וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד כיבש מונה למוביל תחום הסייבר ברנו-ניסאן-מיצובישי

13.11.2022 / 12:50

כיבש מונה למוביל תחום הסייבר במעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל. הוא מביא איתו 20 שנות נסיון בתאגידים גלובליים גדולים ובחברות סטארטאפ

דוד כיבש. יחצ,
דוד כיבש/יחצ

מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל מודיעה על מינויו של דוד כיבש למוביל תחום הגנת סייבר וחיבוריות. במסגרת תפקידו, יהיה דוד כיבש אחראי לאיתור, אפיון ובדיקות של פתרונות ישראלים חדשניים בתחום הסייבר והחיבוריות לעולם הרכב. הוא מביא איתו 20 שנות נסיון בתאגידים גלובליים גדולים ובחברות סטארטאפ, שיסייעו לו לגשר בין האקוסיסטם הישראלי לקבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי, ולקדם אימוץ של טכנולוגיות פורצות דרך.

מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בתל-אביב מורכבת מצוות של מהנדסים ומומחים, אשר עוסקים באיתור ואיפיון של טכנולוגיות פורצות דרך בתחום האוטוטק ע"י בדיקות התכנות. המעבדה משתפת פעולה עם סטארט אפים ישראלים בעיקר בתחומי הסייבר, הסנסורים, הרכבים החשמליים והבינה המלאכותית/ביג דאטה. מטרת הפעילות הינה שילוב הטכנולוגיות הנבחרות ברכבים, בשירותים ובתשתיות העתיד של תאגיד הרכב.

דוד כיבש בעל תואר שני במדעי המחשב מ-Telecom Paris. עם סיום לימודיו עלה מצרפת לישראל. בין תפקידיו בעבר: מנהל מוצר טכני בסטארטאפים ישראלים בתחום התקשורת, מוביל תחום סייבר במשרד ראש הממשלה, וניהול פרויקטים טכנולוגיים עבור תאגידים גלובליים כמו: אריקסון, מחלקת הסייבר של Orange, Nexans, בנק BNP Paribas הצרפתי וחברת AXA.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully