וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה במקדונלד'ס - ספרי העצמה לילדים עם כותרים מנוסחים בלשון רבות

13.11.2022 / 13:57

מקדונלד'ס תחלק ספרי קריאה לילדים מסדרת רבי המכר Little people, BIG DREAMS העוסקת בסיפור חייהם מעוררי ההשראה של אנשים מצטיינים ופורצי דרך שהגשימו חלום

קמפיין חדש למקדונלדס/יחצ

מקדונלד'ס תחלק ספרי קריאה לילדים מסדרת רבי המכר Little people, BIG DREAMS העוסקת בסיפור חייהם מעוררי ההשראה של אנשים מצטיינים ופורצי דרך שהגשימו חלום ילדות והגיעו להישגים בתחומים שונים, כמו אלברט איינשטיין ומוחמד עלי.

הסופרת הבריטית מריה איסבל סאנצ'ז וגרה, מחברת סדרת הספרים, אשר בעצמה הגשימה חלום ילדות, מאמינה שהצלחת הסידרה ברחבי העולם עם מכירות של למעלה מ-7.5 מיליון עותקים, מסתמכת על העובדה שילדים אוהבים לקרוא סיפורים אמיתיים על ילדים אחרים שהשיגו דברים גדולים. זה נותן להם את הכח והאומץ להאמין בעצמם ולחלום בגדול.

סדרת הספרים תורגמה לעברית ע"י עטרה אופק ולשפות נוספות בעקבות שיתוף הפעולה עם הרשת הבינלאומית, כשבמקדונלד'ס ישראל הוחלט לנסח כמחצית מהכותרים של גיבורות וגיבורי הספרים בלשון רבות כמו למשל הספרים : "גם אנחנו נוכל להיות מדעניות סקרניות", "גם אנחנו נוכל להיות הרפתקניות אמיצות", "גם אנחנו נוכל להיות מנהיגות סוחפות". הספרים, המלווים באיורים מקסימים, הינם אישיים עם מקום ריק למילוי שם הקורא/ת והם כוללים פעילויות מהנות שקשורות לסיפורים, מילון מושגים וקוד לסריקת פעילות דיגיטלית.

ספרי Little people, BIG DREAMS יחולקו במתנה בארוחות הילדים החל מה-17 בנובמבר, בהמשך למהלך המוצלח של הרשת לעידוד קריאה בקרב הילדים, במסגרתו חולקו בישראל במהלך שלוש השנים האחרונות מיליוני ספרי קריאה.

בשלב ראשון יחולקו שני ספרים בסדרה:

  • גם אנחנו נוכל להיות מדעניות סקרניות : סיפור חייהם של שלושה מגדולי המדענים בעולם, החל בסקרנות של רוזלינד פרנקלין, דרך דמיונו חסר הגבולות של אלברט איינשטיין ועד לאהבת הלימוד של מארי קירי.
  • גם אנחנו נוכל להיות אלופים בספורט: סיפור חייהם של שלושה מגדולי הספורטאים בעולם, החל בכישרונה המופלא של איבון גולגונג על מגרש הטניס, דרך מהירות הברק של נהג המירוצים אירטון סנה ועד לתשוקתו של המתאגרף מוחמד עלי להיות הטוב מכולם.
  • המהלך ילווה בקמפיין בכיכובם של דינה סנדרסון, מעין בלום ואדל קטורזה הצעירה.
  • עוד באותו נושא:
  • מקדונלד'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully