וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס חרמון, מנכ"ל חברת 'החוויה הישראלית', מסיים את תפקידו

10.11.2022 / 13:51

חרמון עמד בראש 'החוויה הישראלית' במשך 13 שנה מתוך 30 שנות עשייה. על תרומתו ותרומת החברה הוענק לו פרס 'מגן ירושלים'

עמוס חרמון. החוויה הישראלית,
עמוס חרמון/החוויה הישראלית

עמוס חרמון, כיהן ב 13 שנים האחרונות כמנכ"ל חברת 'החוויה הישראלית', חברת הבת לחינוך של 'הסוכנות היהודית', הודיע שיסיים את תפקידו בחודשים הקרובים. קודם לכן, שימש במשך 13 שנים כיו"ר המחלקה לחינוך של "הסוכנות היהודית".

חברת 'החוויה הישראלית' בע'מ היא חברת התיירות הנכנסת הגדולה בארץ הן במדד מחזור המכירות והן במספרי הלינות בישראל. החברה מגייסת מידי שנה כ-30 אלף משתתפים מרביתם צעירים יהודים שהחברה מביאה מ-50 מדינות בעולם לביקורים קצרים וארוכים בישראל, במטרה לחזק את זהותם היהודית והקשר לחברה הישראלית. חלק משמעותי מבוגרי התוכניות בוחר את עתידו בארץ והחלק הנוסף פעיל בהסברה ישראלית ובמאבק באנטישמיות ובתנועות החרם.

החברה היא המארגן המוביל של פרוייקט 'תגלית' וחברת 'מסע' (המגייסת אלפי מתמחים לעבודה בארץ) וכן, רובם של הצעירים מתחת לגיל 18 (תלמידי בתי הספר היהודיים ותנועות הנוער) מגיעים באמצעות "החוויה" למאות תוכניות חינוכיות.

חבר הנאמנים של 'הסוכנות היהודית' בראשותם של יו'ר ההנהלה דורון אלמוג,יו'ר חבר הנאמנים מארק וילף, מנכ'לית ה'סוכנות' אמירה אהרונובי'ץ, ריצ'י פרלסטון, יו"ר הועדה לנכסים והתחייבויות של הסוכנות העניקו את אות 'מגן ירושלים' לעמוס חרמון, על תרומתה היחודית של חברת 'החוויה הישראלית' בהבאתם של למעלה מחצי מיליון צעירים יהודים מהתפוצות לישראל .

עמוס חרמון הודה למנהיגות הארגון על הסיוע לאורך שנים רבות בהבאתם של מאות אלפי צעירים לישראל. וכן, דיבר על הצורך הדחוף בחיזוק הזהות היהודית וההזדהות עם מדינת ישראל כמו העלייה הדרמטית של אירועי האנטישמיות המשפיעים קשות על הסטודנטים היהודים בקמפוסים ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully