וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הבנקאות החדשה": מעכשיו, כבר לא צריך לבחור בין שירות דיגיטלי ואנושי

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 15:19

מעכשיו, כבר לא צריך לבחור בין שירות דיגיטלי ואנושי. הכירו את השירות החדש של בנק הפועלים, שיעניק לכם את הטוב מכל העולמות: "הלקוחות שלנו רוצים לראות איך אנחנו מקלים עליהם את הסרבול והבירוקרטיה הבנקאית, ומצד שני נמצאים עבורם בשירות אישי, אנושי ומקצועי"

בווידאו: כל מה שצריך לדעת על פועלים PRO/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכה: דינה מחפוץ

הבנקאי האישי הולך ונעלם בקרב לקוחות צעירים, שנוהגים לבצע את רוב הפעולות שלהם באופן דיגיטלי. בבנק הפועלים השיקו לאחרונה את שירות פועלים PRO - שירות שמעניק את הטוב מכל העולמות.

"זו הבנקאות החדשה", הסבירה פזית גרפינקל, מנהלת חווית לקוח ובנקאות ישירה, "היא נותנת שירות ללקוחות בנקאות פרטים, דיגיטליים, שצורכים את מרבית השירותים שלהם באתר ובאפליקציה המאוד מתקדמים שלנו, אבל כן רוצים לדעת שכשהם צריכים אותנו, יש להם בנקאים מעולים שזמינים עבורם, במגוון רחב של ערוצים - מייל, צ'אט, טלפון, ובשעות מאוד נרחבות".

גרפינקל הוסיפה וסיפרה: "הלקוחות שלנו רוצים לראות איך אנחנו מקלים עליהם את הסרבול והבירוקרטיה הבנקאית, ומצד שני נמצאים עבורם בשירות אישי, אנושי ומקצועי. אנחנו מנסים לחזות מה הלקוח צריך כדי לספק לו את השירות הזה אפילו רגע לפני שהוא יודע, לשאוף על הדרך לתת לו ערך מוסף, לתת לו טיפ שיעזור לו להתנהל באופן פיננסי הרבה יותר נכון בחשבון שלו. פרו הוא התמצית של תפיסת השירות הבנקאית, כי הוא משלב בין אתר לאפליקציה. אנחנו רואים יותר ויותר לקוחות שמתכתבים איתנו, ואנחנו הולכים להשקיע בערוץ הזה הרבה מאוד. בהמשך תראו הרבה מאוד הפתעות".

פועלים PRO. צילום מסך, צילום מסך
"אנחנו עושים הכול כדי להתאים את עצמנו לציפיות של הלקוחות ולזמינות שלהם"/צילום מסך, צילום מסך

"מדובר באופי עבודה מאוד דינמי וקצבי, אנחנו עושים הכול כדי להתאים את עצמנו לציפיות של הלקוחות ולזמינות שלהם", ציין דרור תאומים פרנקל, מנהל פועלים PRO. "אנחנו משקיעים המון בלמידה כדי שנוכל לספק את רצונות הלקוחות". הדינמיקה מדהימה, יש לנו בנקאים ותיקים וצעירים, והשילוב הזה מצליח לנו.

"אני זוכר שהגיע אלינו זוג, שביקש הלוואה בעקבות הוצאות רבות", סיכם משה רגב, מנהל צוות בפועלים PRO. "נתנו להם כלים להמשך, ובליווי שלנו הם הגיעו לכך שרמת ההוצאות שלהם הצטמצמה ב-50-60 אחוז. הם אמרו לנו שהצלנו אותם".

לפרטים נוספים והצטרפות>>

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully