וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר השקעה של 25 מיליון דולר של דויטשה טלקום: Teridion מגייסת עובדים

13.11.2022 / 10:45

בין המשרות הפתוחות בחברה: Frontend Developer ,Automation Engineer, Head of Marketing ועוד

עובדי טרידיון. יחצ,
עובדי טרידיון/יחצ

הסטארטאפ Teridion, המפתחת מוצר מבוסס AI לשיפור והאצת האינטרנט הארגוני על גבי תשתיות ענן, מגייסת עובדים למשרדיה ברעננה, בסמוך לתחנת הרכבת, לתפקידי פיתוח ושיווק. בין המשרות הפתוחות בחברה: Frontend Developer ,Automation Engineer, Head of Marketing ועוד. מועמדים יכולים להגיש מועמדות כאן. מלבד משרות אלו, החברה מזמינה מפתחות ומפתחים להגיש קורות חיים לתפקידי פיתוח, שכן היא עתידה לפתוח משרות נוספות בתחום בשנה הקרובה.

טרידיון הוקמה ב-2013 על ידי אלעד רווה ודורון סמלסון וגייסה עד היום כ-80 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה, ניתן למנות את JVP ו-Magma Venture, כשלאחרונה, תאגיד הענק הגרמני Deutsche Telekom, הודיע על השקעה של 25 מיליון דולר בחברה, בנוסף לאימוץ טכנולוגית התקשורת שפיתחה, במוצרים שהוא מספק לארגונים ולעסקים המובילים בעולם.

התפתחות הטכנולוגיה, תהליכי הגלובליזציה והקורונה, העלו את הצורך לרשת תקשורת יציבה ומתקדמת, שתאפשר לעסקים לקיים פעילות מסביב לעולם, גם במקומות מרוחקים. טרידיון מספקת לארגונים ועסקים, רשת גלובלית, המבוססת ענן המשפרת באופן ניכר את ביצועי התקשורת והחיבוריות בין משרדים ועובדים מרוחקים.

המוצר של החברה מבוסס על AI ואלגוריתמיקה מתוחכמת, שמנתחת בכל רגע נתון כמויות עצומות של מידע שהחברה אוספת על ביצועי רשת האינטרנט העולמית, בצורה שמסייעת למקסם ולייעל את תעבורת התקשורת עבור לקוחותיה. כמו כן, בכל העת, החברה מזינה לאותו אלגוריתם מידע עדכני, שמאפשר לנבא ולנווט את התעבורה בהתאם, ועל ידי כך להבטיח ביצועים מיטיבים בסביבה מאובטחת.

ירון רבקאי, מנכ"ל טרידיון: "בימים האחרונים אנחנו נמצאים במגמת התפתחות והתרחבות משמעותית, במהלכה דויטשה טלקום, מהתאגידים המובילים בעולם בתחום הטלקומניקציה, נכנסה כמשקיעה ושותפה אסטרטגית משמעותית בחברה. כחלק מהתנופה בה אנו נמצאים, והגידול המאסיבי במספר הלקוחות החדשים בניהם תאגידים גדולים, אנחנו גם מגייסים מפתחים, שיוכלו להצטרף לצוות הפיתוח המתרחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully