישים לכולן. למותג מעל 1000 חנויות בלמעלה מ-65 מדינות בעולם, בכל שנה נפתחות למעלה מ-100 חנויות. בכל עונה מיוצרים כ-4200 פריטים חדשים. להשיג ברשת PARFOIS, קניון עזריאלי תל אביב, קניון עזריאלי אילון, קניון עזריאלי ראשונים, קניון עזריאלי מודיעין, בקניון מלחה ירושלים, וקניון עיר ימים נתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מפורטוגל באהבה אתר אונליין לparfois וקולקציית חורף. יח"צ,
מפורטוגל באהבה אתר אונליין לparfois וקולקציית חורף/יח"צ

מתפנקים עם מצעים

את מותג Aeroflex כולם מכירים בזכות המזרונים האיכותיים, עכשיו המותג משלים לכם את חווית השינה ומשיק קולקציית מצעים חדשה המציעה 4 סוגי מצעים עשויים 100% כותנה איכותית: Springfield, Maze , Burla ו-Valencia מורכבים מ-100% כותנה באריגת סאטן בצפיפות 300 חוטים המקנים מגע רך ונעים למצעים.

טכנולוגיית Coomfort Cool הבלעדית ל Aeroflex, יכולת נידוף מהירה ושמירה על הבד לאורך כל הלילה, למצעים אנטי פילינג למניעת תופעת הכדוריות לאחר הכביסה ואפקט אל קמט המפחית משמעותית את הקמטים בבד גם לאחר כביסה. להשיג בסניפי Aeroflex בלבד.

מתפנקים עם מצעים קולקציית המצעים של איירופלקס. יח"צ,
מתפנקים עם מצעים קולקציית המצעים של איירופלקס/יח"צ

שת"פ אופנתי

אתר האופנה TERMINAL X ממובילי מגמות אופנה חדשניות, משיק קולקציה בשת"פ מעצב האופנה דרור קונטנטו, בעל בית אופנה הנושא את שמו. השת"פ בין TERMINAL X לקונטנטו הוא חיבור טבעי בין שני צדדים המקדמים ערכים של שוויון ויופי מגוון.

הקו המנחה של קונטנטו, היה ליצור קולקציה שכל אחת תוכל למצוא בה את הפריט שיגרום לה להרגיש מושלמת מצד אחד ועדיין להיות במרכז העניינים, פשוט לתת לבגד לעשות, בקולקציה שעיצב קונטנטו ל TERMINAL X שמלות צמודות מבדי קטיפה ולורקס, חליפת מכנסים מבד קטפה, משחקים של חשוף וחסוד וצבעים עמוקים של חורף.

אתר TERMINAL X מציע אופנה טרנדית וייחודית של למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים ומרבה לשתף פעולה עם בולגריות אופנה ומובילות דעת קהל המשתתפות בהליך עיצוב הקולקציה TX COLLABS - זו היא הפעם הראשונה בה מעצב אופנה יוצר עבור האתר קולקציה ייחודית בעיצובו שתימכר בין המותגים המובילים. הפריטים זמינים לרכישה באתר TERMINAL X במידות XL-XS.

ניתן להזמין במשלוח מהיר 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית.

שת''פ אופנתי דרור קונטנטו לטרמינל×. דימה טליאנסקי,
שת''פ אופנתי דרור קונטנטו לטרמינל×/דימה טליאנסקי

הסדרה שמתרחבת

סדרת Ressource של מותג ג'יבנשי מתרחבת, עם 3 מוצרי ניקוי להרגעת העור והענקת גוון רענן וזוהר המתאימים לכל סוגי העור כולל הרגיש ביותר. למוצרים ניחוח של פרח שושנת העמק, מושק, סנדלווד ותווי דשא שזה עתה נקצץ. מוצרי סדרת Skin Ressource, מגיעים באריזות מעודנות לשמירה אופטימלית של הפורמולות שפותחו במעבדות ג'יבנשי.

המוצרים: תחליב המנקה בעדינות את העור בעדינות, במגע עם העור הג'ל הופך לתחליב חלק ובהמשך הופך לקצף סמיך ונמס כאשר הוא בא במגע עם מים.

הפורמולה מועשרת בגליצרין ועשויה מ-87%* רכיבים ממקור טבעי; מים מיסלריים המכילים 93% רכיבים ממקור טבעי, מסירים את האיפור ומנקים את העור תוך שמירה על לחות, הפורמולה מעודנת ולא דביקה; מסיר איפור דו-פאזי לעיניים ולשפתיים לניקוי יעיל ועדין של אזורים רגישים במיוחד עם שני שמנים להסרת איפור עמיד למים, הפורמולה העדינה מנקה בעדינות את העור, ללא גירוי. הקופסאות אינן מכילות קרטון ותוספות בלתי נחוצות, המחויבות הסביבתית של הסדרה באה לידי ביטוי גם בקרמי הלחות ובצנצנות הניתנות למילוי חוזר של קרם הלחות העשיר.

הסדרה שמתרחבת ג'יבנשי משיקה את  skin ressource. יח"צ,
הסדרה שמתרחבת ג'יבנשי משיקה את skin ressource/יח"צ

פצצות באמבטיה

מותג פצצות האמבטיה bubble מתרחב ומשיק קולקציית פצצות אמבטיה חדשות בעיצוב דואנטס ועוגיות מקרון בצבעי פסטל ובניחוח תה ופירות. המותג משיק 2 מארזים חדשים: SWEETEA SHOP, המכיל 8 פצצות אמבט, 3 בצורת דונאטס ו-5 בצורת עוגיות מקרון צבעוניות ומעוצבות בריח של תה ופירות ומארז FROZEN WINTER BERRIES, המכיל 5 פצצות אמבט ורודות בריח פירות יער להשיג בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין.

רשת סופר-פארם משיקה לראשונה את חווית הקנייה הפופולארית Live Shopping -סדרת שידורי Live Shopping שיצאו לדרך במסגרת חודש הקניות הבינלאומי בנובמבר. את שידורי ה- Live Shoppingהראשונים תגיש בלוגרית האופנה ויוצרת התוכן יובל כספית, בהמשך יתארחו מגישים מתחלפים.

המוצרים שיוצגו בשידור, יהיו ממגוון קטגוריות ביניהם קוסמטיקה, מוצרים חשמל, ויטמינים ועוד, ויוצעו במחירי מבצע במהלך השידור ולזמן מוגבל.

פצצות באמבטיה מותג bubble מתרחב. יח"צ,
פצצות באמבטיה מותג bubble מתרחב/יח"צ

להסתבן זה כמו להיות ירדן

המותג האייקוני הישראלי "סבון ירדן" משיק סבון צמחים נוזלי קלאסי לרחצה, טבעי ונקי מכימיקלים באריזה נוסטלגית, כשכל האריזות ניתנות למיחזור. המתכון הסודי למרקוחי הסבונים עובר מאוש שנים במשפחת מלכי ששורשיה באיטליה, הרכב הסבון לא השתנה מעולם, ומגולם בו ידע מקצועי העתיק בתחום ניצול שמנים, צמחי מרפא ומחצבי מינרלים למטרות רחצה, סיכה וקוסמטיקה.

לסבון ניחוח משכר, הוא מכיל שמן זית ושמן קוקוס, מינרלים וצמחי מרפא ואינו מכיל SLS, פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי. סבוני החברה זכו במהלך השנים בפרסים שונים, באנגליה הם דורגו בעיתונים מובילים כאחד מהסבונים המומלצים ביותר לניקוי, טיפוח, הזנה וסיכה של הגוף והעור. הסבון כחול לבן מיוצר בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי.

להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר.

להסתבן זה כמו להיות ירדן סבון ירדן. ורד מדמוני,
להסתבן זה כמו להיות ירדן סבון ירדן/ורד מדמוני

הולכים על אתר

מותג הספורט והלייף סטייל REEBOK משיק אתר אונליין חדש המציע מגוון רחב של נעליים, אביזרי ספורט, ביגוד ספורט ולייף סטייל וגם פריטים בלעדיים מקולקציות מיוחדות כמו: CARDI B, Victoria Beckham, Looney Tunes, Peppa Pig ועוד. האתר החדש יספק משלוחים מהירים לכל חלקי הארץ כאשר זמן המשלוח יעמוד על שני ימים עסקים בלבד.

הולכים על אתר ריבוק משיקים אתר חדש. יח"צ,
הולכים על אתר ריבוק משיקים אתר חדש/יח"צ

על הגריל

חודש נובמבר הוא חודש השופינג, מחפשים מה לקנות? אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שהמונדיאל מעבר לפינה ומפגשי על האש ואוכל הם חלק בלתי נפרד מצפיה משותפת במשחקים, ברשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע" מחממים את המנועים של הטאבונים ומציעים חוויה שתמשיך אתכם גם אחרי המונדיאל.

אוהבים פיצה חמה ? בעזרת טאבון גז נייד Peerless NAPOLI 12 תוכלו להכין פיצה תוך 90 שניות בלבד, הטאבון הנייד מגיע לחום של 500 מעלות, הוא מתאים לאפיית פיצות, מאפים, לחמים, בשר, דגים ועוד. הטאבון נייד, קל משקל, נוח ואידיאלי לנשיאה, יש לו רגליות מתקפלות, הוא נוח לאחסון וקל לניקוי וניתן להוציא את האבן ולנגב. לטאבון, דפנות כפולות הלוכדות את החום בפנים ומבודדות אותו מהמשטח, הוא מתחמם במהירות ומוכן לשימוש תוך 10 דקות בלבד.

יש גם Peerless KYQ-4S A גריל גז פרימיום, נייד על גלגלים עם מעצור שאידיאלי למרפסות שמש לחצר ולגינה, רשת הצלייה עשויה מברזל יצוק וציפוי אימייל, עמידה וקלה לניקוי, איכותית כמו במסעדות שף, מתאים לבשרים, דגים וירקות. מבנה הגריל חזק ויציב, יש לו מכסה נירוסטה מקומר השומר על חום אחיד עם מד טמפרטורה מובנה והוא מתנייד על ידי 4 גלגלים איכותיים, בעל מגש איסוף נוזלים ומדף עליון לצליה, חימום והפשרה.

כפתורי ההפעלה מעוצבים וכוללים כיסוי מהודר בצבע אדום. הצתת הגריל הינה אלקטרונית ונעשית על-ידי לחיצת כפתור, ניתן להדליק מבער אחד או יותר לפי הצורך, כפתורי התפעול נוחים וכוללים מנגנון שליטה בעוצמת הלהבה. להשיג ברשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע"

על הגריל מחממים מנועים ב''עולם הקולנוע''. יח"צ,
על הגריל מחממים מנועים ב''עולם הקולנוע''/יח"צ

ממתגים וחופפים

קבוצת גדעון קוסמטיקס, יבואנית, יצרנית ומשווקת בלעדית של מותגים מובילים לטיפוח השיער, יוצאת במיתוג מחודש לסדרת טיפוח השיער JUL.

במסגרת המיתוג החדש, שולבו בכל מוצרי הסדרה, רכיבים חדשניים התומכים בשיקום ואיכות השיער, הזנתו, חיזוק סיבי השיער, איזון עור הקרקפת, והענקת ברק עשיר לאורך הזמן. בין הרכיבים: מיקרו קפסולות ורודות, המופקות משמנים ממקור צמחי, שמן הארגן ואורליפיחה, חומצה היאלרונית ושמן המפ סדרות המותג: JUL PRO REPAIR הסדרה הוורודה לטיפול ושיקום שיער יבש או פגום; JUL PRO NUTRI-STRAIGHT - הסדרה הכחולה לשיקום שיער לאחר החלקה; JUL PRO SILVER - הסדרה הסגולה לטיפול בשיער בלונדיני, גוונים ושיער שיבה.

להשיג במספרות ברחבי הארץ ובאתר.

ממתגים וחופפים סדרה חדשה למותג jul. יח"צ,
ממתגים וחופפים סדרה חדשה למותג jul/יח"צ

חם או קר

חברת GoNature משיקה סדרת תרמוסים מקצועיים בשם "טרמובלוק" הנחשבים איכותיים, אקולוגיים, אטומים לחלוטין, ללא טעמי לוואי ושמירה על טמפרטורה נכונה. החברה מתמחה בציוד ובאביזרים מקצועיים למטייל ולמשפחות, התרמוסים עשויים משתי שכבות נירוסטה, מה שמאפשר להם לבודד ולשמור היטב על חום וקור.

התרמוסים מוצעים בעיצוב ארגונומי עם פינות ותבריגים עגולים המונעים הצטברות חיידקים, לכל הדגמים פתח מילוי רחב המאפשר שימוש בקרח וניקוי במדיח-ללא הפקק). בסדרה 4 דגמים: 500 סמ"ק: כולל פקק שהוא כוס ושמירת חום 15 שעות וקור 50 שעות בצבע נירוסטה בשילוב שחור; 960 סמ"ק עם פקק שהוא כוס, שמירת חום 28 שעות וקור - 96 שעות, בצבע נירוסטה בשילוב שחור; 1200סמ"ק: עם פקק שהוא כוס, שמירת חום 32 שעות וקור 100 שעות בצבע נירוסטה בשילוב שחור; 500 סמ"ק ספורט כולל פקק ספורט עם לולאה לנשיאה, שמירת קור 50 שעות, בצבע נירוסטה בשילוב שחור. להשיג ברשתות וחנויות למטיילים ובאתר.

חם או קר הבקבוקים של go nature. יח"צ,
חם או קר הבקבוקים של go nature/יח"צ

אוכלים, שותים ונהנים

חברת איטליאנו אחזקות, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי צריכה טבעוניים, אורגניים, ללא גלוטן, ללא סוכר וחלבון, משיקה סדרת משקאות תחליפי חלב אורגניים של המותג הבריטי RUDE HEALTH ובטעמים ייחודיים כמו משקה שקדים, משקה אורז חום, משקה אגוז נמר, משקה סויה ומשקה שקדים ושיבולת שועל קלויים. משקאות תחליפי החלב של RUDE HEALTH פותחו כחלופה טעימה ובריאה לחלב, כך שהם מתבססים רק על מרכיבים איכותיים וטבעיים, ללא חומרים מסמיכים/משמרים/צבעי מאכל וללא חומרי טעם וריח ותוספים אחרים. המותג RUDE HEALTH נוסד ב-2005 בלונדון וזמין במעל 45 מדינות בעולם עם נתחי שוק משמעותיים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות: שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, טיב-טעם, חצי-חינם, קשת טעמים, דור אלון, סטופמרקט, ניצת הדובדבן, נתיב החסד, סופר יודה, מגוון רחב של קמעונאים בשוק הפרטי בפריסה ארצית ואתרי און ליין מובילים כגון כרמלה, נוי השדה ועוד.

משק משפחת ג'השאן-יצרני שמן זית, משיקים שני סוגים חדשים של טחינה, המפעל המתמחה בייצור שמן זית וזיתים מזה 7 דורות, מציג לראשונה טחינה משומשום אתיופי מובחר מסוג חומרה וטחינה מלאה 100% שומשום אתיופי מובחר. זן החומרה, נחשב לאיכותי והמתאים ביותר לייצור טחינה וגם אהוב על הצרכן הישראלי, השומשום נקרא על-שם האזור בו גדל על גבול אתיופיה-סודן .מדובר בטחינה גלילית שהייתה עד כה סודית וזמינה לשפים ומבקרים בצפון והיום היא מוצעת לקהל הצרכנים באריזה מודרנית ומיתוג חדש. הטחינה מיוצרת בגליל תוך הקפדה על איכות גבוהה ושמירה על איכות הסביבה. הגביע הנבחר מאפשר למשתמשים אחיזה נוחה בצורה המרבית ביותר .הסגירה הידידותית מבטיחה שמירה על טריות, איכות ושימוש נוח. להשיג באתר האינטרנט של החברה, במעדניות ובחנויות מובחרות

יורו מחלבות אירופה שהביאה בשורה לשוק באמצעות ייבוא יוגורט יווני אמיתי מיוון באחוזי שומן משתנים ובטעמים חדשניים, מעמיקה את אחיזתה בשוק היוגורטים ומשיקה סדרת יוגורטים חדשה בתוספת חיידקים פרוביוטיים, הידועים כמסייעים לפעילותה התקינה של מערכת העיכול. בסדרה החדשה יוגורט בטעם טבעי (2.7% שומן) ויוגורט עם מחית פרי ב-3 טעמים: אפרסק-משמש, תות שדה ופירות יער (2% שומן).

שטראוס דלישס משיקה סדרה חדשה של מיקס פירות קפואים להכנה ביתית וקלה של שיקיים טעימים ומזינים, בסדרה פירות מגוונים, קלופים וחתוכים באריזות אישיות, להכנה קלה ומהירה, רק להכניס לבלנדר ולהוסיף מים, חלב רגיל, חלב שיבולת שועל או יוגורט ולשתות. הסדרה מגיעה במארז הכולל 2 שקיות מיקס פירות ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים וצבעי מאכל. בסדרה 4 סוגי שייק המסווגים לפי צבעים, כל מיקס עשוי מפירות איכותיים, השומרים על טעמם המקורי בזכות שיטת הייצור הייחודית ויוצרים שילוב מדויק של טעמים ומרקמים: צהוב-אננס, מנגו, בננה, תמר וקרם קוקוס; ורוד-בננה, תות, תמר, תפוח וקרם קוקוס; ירוק-בננה, קיווי, אבוקדו, תפוח ומנגו; אדום-בננה, תות, אוכמניות, דובדבן, תמר וקרם קוקוס.

טחנת "קמח הארץ" משיקה תערובת לאפייה MOLINO תוצרת איטליה ללא גלוטן וללא סוכר המתאימה להכנת עוגות בחושות, מאפינס, קרפים ועוד, זהה לקמחים רגילים מבחינת הטעם, המראה ונוחות העבודה. התערובת מכילה: עמילן תירס, קמח אורז, עמילן תפוחי אדמה, קמח כוסמת, קמח אורז מלא, קמח אורז מחומם, מסמיך וסיבים תזונתיים. התערובת החדשה מצטרפת לסדרת התערובות האיכותיות של מולינו לאפייה ללא גלוטן המיובאת על-ידי "קמח הארץ". להשיג באתר טחנת "קמח הארץ" וברשתות וחנויות טבע וחנויות ללא גלוטן ברחבי הארץ.

תפוצ'יפס-חטיפי תפוחי האדמה הפופולריים של עלית, משיקים לראשונה בישראל גרסה חדשה תפוצ'יפס WAVY, מהדורה מיוחדת של צ'יפס במרקם קראנצ'י, חיתוך גלי וטעמי טבעי או פפריקה. המוצר ללא גלוטן וללא צבעי מאכל וחומרים משמרים, מושק באריזה חדשה לפתיחה נגישה. להשיג ברשתות השיווק.

מותג הפרימיום ספלנדיד חוזר למדפים במתכון חדש שפותח על-ידי אנשי שטראוס ובארי קליבו-חברת הקקאו מהגדולות והמובילות בעולם. השוקולד במתכון שונה במעט אך בפרופיל הטעם המוכר והאהוב של המותג הוותיק. בשלב הראשון חוזרים למדף שני מוצרים מהסדרה: 70% מוצקי קקאו ו 85% מוצקי קקאו שמקורם מחוף השנהב ומאקוודור. חברת הקקאו בארי קליבו פעלו בחודשים האחרונים כדי להגיע לפרופיל טעם הדומה ביותר לטעם המוכר עם חומרי גלם איכותיים וטעם עשיר ועמוק. כחלק מההיערכות שטראוס ועלית להחזרת כלל מוצרי השוקולד למדפים, השוקולד יהיה מיוצר בתקופה הקרובה במפעל בארי קליבו בגרמניה והיציקה במפעל קימס בבלגיה. בהמשך, יחזור הייצור למפעל השוקולד בנוף הגליל בישראל.

סדרת פריכיות השוקולד המצליחה והאהובה של Fitness מתרחבת עם פריכיות Fitness בציפוי קרמל מלוח- מוצר חדש בטעם טרנדי ומפתיע במיוחד. מצטרף למגוון פריכיות טעימות בציפויים שונים: שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד לבן, הפריכית דקה ונימוחה, מצופה בשוקולד טעים ומפנק, ארוזה באריזות אישיות של זוג פריכיות. בכל מארז יש 6 אריזות אישיות קלות לנשיאה וארוזות בנפרד, לשמירה על טריות וגודל המנה. להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

המותג העולמי והפופולרי Popcorners משיק את חטיפי התירס המתובלים, Popcorners מבית פפסיקו, בטעמי מלח ים וגבינת צ'דר. מדובר במהדורה מוגבלת של אחד המותגים הפופולריים בעולם, במרקם ייחודי, עשיר שאינו מטוגן. המותג צובר פופולריות ברחבי העולם וכעת, לאחר מאמצים רבים, שטראוס הצליחו להביא את המוצר המוכר והאהוב לישראל החטיף פופולארי מאד בארה"ב ובאנגליה. בארה"ב המותג מראה צמיחה משמעותית בכל שנה, כאשר בשנה שעברה נמכר במעל 200 מיליון דולר בארה"ב בלבד.

אוכלים שותים ונהנים. יח"צ,
אוכלים שותים ונהנים/יח"צ

למצוץ ויטמינים

חברת מיה נכנסת לשוק תוספי התזונה ומשיקה את עם מיה Plus - ויטמינים ותוספי תזונה בסוכריות ג'לי למבוגרים ולילדים.

החברה שמייצרת למעלה מ-15 שנה ויטמינים ותוספי תזונה בתצורת סוכריות ג'לי למותגים פרטיים בעולם, משיקה לראשונה מותג משלה, קטגוריה חדשה המהווה חדשנות כפולה בשוק תוספי התזונה והוויטמינים- צורת צריכה חדשה של ויטמינים בסוכריות.

ההשקה כוללת 12 מוצרים, 6 מהם למבוגרים ו-5 לילדים ומוצר אחד לכל המשפחה. בין המוצרים רבי מכר כמו כורכום וויטמין C ומוצרים סגמנטליים כמו סוכריות לחיזוק השיער וציפורניים, אומגה 3, מולטי ויטמין ועוד. להשיג ב: יינות ביתן, רמי לוי שיווק השקמה, מגה, יוחננוף, זול ובגדול, רשת יש, אושר עד, נתיב החסד, נטו חיסכון, כמעט חינם, אחים יעקובי, מחסני השוק, שפע ברכת השם, שפע מזל וברכה ומעיין 2000.

למצוץ ויטמינים מותג מיה משיק את מיה פלוס. יח"צ,
למצוץ ויטמינים מותג מיה משיק את מיה פלוס/יח"צ

פיצות פיצוץ

פיצה רוסטו משיקה לראשונה קולקציית פיצות בטעם בינלאומי עם תוספות מקוריות, הקולקציה החדשה של רוסטו מאפשרת להזמין פיצה במגוון טעמים מיוחדים בהשראת מדינות שונות בעולם. הפיצה נאפת מבצק דק שמטרתו לייצר את הקראסט מסביב על-ידי חריכה על אבן שמוט. הרוטב הייחודי הוא על בסיס עגבניות בזיליקום ותבלין שנרקח במיוחד, גבינת מוצרלה טרייה ונגיעות של גאודה עסיסית בטעם דומיננטי ממחלבת הבוטיק "עברי".

לפיצות יש שלל תוספות אותנטיות ממטבח ארצות המוצא: סלוניקי ים תיכונית הכוללת זיתי קלמטה, עגבניות ובולגרית; פיצה חבל פרובאנס עם פטריות מחבל פרובנאס, בצל ופסטו, בהשראת השדות המוריקים; פיצה שוק מאיסטנבול הכוללת אלמנטים מהמטבח התורכי, זיתים ירוקים, בצל, עגבניות ושומשום; פיצה אל-ה טוניסיאן עם אנשובי בצל וצ'ילי לוהט; פיצה תל אביב-יפו עם קוביות בטטה, אקסטרא מוצרלה ואנטיפסטי. להשיג באפליקציית וולט, איסוף מהסניף או אכילה במקום.

PAPA JOHNS רשת הפיצריות האמריקנית ומותג הממרחים הבינלאומי "מובנפיק", משיקים מהדורת קינוחים במהדורה מוגבלת: מקלות ה"קשה" של הפיצה וממרח מובנפיק חלב עם אגוזי לוז, ו-3 קינוחים מושחתים עם הבצק הטרי של פאפא וממרחי מובנפיק.

סדרת קינוחים שהיא סיומת מושחתת המושלמת לפיצה: ''הקשה'' של הפיצה-8 מקלות בצק טעים מהשוליים של הפיצה עם ממרח מובנפיק חלב עם אגוזי לוז עשיר ומפנק; רולס פיסטוק-הבצק הטרי של פאפא עם קרם פיסטוק, גבינת מסקרפונה, וזילופי מובנפיק חלב עם אגוזי לוז; רולס קרמל מלוח-הבצק הטרי של פאפא עם קרם קרמל מלוח, גבינת מסקרפונה, וזילופי מובנפיק חלב עם אגוזי לוז; רולס נוגט-הבצק הטרי של פאפא עם קרם נוגט, גבינת מסקרפונה, וזילופי מובנפיק חלב עם אגוזי לוז.

מוגש במארז פאפא ג'ונס X מובנפיק. להשיג בסניפי "PAPA JOHN'S" ברחבי הארץ.

פיצה פיצוץ חידושים בפיצה רוסטו ובפאפה ג'ונס. יח"צ,
פיצה פיצוץ חידושים בפיצה רוסטו ובפאפה ג'ונס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully