וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותי קפלן מונתה למנכ"לית מלון אינדיגו רמת גן מרשת מלונות אפריקה ישראל

14.11.2022 / 15:10

קפלן ביצעה שורה ארוכה של תפקידים בענף ביניהם כמנהלת הקבלה של מלון קראון פלזה תל אביב, מנהלת ההזמנות של גולדן טוליפ ים המלח, ומנהלת ההזמנות הארצית של רשת מלונות שרתון ישראל

רותי קפלן. יחצ,
רותי קפלן/יחצ

שרון אלון, מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל הודיע על מינוי רותי קפלן למנכ"לית מלון אינדיגו רמת גן.

קפלן בעלת ניסיון מלונאי עשיר בארץ ובחו"ל. היא ביצעה שורה ארוכה של תפקידים בענף ביניהם כמנהלת הקבלה של מלון קראון פלזה תל אביב, מנהלת ההזמנות של גולדן טוליפ ים המלח, ומנהלת ההזמנות הארצית של רשת מלונות שרתון ישראל.

ב 2018 למדה והשתלמה בפירנצה, איטליה במלון Mediterraneo Hotel Grand מרשת המלונות FH55 האיטלקית. בין השנים 2020-2018 התגוררה בהודו, בנגלור ושמשה כסמנכ"לית/מנהלת תפעול של מלון Bengaluru Den The מרשת מלונות דן. בתפקידה האחרון התגוררה בשוויץ לאחר שמונתה למנכ"לית ונציגת בעלים של מלון היוקרה .שוויץ, בדאבוס Precise Tale Seehof Davo

רותי בוגרת תואר ראשון בספרות עברית וספרות כללית ולימודי תואר שני בקומוניקציה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת תואר שני במנהל עסקים MBA מאוניברסיטת רייכמן בהרצליה.

שרון אלון מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל אמר היום:"אני שמח לבשר על מינוי רותי קפלן למנכ"לית מלון אינדיגו רמת גן, מקבוצת מלונות אפריקה ישראל. רותי היא בעלת ניסיון עשיר בתחום המלונאות בארץ ובעולם ואני בטוח שהיא תוביל את המלון והחברה להצלחה רבה".

חברת מלונות אפריקה ישראל בע"מ הינה בבעלות משפחת דיין. החברה נוסדה בשנת 1992 ומתמחה בתפעול וניהול בתי מלון ואתרים תיירותיים בארץ ובעולם. חברת מלונות אפריקה ישראל מחזיקה ומנהלת את מותגי VERT, "קראון פלזה" ו"Indigo" בישראל.

תחת ניהול חברת מלונות אפריקה ישראל מגוון רחב של בתי מלון בפריסה ארצית: 2 בתי מלון בתל אביב - "קראון פלזה" טיילת ת"א ו"קראון פלזה" סיטי סנטר עזריאלי וכן מלונות נוספים- VERT ירושלים, ים המלח ואילת, מלון "Bayview" בחיפה ומלון הבוטיק "אינדיגו" ברמת גן ומלון "גילגל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully