וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל פלאפון מינה שתי סמנכ"ליות חדשות

14.11.2022 / 15:20

אילן סיגל בשורת מינויים חדשים בהנהלת החברות הבנות: מאיה בכר מונתה לסמנכ"לית מערכות המידע, כנרת ראובנוב מונתה לסמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים

אילן סגל. רמי זרנגר,
אילן סגל/רמי זרנגר

שלושה חודשים לתפקידו כמנכ"ל החברות yes פלאפון ובזק בינלאומי, אילן סיגל מבצע שינויים ומינויים חדשים בהנהלת החברות: מאיה בכר מונתה לסמנכ"לית מערכות המידע וכנרת ראובנוב מונתה לסמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים.

מאיה בכר מונתה לסמנכ"לית מערכות המידע והיא תחל את תפקידה באופן מידי עם סיום תקופת החפיפה. בכר בעלת ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום מערכות מידע והיא נחשבת למומחית בתחומה. בשנים האחרונות עמדה בראש חברת ייעוץ שליוותה חברות מובילות במשק בתהליכי טרנספורמציה במערכות הארגוניות. בתוך כך היא הובילה גם בחברות yes ופלאפון את הטמעת מערכת ה-CRM. עוד לפני כן בכר עבדה במגוון תפקידים בחברת פלאפון בחטיבת מערכות מידע והובילה פרויקטים רבים בעולמות ה-ERP , CRM, בילינג, תשתיות, כאשר בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת אגף פיתוח בחטיבת מערכות מידע.

כנרת ראובנוב בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתחום השירות והמכירות בדגש על התמקצעות בבניית חווית לקוח מיטבית, המותאמת במיוחד לשוק התקשורת בישראל. בפלאפון היא מילאה לאורך השנים מגוון של תפקידים בשירות פרונטלי, מכירות, מוקדים ובדיגיטל. בארבע השנים האחרונות היא מנהלת את אגף השירות בחברות הבנות בהצלחה רבה ותחת השינויים הרבים, בהם: מעבר לעבודה מהבית, רגולציה ותחרות ענפה בשוק התקשורת. במסגרת תפקידה הייתה אמונה על קביעת האסטרטגיה שירותית, בניית מערך הדיגיטל והשירות העצמי, הטמעת מערכות חדשניות תומכות שירות והובלת השירות בחברות למקצועי, איכותי ואישי.

"עדות להון האנושי הקיים בהן"

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי: "אני מברך את מאיה וכנרת על הצטרפותן להנהלת החברות ובטוח שהן יהוו תוספת מצוינת וידעו להוביל את החטיבות, כל אחת בתחומה, להישגים חדשים ולמצוינות מקצועית. אני רואה בעובדה ששתיהן גדלו וצמחו בתוך החברות חוזק משמעותי, ויש בכך עדות להון האנושי האיכותי הקיים בהן".

מאיה בכר: "אני שמחה ומודה על ההזדמנות להוביל את מערכות המידע בחברות שאני אוהבת ומכירה גם ברמה הטכנולוגית וגם על כוח האדם האיכותי הנמצא בהן. מערכות מידע הינה זרוע קריטית, שמאפשרת לקדם את היעדים העסקיים של החברה, ואני יודעת שנעשה הכל כדי לסייע להצעיד את החברות קדימה".

כנרת ראובנוב: "אני מודה ונרגשת על הבחירה בי להוביל את החטיבה. זכיתי לגדול בתוכה ולהוביל מהלכים פורצי דרך בחברות, החל מהכנסת הדיגיטציה לעולמות השירות ועד הטמעת מוצרים ושירותים מתקדמים ומותאמים ללקוחותינו. אנחנו נמשיך לפעול להובלת השירות הטוב והמקצועי בעולמות הסלולר והטלוויזיה בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully