וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין: ארז טל עוזר לישראלים וישראליות לנצח את יוקר המחייה

10.11.2022 / 16:28

איש הטלוויזיה, ממשיך את שיתוף פעולה עם חברת הפינטק הישראלית RiseUp, והפעם בקמפיין חדש ומרגש, תחת הסלוגן: "שינוי גדול, קטן עלינו"

ארז טל ויובל סמט. עופר חג'יוב,
ארז טל ויובל סמט/עופר חג'יוב

איש טלוויזיה והמנחה המוערך, ארז טל, ממשיך להוביל את הקמפיין של חברת RiseUp, המעניקה שירות דיגיטלי מהפכני המאפשר לשלוט בהוצאות הכספיות בצורה פשוטה ויעילה.

במסגרת הקמפיין, ארז טל שוחח עם לקוחות החברה אשר הציגו בפניו את השיטה שלהם לשליטה על ההוצאות הכספיות, תוך שיתוף בתהליך הפיננסי שעברו, והאתגרים הכלכליים עמם מתמודדים, כמו מרבית המשפחות בישראל, בייחוד בתקופה הנוכחית.

הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב G, עתיד לעלות בפריסה ארצית רחבה בערוצי הטלוויזיה המובילים, וכן ברדיו ובדיגיטל.

יובל סמט, שותף מייסד ומנכ"ל החברה אמר: "המציאות הכלכלית שאנחנו חיים בה - עם הכותרות המאיימות והמשכנתאות המתייקרות - עלולה להיות משתקת. כולנו רוצים בטחון כלכלי, אבל לפעמים קשה להבין איך להגיע לשם. השיטה שראינו שמצליחה פעם אחרי פעם, היא לפרק את השינוי הגדול לצעדים כלכליים ממש קטנים. כדי לעזור לציבור להאמין שהשינוי הוא בהישג יד, שמנו במרכז הקמפיין לקוחות אמיתיים שהצליחו לעשות שינויים גדולים, והסכימו לשתף את התהליך עם העולם".

ארז טל: "יצא לי לעשות לא מעט קמפיינים טלווזיונים, ועשיתי גם לא מעט ריאלטי, אבל יש משהו מיוחד בקמפיין ששם במרכז את החיים האמיתיים, של אנשים אמיתיים. האווירה על הסט הייתה מרגשת, מדהים לראות איך לקוחות רייזאפ מדברים בפתיחות על השינוי הכלכלי שהשיגו בזכות השירות, במיוחד בתקופה שנראה שעתיד כלכלי טוב יותר הוא חלום בלתי מושג. כיף להיות חלק ממותג שמשפיע לטובה על החיים של כל כך הרבה משפחות בישראל".

את החברה הקימו לפני כ-5 שנים יובל סמט, יפתח בר, תמרה הראל כהן כסטארטאפ עם מטרה חברתית שמשתמש בכוח של הטכנולוגיה כדי ליצור שינוי חברתי אמיתי בישראל. מאחוריה עומדים משקיעים מובילים כגון: סר רונאלד כהן, מייסד קרן Apax. מייקל אייזנברג, שותף בקרן Aleph וג'פרי שוורץ, יו"ר עמותת מעוז.

רייזאפ כבר היום מחזיקה אלפים רבים של לקוחות, פועלת בשיתוף פעולה משמעותי עם מספר בנקים גדולים בישראל ומשמשת כחוד החנית במהלך הסדרת חוקי הבנקאות הפתוחה. החברה ממוקמת בת"א ומעסיקה כ-75 עובדות ועובדים שנותנים שירות יומיומי לאלפי משפחות בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • ארז טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully