וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום הוא יום הרווקים הסיני: מה זה ומה כדאי לנו לקנות?

11.11.2022 / 0:12

יום הרווקים הסיני נועד במקור כדי לחבר בין רווקים בודדים. גם התאריך, 11.11 לא נבחר במקרה. במרוצת השנים הוא הפך ליום המכירות שמגלגל יותר כסף מכל אחד מימי המכירות האחרים. אספנו כמה מבצעים משתלמים במיוחד של הרגע האחרון

שופינג אונליין. ShutterStock
נועד המקור כדי לאחד בין רווקים בודדים, הפך לחגיגת הקניות עם המחזור הגדול ביותר/ShutterStock

מיד אחרי shoppingIL הישראלי, מתקיים (היום למעשה!) "יום הרווקים הסיני" שחל בכל שנה בתאריך הלועזי הקבוע 11.11, תאריך שנקבע בשל המשמעות של הספרה 1 single (יחיד / בודד).

יום הרווקים הסיני נועד בתחילה לרווקים בסין במטרה לייצר שידוכים ופעילויות ייחודיות. אבל כיום הוא נחשב לחג קניות בינלאומי, הגדול והמשמעותי ביותר באופליין עבור מקומיים ותיירים, ובאונליין -לקונים מכל העולם. היקף המכירות של חג הרווקים שובר שיאים חדשים בכל שנה,

ב- 2019, רגע לפני שפרצה המגפה, הוציאו הצרכנים כ-38 מיליארד דולר בחנויות סיניות. ביום הרווקים הסיני קונים בעיקר: אופנה, צעצועים לילדים, אביזרים לית וגאדג'טים קטנים הידועים כתחום המומחיות העיקרי של סין.

זוג עושה שופינג אונליין. ShutterStock
לא חייבים להיות רווקים ואפילו לא סינים כדי לנצל אותו לרכישה בהנחות גדולות/ShutterStock

ברגע האחרון: מבצעים מקומיים ליום הרווקים הסיני

בית האופנה CASTRO: במסגרת ימי המכירות של שופינג IL מגוון פריטי חורף לנשים, לגברים ולילדים עד 70% הנחה, בלעדי לאתר קסטרו. בנוסף, מגוון פריטי קולקציה חדשה עד 30% הנחה. בחנויות קסטרו - מגוון מבצעים נוספים, לדוגמא: ג'ינסים ב-100 שקל, סריגים נבחרים 2 ב-200 שקל. המבצע בתוקף עד 12.11

אתר SHOESONLINE כל קולקציות החורף החדשות עד 70% הנחה! בנוסף, הנחות מיוחדות בקנייה של 2 פריטים ומעלה (מבין המוצרים המשתתפים) וניתן לשלב בין פריטים שונים ולעשות MIX & MATCH לדוגמא : 2 זוגות קונברס רק ב-299 שקל. המבצעים יהיו בתוקף עד 13.11.

רשת הנעליים והאופנה ALDO תעניק 20% הנחה על כל מגוון קולקציית סתיו-חורף 22, הכוללת את הטכנולוגיות החדשניות לנוחות מקסימאלית: Pillow Walk, Light Weight ו- FLEX. המבצע בתוקף עד 12.11.

4NOVEMBER PARTY ברשת אפריל - עד 40% הנחה על מוצרי טיפוח וביוטי - בין המבצעים שתוכלו למצוא בחנויות ובאתר של אפריל: 40% הנחה על מוצרי האיפור שבמבצע, 35% הנחה על הבישום שבמבצע ו-30% הנחה על מוצרי הטיפוח שבמבצע. ניתן להשיג ב-45 סניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר הרשת. בתוקף עד 15.11.

FEMINA חזיות והלבשה תחתונה - 40% הנחה על כל הפריטים בחנות, בתוקף עד ה-13.11, לא כולל כפל מבצעים, לא כולל תחתונים 4 ב- 100 שקל. ורשת הלנג'רי היוקרתית Jack Kuba תעניק עד 50% הנחה על כל קולקציית ה- Best Sellers, הכוללת חזיות, תחתונים, מחטבים ועוד. בתוקף עד 12.11.

רשת ביתילי: הרשת מציעה מגוון רחב של פריטי עיצוב וריהוט לבית ולרגל חודש הקניות יוצאת
במבצע "נובמבר סייל", עם 30% עד 80% על כל החנות ובאתר. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר. בתוקף עד 13.11.

אתר גולף & קו מציעים 40% הנחה + אקסטרה 15% הנחה עם קוד קופון על קולקציית החורף. על הפריטים שבמבצע, לא כולל פריטי OUTLET, MUST HAVE , SPECIAL OFFERS וריהוט. 15% הנחה נוספים יינתנו לאחר הפחתת ההנחה הראשונה, בלעדי לאתר, בכפוף לתנאי המבצע. המבצע יתקיים עד לתאריך 14.11.

רשת מלונות ישרוטל - רשת מלונות ישרוטל שהשיקה בסוף אוקטובר את הקמפיין "שווה להצטרף", שכלל הנחות אטרקטיביות למצטרפים חדשים ולחברי מועדון חוג השמש. מציעה הנחות של עד 25% במגוון מלונות לחודשים נובמבר ודצמבר בתאריכים נבחרים. המבצעים יהיו תקפים בין התאריכים 13.11.

נובמבר מטורף בקוויק - קוויק מכריזה על חודש ללא מע"מ (הנחות של 17%) לאורך כל חודש נובמבר. מדי שבוע ימכרו מוצרים ממגוון מחלקות מתחלפות במחירי מבצע ללא מע"מ: בין התאריכים 8-14.11, ימכרו הסבונים, הלחמים, היוגורטים והמעדנים ללא מע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully