וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ Tymely, שמפתח מערכת AI לפתרון פניות לשרות לקוחות, מגייס עובדים

14.11.2022 / 15:13

החברה, שמפתחת טכנולוגיה מתקדמת לפתרון מהיר ויעיל של בעיות שירות לקוחות בעזרת פייפליין מבוסס NLP מתקדם, סיימה סיבוב SEED של 7 מ' דולר וכעת מגייסת למספר תפקידים לקראת הגדלת מספר הלקוחות הבינלאומיים שלה

טיימלי. יחצ,
טיימלי/יחצ

בעוד שהפתרונות הקיימים כיום כדוגמת צ'טבוטים מנסים ליצור שיחה עם הלקוח ובעיקר גוזלים זמן יקר, הפתרון של טיימלי מתמקד בלהבין את כל הניואנסים הכי קטנים של הבקשה ומזה לקבל החלטה על סט הפעולות המלא הנדרש בכדי לפתור את הבעיה של הלקוח. למשל אם לאשתו של הלקוח יש יום הולדת מחרתיים והוא חייב לקבל את המשלוח בזמן אז בטיימלי יזהו את הצורך באופן אוטומטי וישלחו משלוח מהיר בתאום עם המדיניות של החברה. טיימלי מבצעת את הפעולות הדרושות לפתרון מהיר ויעיל על מנת למקסם את שביעות רצון הלקוחות ומחזירה תשובה מותאמת אישית ברזולוציה גבוה ובאיכות של הנציג הכי טוב בשעותיו הכי מוצלחות.

הדרך הכי טובה לעשות שהצ'ט-בוט באתר שלך לא יהיה מעצבן היא שלא יהיה צ'ט-בוט בכלל.
על מנת לבנות מערכת כזו טיימלי מעסיקה צוות של מומחי ענן ממגוון דיסיפלינות - מפתחי פול סטאק, בקאנד (הידועים בחברה בכינוי - שרברבי ענן) וכמובן מומחי NLP ו Data analysis. טיימלי מגייסת מפתחי פול סטאק שעובדים בטכנולוגיות React ו Python ונהנים מאופטימיזציות בכל שכבות הקוד.
בניגוד למוצרי AI אחרים, טיימלי משתמשת במתודולוגיית human-in-the-loop ומחזיקה נציגים משלה שבודקים בזמן אמת את ההחלטות של מודל ה - NLP, ומתקנים את הטעויות במידת הצורך. משם ה-AI נוטל את הפיקוד ומטפל בפניה בצורה אוטומטית. כך טיימלי סוגרת את הפער בין הטכנולוגיה הקיימת היום - שלרוב אינה מבינה נכון את הטקסט ולכן מרגיזה את המשתמש - לבין שירות לקוחות אופטימלי.

טיימלי הוקמה רק לפני שנה וכבר גייסה סיד גדול ומשרתת ארבע חברות בינלאומיות עם עשרות אלפי פניות לקוחות בחודש. "לקוחות היום מצפים לשירות מהיר ויעיל בכל שעה של היום. נגמרו הימים שאנשים מוכנים לחכות בטלפון למענה קולי או מעוניינים להתכתב עם צ'ט-בוט ולנסות להגיע לאופציה הנכונה. לקוחות כיום רוצים לכתוב מה הבעיה ושהיא תיפתר תוך דקות בלי להיות צמודים למחשב או לשפורפרת" אומר אוהד רוזן, מנכ"ל טיימלי. "המוצר שלנו נותן ללקוחות שלנו את מה שהלקוחות שלהם מחפשים - פתרון מהיר ופשוט לבעיה שלהם".

"אנחנו גדלים כעת בכל החזיתות - בצוות הפיתוח אנחנו מחפשים מפתחי full stack וכן data engineers. אנחנו מחפשים מוביל למחלקת המוצר וכן product analyst. וכמובן שלאור ההצלחה אנחנו גם מחפשים מנהל לקוחות (customer success manager)".

אפשר לקרוא על המשרות הפתוחות כאן.

ניתן להגיש קורות חיים ל-careers@tymely.ai

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully