וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי תאגורי מונה למנכ"ל מרכז הפיתוח של ZipRecruiter בישראל

13.11.2022 / 17:31

מחליף את אבי גולן שהקים את מרכז הפיתוח של החברה בישראל וניהל אותו במשך שבע שנים. מרכז הפיתוח מעסיק 120 עובדים וצפוי לגדול ל-200 בשנה הבאה

יוסי תאגורי. יניב דרוקר,
יוסי תאגורי/יניב דרוקר

יוסי תאגורי מונה למנכ"ל מרכז הפיתוח הישראלי של חברת ZipRecruiter, שמנהלת את זירת התעסוקה הדיגיטלית מהמובילות בצפון אמריקה ויוביל את פעילות הפיתוח של הפלטפורמה שנעשית בישראל. הוא מחליף את אבי גולן שהקים את מרכז הפיתוח של החברה בישראל וניהל אותו במשך שבע שנים. מרכז הפיתוח מעסיק 120 עובדים וצפוי לגדול ל-200 בשנה הבאה במסגרת התרחבות וקליטת עובדים חדשים בתחומי הדאטה סיינס, פרודקט ופיתוח.

יוסי, בוגר ממר"ם, מתכנת כבר מגיל 12 ויזם סדרתי שמאחוריו שורה של סטארטאפים ואקזיטים, בהם Wondermall ביחד עם אורן דוברונסקי ואורן זאב, MissingLink.ai שנמכרה לסמסונג, לייבפרסון, Fiddme ועוד. כן הוא שימש בעבר Developer Evangelist במיקרוסופט. בשלוש השנים האחרונות הוא מכהן כסמנכ"ל הנדסה של זיפרקרוטר העולמית וימשיך לשמש בתפקיד זה במקביל לניהול מרכז הפיתוח בישראל.

ZipRecruiter היא מהמובילות בזירת חיפוש העבודה הדיגיטלית ומפעילה מרכז פיתוח בשרונה בתל אביב. הפלטפורמה של זיפרקרוטר מחברת אנשים באופן אקטיבי למקומות עבודה שעשויים להתאים להם ולהיות הזדמנות הגדולה הבאה עבורם וזאת באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית. יכולת ההתאמה המדויקת משפרת את חווית החיפוש עבור מחפשי עבודה ומסייעת לעסקים בכל הגדלים למצוא ולהעסיק את המועמדים המתאימים ביותר במהירות. זיפרקרוטר הינה אפליקציית חיפוש העבודה המדורגת מס' 1 בהורדות במכשירי אפל ואנדרואיד בשלוש השנים האחרונות, עם מיליונים של מועמדויות שהוגשו דרכה ומעל 3 מיליון מעסיקים אשר השתמשו בפלטפורמה לצרכי גיוס העובדים שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully