וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל תיקון עולם אבינועם ספיר הודיע כי יעזוב את החברה

13.11.2022 / 10:29

ספיר הודיע ליו"ר דירקטוריון החברה האלוף במיל' איתן בן אליהו כי הוא מבקש לסיים את תפקידו בחודש מאי 2023. בן אליהו: "אבינועם תרם רבות לתיקון עולם ואני מודה לו על כך"

אבינעם ספיר מנכ"ל תיקון עולם קנביט. ראובן קפוצ'ינסקי,
עוזב לאחר שלוש שנים. אבינועם ספיר/ראובן קפוצ'ינסקי

מנכ"ל תיקון עולם אבינועם ספיר הודיע ליו"ר דירקטוריון החברה האלוף במיל' איתן בן אליהו כי הוא מבקש לסיים את תפקידו בחודש מאי 2023. "הודעתי ליו"ר דירקטוריון החברה האלוף במיל' איתן בן אליהו על כוונתי לסיים את תפקידי, זאת לאחר שלוש שנים בהן הובלתי ויישמתי בהצלחה את החזון והאסטרטגיה שהצגתי לדירקטוריון, ההנהלה והעובדים", אמר ספיר, "יחד הובלנו החברה ורשמנו כמה הישגים משמעותיים שהעיקרי שבהם היה קבלת התקן האירופאי היוקרתי - EU-GMP, המאפשר לתיקון עולם-קנביט להגשים את חזונה ולהפוך לחברת תרופות גלובלית שמוצריה מבוססים מדע ומחקר. במשך כהונתי, עמד לעיננו כל הזמן המיקוד העסקי והאסטרטגי בשלוש מנועי הצמיחה: מנהיגות מקומית בשוק הישראלי, חדירה לשווקים בינלאומיים, חדשנות וחתירה לשיתופי פעולה אסטרטגיים.

"נהניתי מאוד לעבוד עם הצוותים המדהימים שלנו והייתי רוצה לנצל הזדמנות זו כדי להודות לעמיתיי לאורך השנים, על כך שסיפקו לי השראה רבה. אני חש גאווה רבה על המטרות שהשגנו ביחד. אני מודה לדירקטוריון ולבעלי המניות על האמון, אמשיך ואלווה את החברה בחצי שנה הקרובה עד העברת מקל מסודרת".

איתן בן אליהו, יו"ר דירקטוריון החברה אמר היום: "אבינועם תרם רבות לפיתוחה ושגשוגה של תיקון עולם אני בטוח כי יצליח בהמשך".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully