וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק של החברה הישראלית: מנכ"ל סטארקיסט העולמית

13.11.2022 / 10:56

נשיא ומנכ"ל סטארקיסט העולמית מונה לחבר בדירקטוריון של הסטארטאפ הישראלי Sea2Cell מחממת הפודטק Fresh Start, המפתח בשר דג מתורבת

אנדרו צ'ו. יחצ,
אנדרו צ'ו/יחצ

אנדרו צ'ו, נשיא ומנכ"ל סטארקיסט העולמית, מונה לחבר דירקטוריון בסטארט-אפ Sea2cell המפתח טכנולוגיה ייחודית לייצור של בשר דג מתורבת. צ'ו, הצטרף לסטארקיסט בשנת 2010 ומשמש כמנכ"ל החברה ב-8 שנים האחרונות. לפני כן, כיהן צ'ו בתפקיד סגן נשיא בכיר לשרשרת אספקה, כמו גם מנהל התכנון והפיתוח האסטרטגי. אנדרו צ'ו מביא איתו ניסיון רב בתעשיית הדגים המסורתית כמו גם בפיתוח עסקי ומומחיות ביצירת ערך.

Sea2Cell, שנוסדה באוקטובר 2021 על ידי המנכלי"ת ד"ר אורנה הראל, פרופ' ברטה סיוןֿ, ד"ר איתי צחורי, אבישי לוי ופבלו רזניק, מציעה פיתרון בר קיימא לצמצום הפער בין הביקוש העולמי העולה לדגים ובין ההיצע הפוחת, וזאת באמצעות ייצור בשר דג מתורבת. החברה פועלת בחממת הפודטק Fresh Start בקריית שמונה, ומפתחת טכנולוגיות ייחודיות העושות שימוש בכלים המתקדמים ביותר בתחום הביולוגיה המולקולרית, כדוגמת הנדסה גנטית ועריכה גנטית שפותחות פתח לעולם של אפשרויות חדשות והכרחיות להאצת יצירתה של התעשייה העתידית.

כיום ייצור דג מתורבת הוא תהליך יקר מאוד בשל הצורך בהוספת פקטורי גדילה (Growth factors), רכיבים יקרים וייחודיים החיוניים לגידול תאי הדג. Sea2Cell מפתחת את טכנולוגיית GFS1 שתאפשר לחברה לייצר בשר דג מתורבת ללא צורך בתוספת חיצונית של פקטורי גדילה.
כמו-כן החברה מבצעת שיפורים גנטיים בקווי תאי הדגים שהיא מפתחת ליצירת 'תאי-על' (super cells) בעלי תכונות משופרות. באמצעות השימוש בטכנולוגיות אלו תאי הדגים של Sea2Cell, יגדלו במהירות גדולה יותר ובעלות נמוכה בהרבה.

אורנה הראל, מנכלי"ת Sea2Cell: "ההצטרפות של גורם בכיר כמו אנדרו צ'ו, נשיא ומנכ"ל סטארקיסט העולמית, היא ביטוי להכרה של תעשיית הדגים המסורתית בנחיצותו של שינוי וסימן לפתיחות הגדלה לטכנולוגיות העתיד בתחום. אנו מתרגשים וגאים על האמון של אנדרו בטכנולוגיית פקטורי הגדילה שהחברה מפתחת ובפוטנציאל שלה להביא לשינוי דרמטי בתחום, ומברכים על תרומתו הצפויה לקידום החברה אל השוק".

אנדרו צ'ו, נשיא ומנכ"ל סטארקיסט העולמית: "אני חש כבוד וזכות להצטרף כחבר מועצת המנהלים של Sea2Cell, הסטארטאפ הצעיר שפועל ליצירת מהפיכה בתעשייה אותה אנו מכירים מאות ואלפי שנים. קיימות אינה בחירה אלא הכרח, ולכן אני נרגש להצטרף לחברה שמפתחת פתרון יצירתי לבעיות המאתגרות בתחום ולסייע בקידומה. התרשמתי עמוקות מצוות החברה ואני שמח להצטרף למאמץ לחולל מהפכה בענף".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully