וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הרשת איתי גל ינהל את מערך הסושיאל של אוברוולף

13.11.2022 / 16:55

ינהל את ערוצי Life At Overwolf שפונים בעיקרם לקהל הישראלי. כמו כן, ינהל את ערוצי CurseForge הפונים לקהל המשתמשים ברחבי העולם

מנהל סושיאל אוברוולף. יחצ,
איתי גל/יחצ

סטארטאפ הגיימינג הבינלאומי Overwolf מודיע על מינוי של כוכב הרשת איתי גל למנהל מערך הסושיאל של החברה. איתי, כוכב רשת עם עשרות אלפי עוקבים ומיליוני לייקים בטיקטוק ינהל את ערוצי Life At Overwolf שפונים בעיקרם לקהל הישראלי, כמו כן, ינהל את ערוצי CurseForge הפונים לקהל המשתמשים ברחבי העולם. בנוסף איתי ישמש חלק מצוות הקריאייטיב של החברה שאחראי על כתיבה, הפקה ועריכה של סרטוני מרקטינג שונים המקדמים את החברה ואת פעילותה.

איתי גל (27) החל את מסלולו המקצועי בתחום בשנת 2017, כשהעלה סרטוני רשת ויראליים שתפסו את תשומת לבם של עורכי מאקו. שם עזר להקים את TVbee ואת מדור סיקור הטלויזיה שלהם. משם התקדם גם ליצירת עשרות סרטונים ויראלים, כתיבת מערכונים והגשת פינות בקשת 12, כמו כן יצר גל תוכן רב בערוץ התרבות של Ynet ובמגזין הגבריים בלייזר. במקביל הקים וטיפח ערוץ טיקטוק אישי מצליח עם תכנים בסימן הומור נונסנס ו/או עיסוק אובססיבי בסדרות ילדים משנות ה-2000, כפי שניתן לראות בסרטונים שלו על ארתור, פוקימון ואיש התפוח, שהאחרון ביניהם עורר גלים ברחבי הרשת והגיע למיליון צפיות בטיקטוק. אך בתור גיימר מושבע שגדל על Zelda וניסה לאורך הילדות לתפוס את כל הפוקימונים האפשריים, ההזדמנות לעבוד בחברת הגיימינג Overwolf הייתה צעד טבעי ואף מתבקש עבורו.

"אוברוולף חיה את עולם משחקי המחשב 24/7 ונמצאת כל הזמן עם היד על הדופק", אמר גל, "בדיוק כמו שלפני עשר שנים אף אחד לא האמין ש'יוטיובר' הולך להיות מקצוע אמיתי והיום יש תעשייה שלמה סביבם - אוברוולף זיהו שיוצרי מודים ותוכן חיצוני למשחקים הם המקצוע הבא בגיימינג. זה מרגש להיות חלק מחברה שזיהתה את המגמה הזאת, מבחינתי, אני משלב כאן כמה מהדברים הכי אהובים עליי - יצירת תוכן, סושיאל מדיה ומשחקים. מאז שאני זוכר את עצמי, גיימינג ותרבות גיקית היו חלק מרכזי מהחיים שלי. אחרי כמה שנים בעולם התקשורת והתרבות, זה כיף לשנות פאזה עם אוברוולף, לקום בבוקר ולהתעסק בתכנים כמו מיינקרפט, ספיידרמן וסימס 4? זה הדרים ג'וב של איתי בן ה-10 שישב כל היום עם הגיימבוי בבית."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully