וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוח בכיסוי מלא: בדקנו את המעיל הזה. משתלם?

9.11.2022 / 7:17

קל גב החלה לשווק את המעיל המבודד והרב תכליתי של חברת Rab הבריטית. ניסינו אותו וחזרנו עם מסקנות

מעיל של המותג RAB. סטודיו קל גב,
מעיל המותג RAB, חלק מקולקציית החורף של קל-גב/סטודיו קל גב

החורף הגיע ואיתו גם האבזור המתאים. את חברת "קל גב" מכיר כל מי שגדל מתחילת שנות ה-80 ועד היום כאחת הספקיות המרכזיות לייצור תיקים, אבל מעבר לפיתוח הילקוטים התרחבה החברה לתחומים נוספים בתחום התיקים, המחנאות והמזוודות.

בין המוצרים שמציעה קל גב בחורף הנוכחי נמנים בגדים חמים, כמו חוצה טרמית של Polartec, סט ביגוד תרמי בייצור של החברה, מעיל Aldo מבית קל גב ועוד. מה שצד את העין הוא מעיל מבודד, רב תכליתי, עמיד וגמיש של החברה הבריטית המוערכת RAB, שקמה באופן סימבולי באותה שנה שבה הוקמה קל גב - 1981.

מעיל ה- CIRRUS FLEX הוא פריט לבוש שמתפקד כמעיל עליון או כשכבת ביניים חמה. הוא תכליתי במיוחד, מציע עמידות, איוורור וחופש תנועה, ממולא בבידוד קל משקל ללא נוצות, אשר מאזן ומווסת את הטמפרטורה כך שלא תתחמם יתר על המידה במהלך תנועה או תתקרר כאשר אתה עוצר. המעיל מעוצב לתנועה, ריפוד הפליז מאפשר גמישות מעולה ואיוורור משופר. CIRRUS FLEX עשוי מבד חיצוני ופנימי עמיד, הדוחה מים ומתייבש במהירות. הכיס השמאלי של המעיל מתפקד גם כשק אחסון כך שהמעיל נארז בצורה נוחה כשאתה בתנועה. גומי מתיחה במותניים להתאמה מושלמת ומניעת חדירת קור.

ומה אנחנו חשבנו?

אמנם האסוציאציה הראשונית במעילים מסוג זה היא של גנרלים בדימוס, ואולי ברגע הראשון תרגישו כמו אלופים במיל. אבל יעבור לכם. המעיל מאוד-מאוד נוח ומגן מפני רוח. הוא קליל, נעים ומותאם להתקררות האחרונה (והלא משמעותית) במזג האוויר. יש סיבה טובה להאמין שהוא יגן עליכם גם במזג אוויר קיצוני יותר.

אחת הבעיות שחוזרות ונישנות עם מעילים היא המסורבלות והכבדות שלהם. לא אחת הם לא נעימים לתנועה. פה מדובר במעיל שלא תרגישו על הגוף וזה יתרון עצום. לגבי המחיר - הוא עולה 529 שקלים, סכום שאינו שווה לכל כיס. האם הוא שווה את הכסף? מבחינת האיכות בהחלט, אבל גם אם הוא מותאם לכל גוף, הוא פחות מותאם לכל כיס.

צבע: כחול פטרול. מידות: S-XXL, מחיר: 529 שקל, להשיג באתר קל גב ובחנויות.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully