וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגי שניידר מונתה לתפקיד מובילת אזור EMEA בחברת קלאודזון

14.11.2022 / 10:43

שניידר תנהל את הפעילות העסקית של קלאודזון בשוק האירופי, בדגש על עבודה מול סניפי החברה החדשים בפורטוגל וצרפת

מגי שניידר. יחצ,
מגי שניידר/יחצ

קלאודזון (CloudZone), חברת הענן של מטריקס, מודיעה על מינויה של מגי שניידר לתפקיד מובילת אזור אירופה, מזרח התיכון ואפריקה (VP EMEA Lead) בחברה, במסגרתו תוביל שניידר את הפעילות העסקית של קלאודזון בשוק האירופי. מינויה מתרחש כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות של קלאודזון לאירופה והקמת הסניפים החדשים בפורטוגל ובצרפת ותאפשר לחברה להאיץ את ההתרחבות הגלובלית ולהיכנס למגזרים עסקיים חדשים.

במסגרת תפקידה שניידר תהיה אמונה על ניהול וזיהוי צרכים בשוק האירופי, הזנקת הסניפים החדשים וגיוס צוותים מקומיים, לצד תמיכה טכנולוגית מלאה בסטארטאפים ובלקוחות אנטרפרייז העוברים לפלטפורמות הענן הציבורי של אמזון, גוגל ומיקרוסופט.

שניידר מביאה עמה למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום הייעוץ הטכנולוגי ופיתוח עסקי. בתפקידה האחרון שימשה מנהלת פיתוח שותפים Partner Development Manager לשותפים גלובליים בAWS-, בו יצרה מערך שותפות אסטרטגית על פי זיהוי צרכי השוק הישראלי והגלובלי. בתפקידיה הקודמים שימשה מנהלת התקשרויות ולקוחות אסטרטגיים במיקרוסופט, מנהלת מחלקת חדשנות בהראל ביטוח, ו-CTO בחברת נת"ע. מגי יוצאת ממר"ם ובוגרת תואר מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה).

לדברי עדי הייניש מנכ"ל קלאודזון, "מגי מביאה עימה את סל הכישורים והניסיון העשיר לקדם את קלאודזון ולהצעיד את החברה קדימה בשוק האירופי. היא תסייע לנו רבות בפיתוח הסניף שהקמנו בפורטוגל וגם בזה החדש שאנו מקימים בימים אלו בצרפת. כל התחזיות מראות כי שוק הענן העולמי והאירופי ימשיך לצמוח ויש ביקוש רב בקרב ארגונים וחברות באירופה לניסיון והידע שקלאודזון מביאה עימה".

מגי שניידר, VP EMEA Lead בחברת קלאודזון: "אני נרגשת להצטרף לקלאודזון, חברה העומדת בחזית טכנולוגיות הענן, בייחוד בזמן שבו החברה מתפתחת וגדלה גם מחוץ לגבולות ישראל. קיים פוטנציאל אדיר בשוק האירופי בתחום הענן ואני גאה לתרום מניסיוני בניתוח שווקים, יישום וניהול תוכניות עסקיות בחברות גלובליות, לטובת הצלחתנו באזורים אלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully