וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם רוף מונתה למנהלת משאבי האנוש בקבוצת Y-tech

10.11.2022 / 16:32

קבוצת Y-tech, המתמחה בניתוח, אפיון, בניה ויישום פתרונות תקשורת, IT והגנות סייבר מתקדמות בענן, הודיעה על מינויה של נועם רוף למנהלת משאבי האנוש של החברה

נועם רוף. יחצ,
נועם רוף/יחצ

קבוצת Y-tech, המתמחה בניתוח, אפיון, בניה ויישום פתרונות תקשורת, IT והגנות סייבר מתקדמות בענן, הודיעה על מינויה של נועם רוף למנהלת משאבי האנוש של החברה.

נועם שימשה במשך קרוב לשבע שנים כמנהלת משאבי אנוש של חברת הסיבים האופטיים IBC Unlimited. היא הקימה את מחלקת משאבי האנוש של החברה, הגדירה תהליכים, נהלים ותוכניות עבודה והובילה את גיוס כוח האדם הנרחב בשנות הצמיחה של IBC והתקדמות פריסת רשת הסיבים ברחבי הארץ. נועם צברה ניסיון עשיר גם בפרויקטים לאומיים בעת שכיהנה כמתאמת ראשית במשרדו של סגן ראש הממשלה לשעבר סילבן שלום במשרדי הפנים, האנרגיה והתשתיות והמשרד לפיתוח הגליל והנגב.

Y-tech מעסיקה כיום 40 עובדים ונועם תוביל את הגיוס הנרחב של כוח אדם איכותי נוסף בתחומי המחשוב, הענן והסייבר, שיתמוך באסטרטגיית הצמיחה של Y-tech.

תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל Y-tech, מסר: "הניסיון העשיר של נועם בגיוס ופיתוח כוח אדם טכנולוגי הנדרש לפרויקטים כמו IBC ופרויקטים תשתיתיים לאומיים יסייע לנו רבות בעת שאנו נכנסים לשלב הבא של צמיחת Y-tech. אני בטוח שלנועם ישנן יכולות לגייס את מיטב אנשי המקצוע הדרושים ללקוחותינו במהלך מסעם המואץ לטרנספורמציה דיגיטלית".

Y-tech, שנוסדה בשנת 2005, על ידי תומר שוייצר, מתמחה בניתוח, אפיון, בניה ויישום פתרונות תקשורת ו-IT בענן במעטפת הגנות סייבר מתקדמות. Y-tech, שממוקמת בראש העין, צברה מאות לקוחות במגוון מגזרים כגון: תחבורה ציבורית, קמעונאות, ביטוח ופיננסים, רפואה, משרדי עורכי דין ורואי חשבון, חברות פרסום ועוד. בין לקוחות החברה: קווים, סופרבוס, פירמת עורכי הדין בלטר, גוט, אלוני ושות', משגב חברה לביטוח, חברות הקמעונאות המילטון, בייבי סטאר, חברת הנדל"ן דנישרא, רשת ממוגרף ועוד.

הפתרון של Y-tech מקיף תשתיות IT, פתרונות תקשורת (כ-ISP מאושר על ידי משרד התקשורת) תשתית כשירות ענן IaaS (Infrastructure as a Service) ומערכי סייבר נרחבים הכוללים שירותי SIEM/SOC ו-MSSP.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully