וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל לא משתתפת": קמפיין המונדיאל החדש של מגדל ביטוח

13.11.2022 / 14:44

גורי אלפי מככב בסדרת הפרסומות "ישראל לא משתתפת" ובמסגרתה מקודם ביטוח הרכב של מגדל ביטוח - ללא השתתפות עצמית. עלות הקמפיין: כ-8 מיליון שקל

מגדל ביטוח עולה השבוע בקמפיין חוצה פלטפורמות למשך כל תקופת המונדיאל. הקמפיין יקדם את ביטוח הרכב של מגדל ביטוח, ללא השתתפות עצמית. גם הפעם, יוביל את הקמפיין השחקן גורי אלפי, המשמש כפרזנטור הקבוע של החברה. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה, ברדיו, בשילוט חוצות, בדיגיטל ובמדיה חברתית. מגדל ביטוח תשקיע בקמפיין כ-8 מיליון שקל, במה שצפוי להיות אחד הקמפיינים הגדולים של השבועות הקרובים.

מדובר בקמפיין המתכתב באופן מלא עם חגיגת הענק של תקופת המונדיאל - חגיגה ספורטיבית, גלובאלית וגם לאומית עבור המדינות שמשתתפות. אף שהמונדיאל מעורר הרבה התרגשות וציפייה גם בישראל, לצערנו ישראל לא משתתפת במונדיאל מאז שנות ה-70 של המאה הקודמת.

בחברה מתכוונים להפוך את היעדרה של ישראל מהמונדיאל דווקא לסיבה לחגיגה. המסר שיוביל את הקמפיין הוא: "ישראל לא משתתפת? לא נורא, גם אתם לא", כאשר הכוונה היא כמובן לביטוח הרכב של מגדל שהינו ללא השתתפות עצמית. הקמפיין ממשיך את השפה הפרסומית שיצרה החברה, במסגרתה משחק אלפי בתפקיד עצמו, בסיטואציות שונות בחיי היום-יום שלו.

לדברי ענת אטלס, מנהלת חטיבת אסטרטגיה, דאטה ודיגיטל במגדל ביטוח, "אנחנו מתרגשים לעלות לאוויר עם אחד הקמפיינים הגדולים שלנו בשנים האחרונות כשברקע חודש שכל כולו חגיגה ספורטיבית. כבר שנים שעל אף הרצון והצפייה של כולנו, ולמרות המאמצים האדירים של הנבחרת המעולה, ישראל נעדרת ממשחקי המונדיאל. הפעם החלטנו להפוך את הלימון ללימונדה ולהזכיר לעצמנו שלפעמים לא להשתתף זה דווקא כן טוב! אנחנו מאחלים לכולם חודש מונדיאל שמח".

  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully