וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש למאניה ג'ינס בהובלת ישראל אטיאס, ג'וזי זירה וצ'ארון שרי

14.11.2022 / 15:45

הבוקר צולם קמפיין קולקציית החורף לשנת 22-23 של מותג האופנה המוביל לגברים "מאניה ג'ינס" בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים. את הקמפיין מובילים השחקן ישראל אטיאס והאמן ג'וזי זירה כשלצידם בפעם השנייה שחקן חיזוק - כוכב מכבי חיפה צ'ארון שרי

הגברים של מאניה. אור גפן,
מימין: צ'ארון שרי, ישראל אטיאס וג'וזי זירה/אור גפן

‎הבוקר צולם קמפיין קולקציית החורף לשנת 22-23 של מותג האופנה המוביל לגברים "מאניה ג'ינס" בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים. את הקמפיין מובילים השחקן ישראל אטיאס והאומן ג'וזי זירה כשלצידם בפעם השנייה שחקן החיזוק - כוכב מכבי חיפה צ'ארון שרי, אשר מצטרף לנבחרת מותג האופנה הבועט מאניה ג'ינס "ומבקיע שער נוסף".

‎הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת ב-2.5 מיליון שקלים צולם ‎באווירת סטריט תוססת ובהשראת עולמות האנדר - גראוונד. ‎הקונספט מגיע לידי ביטוי בשפה בה המותג מדבר כיום - בועט ולא מתפשר עם עולמות תוכן מגוונים ופנייה לקהלים חדשים. ‎הקמפיין עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה מאוד הכוללת: דיגיטל וסושיאל, שילוטי חוצות ופרסומות במהלך החורף הקרוב.

‎קולקציית החורף החדשה של המותג עשירה ומגוונת ומציעה מגוון פריטים רחב שמתאים לכל מטרה. ‎הקולקציה מיוצרת מבדים יוקרתיים, טקסטורות , צבעוניות בועטת ומגוון גזרות והדפסים ייחודים לצד טווח רחב של מידות. קולקציית החורף המצולמת מתמקדת בפרטי חורף חמים הכוללים: מעילים מנופחים, סריגים אופנתיים, ג'ינסים ודגמ"חים במראה בועט וטרנדי. את הקולקציה ילוו פוטרים מבדים איכותיים וצבעוניים במגוון טקסטורות וגזרות שיהפכו את הלוק לקליל ואופנתי יחד עם נעלי סניקרס ממגוון חומרים.

‎מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ: "במהלך שנת 2022-2023 שמחנו לגבש את הנבחרת היקרה שלנו ולראות אותה מתחברת לערכי המותג. אנחנו שמחים עם ההצלחה של כל אחד ואחד בחייו האישיים, ג'וזי שעושה חייל בפסטיבלים ענקיים ברחבי עולם, ישראל על ההצגות והסדרות החדשות וכמובן צ'ארון על ההפלה לליגת האלופות. אנחנו בטוחים שממש כמו הנבחרת שלנו כך גם הקולקציה תצליח לחדש ולהגיע לגבהים חדשים".

‎אליאור אסלן סמנכ"ל שיווק מאניה גרופ: "לקולקציית החורף של מאניה ג'ינס בעונה הנוכחית יש אמירה אופנתית, בועטת ולא מתפשרת. היא משלבת את הטרנדים המובילים בעולם תוך שימת דגש על איכות המוצרים ויחודיותם. ‎רוצה לאחל עונה מוצלחת לנבחרת הכוכבים שמייצגים בכבוד את המותג : ג'וזי זירה , ישראל אטיאס וצ'ארון שרי".

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully