וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ישראכרט תמר יסעור מונתה ליו"ר הועד המנהל של ארגון מעלה

13.11.2022 / 10:53

יסעור תחליף את מיקי אדיב, מנכ"ל קבוצת 1G המסיים כהונה מוצלחת בת 8 שנים, במהלכה חיזק הארגון את מעמדו בעולם העסקי והרחיב את מעגל החברות המעורבות אשר הצטרפו לדירוג

תמר יסעור. סיון פרג',
תמר יסעור/סיון פרג'

ארגון האחריות התאגידית מעלה הודיע הבוקר (יום א') על מינויה של תמר יסעור לתפקיד היו"ר.
כחלק מאסטרטגיית השפעה הנשענת על הטמעה וולנטארית של תהליכים המקדמים אחריות חברתית וסביבתית הוועד כולל בעיקר נציגים בכירים של חברות מובילות בישראל. אסטרטגיית הפעולה של מעלה מבוססת על שני צירים מרכזיים: רשת העמיתים שמטרתה למידה, הכשרה, מפגש ויצירת מחויבות לאחריות תאגידית ודירוג ומדד מעלה ESG בבורסה לניירות ערך - אשר את הקריטריונים בו קובעת ועדה ציבורית (מופרדת מהוועד המנהל). הארגון נוסד ב 1998.

בשמונה השנים האחרונות התבסס הארגון בהובלת המנכ"ל מומו מהדב והצוות המקצועי כגוף מקצועי מוביל בתחום ה- ESG המסייע לחברות בתהליך האימוץ והמדידה של ESG תוך חיזוק הקשר עם הקהילה הבינלאומית המתרחבת.

יסעור מביאה עמה את ניסיונה העשיר במגוון חברות מובילות בישראל ומחויבות גבוהה לתחום ולהמשך הרחבתו והטמעתו במשק הישראלי.

מנכ"ל מעלה מומו מהדב ביקש להודות למיקי אדיב על תרומתו להצלחת הארגון בשנים קריטיות . "אני רואה בו חלק משמעותי בצמיחה ובהרחבת מעגל החברות המעורבות אשר הצטרפו לחברות בדירוג", מסר מהדב והוסיף כי בתקופת כהונתו של אדיב הארגון הרחיב משמעותית את מעגל החברות הפעילות בתחום האחריות התאגידית והוא כולל כיום גם מעגלים נוספים של חברות בגדלים ותחומים עסקיים שלא היו בעבר. למיקי הייתה תרומה משמעותית ליציבות וחיזוק פעילות הארגון בתקופת הקורונה.
לסיום אמר מהדב כי הוא בטוח שהצטרפותה של יסעור והניסיון העשיר שלה בעולם העסקי ירחיב את הארגון לסקטורים נוספים במגזר העסקי ותחומים נוספים בהלימה להתפתחות בארץ ובעולם".

תמר יסעור יו"ר ישראכרט: "על הקהילה העסקית מוטלת אחריות רבה לפעול לפי האינטרס של כלל מחזיקי העניין ולא רק בהתאם לשורת הרווח. לאורך כל הקריירה שלי, אני דוגלת בתפיסה שחברה מצליחה, ככל שתהיה, לא תוכל לייצר אימפקט אמיתי אם לא תנקוט בצעדים שמיטיבים עם כלל מחזיקי העניין ואת התפיסה הזו אנסה לקדם במסגרת ארגון מעלה, אשר דוגל בתפיסה זו ומעודד באופן אקטיבי את כל החברות במשק לנהוג כך".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully