וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: החידושים שעוד לא הכרתם מתחום הלייף סטייל

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 14:17

מוצרי הטיפוח החדשים שהושקו לאחרונה לצד הקולקציות לעונת סתיו-חורף 22-23, נוחתים על המדפים. הכירו את כל מה שחדש מתחום הביוטי ועוד לא פגשתם

שלי גפני. חו"ל,
שלי גפני משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת הטיפוח PELLE/חו"ל

* * * * טיפוח * * * *

איזה פלא

מותג הטיפוח של שלי גפני - PELLE - משיק 2 מוצרים חדשים: סבון פנים קולגן ורפידות לחידוש ואיזון העור.

סבון פנים: סבון פנים קולגן של Pelle מתאים לכל סוגי העור ומשלב עדינות ועבודה אינטנסיבית להסרת הלכלוך, ממיסה את שאריות השומן שהצטברו בשכבת העור החיצוני. הריח מעודן ומרענן. הסבון מועשר בוויטמינים וחומרים פעילים המשאירים את העור ללא תחושה של יובש ומכינים אותו לספיגה טובה של סרום וקרם פנים. המחיר: 150 שקל, 250 מ"ל

רפידות ה-Pelle: רפידות לחידוש ואיזון העור, מכילות חומצות וצמחים פעילים המספקים ניקוי וחידוש עדין ואינטנסיבי לעור הפנים, הודות לתכונות טיהור ייחודיות. הן מנקות את הנקבוביות ביסודיות ומעניקות תחושת התחדשות, ברק וזוהר. המחיר: 360 שקל, 60 פדים. ניתן להשיג באתר החברה

https://pelle-sg.co.il/

pelle סבון פנים צילום יחצ מחיר 150 שקל. יח"צ,
pelle - סבון פנים במחיר 150 שקל ורפידות ניקוי לפנים במחיר: 360 שקל/יח"צ

קולקציית מרשמלו לפנים

קרן ברטוב משיקה סדרה של שלושה סרומים לאנטי אייג'ינג': לגוון עור אחיד, מיצוק וצימצום קמטים, לחות וזוהר. השילוב בין 3 הסרומים בסדרה (שכל אחד מהם בעל יתרונות משל עצמו) מהווים יחד ערכה לטיפול מקיף ועוצמתי.

התוצאות מבטיחות להיות מהירות ואפקטיביות בטיפול בפיגמנטציה, על ידי הבהרה, ומניעת כתמים חדשים, מיצוק וצמצום קמטים, וגם לחות וזוהר, ומראה מלא ברק וחיוניות.

לשלושת הסרומים ריחות עדינים ומרקם קטיפתי, מומלצים לשילוב בשגרת הטיפוח פעמיים ביום, על פנים נקיות, והשלמה עם לחות מעליהם.

Supreme Collagen Serum - סרום קולגן עוצמתי לייצור קולגן בריא ומזעור קמטים. עשיר בנוגדי חמצון, מרגיע ומגן על מרקם העור העדין על ידי נטרול רדיקלים חופשיים. אידיאלי לעור אקנתי, פוסט אקנה, היפרפיגמנטציה, נזקי שמש וסימני הזדקנות גלויים. המחיר: 560 שקל ל- 30 מ"ל.

Super Anti-Aging Serum - סרום טיפולי רב תכליתי, למיצוק, הבהרה וחידוש הקולגן והאלסטין מיועד לפנים, לצוואר ולאזור המחשוף. המחיר: 560 שקל ל- 33 מ"ל.

Bright White Advanced - סרום הבהרה מרוכז לטיפול בתופעות היפר פיגמנטציה ולהבהרה כללית של העור, מתבסס על שילוב רכיבים עוצמתיים ואפקטיביים להבהרת עור ולדיכוי מלנין. מיועד לאחד את גוון העור, מתאים לשימוש בכל גוון עור ולכל ימות השנה, ושימוש יומיומי יביא לתוצאות מתמשכות הנראות לעין. המחיר: 480 שקל ל- 33 מ"ל.

מחיר מבצע לשלושת הסרומים: 1,450 שקל במקום 1,600 שקל. קרן ברטוב, ברודצקי 43 תל אביב https://www.kerenbartov.co.il/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרן ברטוב - קולקציית המרשמלו 480-560 שקל. שנטי גידרון,
קרן בר טוב, מחיר מבצע לשלושת הסרומים: 1,450 שקל במקום 1600 שקל/שנטי גידרון

כוכב צהוב

YELLO STAR, CREAM DAY & NIGHT הינו קרם לחות ליום וללילה, אולטימטיבי לטיפול בקשת רחבה של תהליכים בעור, הקרם משפר את האלסטיות, הינו בעל חדירה מקסימלית לשכבות העור, מסייע בהחלקת העור, מתקן את גוון ומרקם העור, מזין בלחות, מעניק מראה בעל נפח, מתוח, זוהר ורענן.

קרם אנטי אייג'ינג המשלב רכיבים יוצאי דופן היעילים במיוחד לשיפור מראה העור לאחר כל שימוש. בעל תרכובת פפטידים המעודדים את ייצור הקולגן וחלבון בעל השפעה ממוקדת על קמטוטים וקמטים בנוסף למרכיב המשפר את מוצקות ואחידות העור בשילוב של תמציות פרחים וצמחים. מתאים למגוון רחב של סוגי עור.

המחיר: 480 שקל. ניתן להשיג: באתר של פולה בליק, בדיוטי פרי, מטוסי אל-על או בקליניקה של פולה זריצקי 4 תל-אביב.

yellow star פולה בליק קרם חדש יילו סטאר. פולה סטודיו,
yellow star פולה בליק קרם חדש יילו סטאר/פולה סטודיו

צעירים ב-5 שנים

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק בישראל סרום בוסטר מאיץ אנטיאייג'ינג מסדרת הפרימיום כפיתרון מרוכז לכל סוגי האייג'ינג לפנים.

הסרום החדש מיועד לטיפול בקמטים ופיגמנטציה, למיצוק, הענקת גוון עור אחיד, הבהרה וצמצום נקבוביות פעורות. הוא בעל טקסטורה עדינה ונעימה בשילוב טכנולוגיה מתקדמת לשיקום העור ומניעת פגעי זמן. הודות לשילוב ייחודי של חומרים פעילים שנבדקו במחקרים קליניים, נראה שיפור בטקסטורת העור והצערת גיל הדרמיס בכ- 5 שנים. הסרום מבטיח להעניק זוהר ולהחזיר גוון טבעי לעור ולדכא מלנין (הגורם לפיגמנטציה).

המחיר: 599 שקל לתכולה: 30 מ"ל. ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: https://lierac.co.il/

ליראק פריז - סרום בוסטר מאיץ אנטיאייג'ינג מסדרת פרמיום מחיר לצרכן 599 שקל. אסף לוי,
ליראק פריז - סרום בוסטר מאיץ אנטיאייג'ינג מסדרת פרמיום מחיר לצרכן 599 שקל/אסף לוי

כמו לישון שעתיים יותר

מותג הטיפוח NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי, מציג קרם לילה מסדרת MERVEILLANCE LIFT כטיפול אולטימטיבי לקמטים.

הקרם מבוסס על שמן מיקרו אצות פעיל במיוחד, כוחם של 4 מיליארד תאים פעילים בטיפה אחת. האריזה בעיצוב אקולוגי כחלק מהאג'נדה של המותג NUXE, ניתנת למחזור למזעור את ההשפעה הסביבתית.

קרם הלילה המרוכז חושף עור חלק יותר, "כאילו ישנתם שעתיים נוספות" כך שהעור נטען מחדש באנרגיה ונראה מתוח וחלק יותר. מחקרים הוכיחו יעילות עבור 100% מהנשים שהשתמשו במוצר. הניחוח מזכיר זר עדין של פרזיה ומגנוליה על בסיס של מושק לבן.

המחיר: 209 שקל ל- 50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.

nuxe merveillance lift קרם לילה 209 שקל. יח"צ חו"ל,
nuxe merveillance lift קרם לילה 209 שקל/יח"צ חו"ל

נקי עם קריסטל

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק בושם חדש: ICON GLEAM בניחוח חדש ומפתה, מתאים לאישה שחיה כל רגע עד תומו, יוצרת סגנון משלה ונהנית להרגיש את הניצוץ הבלתי ניתן לעצירה שלה. אישה שטמון בה אור שיש בכוחו להאיר את כל סביבתה.

הבושם נשי, בעל אישיות צעירה וחזקה מחמיא לכל גיל, בעל ניחוח שילווה אותך כל היום ויותיר שובל נעים, פירותי פרחוני עם תווים מובילים של וניל חם, מאסק, ענבר ווטיבר. הניחוח מבטיח להתמזג עם העור ומתאימה לכל אישה ולכל מזג אוויר ומצב רוח.

הבקבוק מוגש בעיצוב נקי ויוקרתי, עם פקק קריסטל, במראה אלמותי ואלגנטי בגוון ניוד והטבעה כסופה.

המחיר המומלץ לצרכן: 159 שקל. תכולה: 50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין https://lierac.co.ilwww.gade.co.il/

ג'ייד icon gleam 159 שקל. יח"צ,
ג'ייד icon gleam 159 שקל/יח"צ

ד"ש מים המלח

רשת SACARA מציגה שני מוצרים מסדרת ים המלח לטיפוח העור ולמראה עור בריא וזוהר. הסדרה מועשרת במינרלים בעלי תכונות ריכוך, שיקום, איזון וריפוי העור בכל עונות השנה ובמיוחד בעונה הקרה.

הבוץ, המים והמלחים העשירים במינרלים המצויים בים המלח, יוצרים יחדיו סינרגיה מופלאה לחיזוק תאי העור, הפחתת גירויים והענקת הגנה לאורך זמן. לרגל חורף 2023 מציעה SACARA שני מוצרי טיפוח לעור הפנים: קרם לחות עשיר וסרום קולוגן.

קרם לחות מולטי ויטמין מינרלי מים המלח SPF 25 - קרם יום עשיר בויטמינים ובמינרלים עם מקדם הגנה לשמירה על העור מפני הזדקנות מוקדמת. המחיר: 20 שקל, התכולה: 50 מ"ל

סרום קולגן מועשר בוויטמין C ומינרלים מים המלח - סרום עשיר בקולגן, וויטמין C לתוספת מיצוק וזוהר ומינרלים מים המלח לשיקום והגנה על העור. הסרום עשיר בנוגדי חמצון פעילים, מזין ומעניק טיפול חיוני של מיצוק, הרמה ועיצוב לעור. המחיר: 20 שקל, התכולה: 30 מ"ל

להשיג בלעדית בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר און ליין https://www.sacara.co.il/

סקארה- סדרת לחות ים המלח לחורף. קית' גלסמן,
סקארה, סדרת לחות ים המלח לחורף, המחיר למוצר: 20 שקל/קית' גלסמן

מתקלחים עם הטבע

DOVE מציג סדרה חדשה של תחליבי רחצה עם 92% רכיבים ממקור טבעי: CARE BY NATURE, לחווית מקלחת מהטבע. הסבון מיועד להזנה מיידית ומתמשכת לעור ובעל רכיבי הזנה מבוססי צמחים.

סדרת Care By Nature היא סדרת פרימיום הכוללת 3 תחליבי רחצה עם 92% רכיבים ממקור טבעי בניחוחות חמאת מנגו, קוקוס ותה ירוק מאצ'ה.

המוצרים בסדרה: תחליב רחצה תה ירוק, מאצ'ה ופריחת הדובדבן (Awakening), תחליב רחצה עם חמאת מנגו ותמצית שקדים (Uplifting) ותחליב רחצה עם שמן קוקוס ותמצית שקדים (Restoring).

טווח מחירים 20-27 שקל. ניתן להשיג בסופר פארם און ליין בסניפים באתר.

דאב. יח"צ,
סדרת תחליבי רחצה עם 92% רכיבים ממקור טבעי , DUVE/יח"צ

מותג טיפוח השיער והסבונים Style משיק סבונים חדשים בהשראת סדרות סבון בוטיק של מותגים מובילים מהעולם - הם משמשים כפריט לעיצוב הבית.

העיצוב שנבחר עבורם הוא איורים בסגנון מודרני של פריז באביב וניו יורק בסתיו, והם מספקים תחושה של בריחה מהשגרה. הריח והמרקם של הסבונים תואם למיצוב הבוטיקי בעזרת תמציות בישום של חברת בישום עילית צרפתית - מהמובילות בעולם בתחום הבישום ומרקם שמהווה שילוב בין סבון לתחליב.

ישנם שני סבונים בסדרה - סבון בעיצוב אביב בפריז בניחוח משכר של ענבים וקוקוס וסבון בעיצוב סתיו בניו יורק בניחוח עדין של יסמין ולבנדר.

המחיר: 10 שקל ליחידה, תכולה: 500 מ"ל. ניתן להשיג את המוצרים ברשתות רמי לוי, גוד פארם, מחסני השוק, וברשתות נוספות.

סבון ידיים חדש של style להשיג ברשתות הנבחרות. אורי גרון,
סבון ידיים חדש של style להשיג ברשתות הנבחרות. המחיר: 10 שקל/אורי גרון

* * * * איפור * * * *

מעגלים פינות לעתיד טוב

מותג הקוסמטיקה היוקרתי LANCÔME מציג חידוש בתחום המסקרה: LE 8 HYPNÔSE, גדושה בסרום להענקת נפח לריסים.

המסקרה החדשה עשירה ב-8 חומצות אמינו משקמות ומחדשות ובחמאת שיאה מזינה. הפורמולה גדושה בסרום ומעניקה תוך 4 שבועות, ריסים חזקים, במראה צפוף יותר באופן הניכר לעין.

לנקום, המותג המוביל את מדעי הריסים משנת 1967, מאחד את המומחיות שלו בטיפוח העור ובטיפוח הריסים על מנת לפרוץ דרך בתחום של מסקרות פרימיום. הכוח של 8 חומצות אמינו לחדש ולחזק את הריסים, שמרוכזות בתוך 91% באלם מטפח שחור, ו-0% שעוות, יוצרים את המסקרה הראשונה מבית לנקום שגדושה בסרום ומעניקה נפח.

באמצעות הפורמולה החדישה והחדשנית שלה, Le 8 Hypnôse נועדה לענות על כל אחד מהחששות הנפוצים ביותר בקרב הנשים בכל הקשור לשימוש במסקרה, החל מהמאבק למשוח מסקרה על ריסים קשים ועד נשירת ריסים במהלך הסרת האיפור.

לנקום ביקשו מחברת Pochet Du Courval, יצרנית הזכוכית הצרפתית ההיסטורית, ליצור פריט יוקרתי עם פקק ארגונומי אמיתי לאחיזה נוחה וחוויית שימוש. על ידי החלפת הפלסטיק בזכוכית, מסקרת Le 8 Hypnôse קובעת סטנדרטים חדשים בעיצוב של מסקרה יוקרתית, ובו זמנית מקדמת את הביצועים הסביבתיים של המוצר.

המחיר המומלץ לצרכן: 159 שקל (המחיר והנחות נקבעים על ידי הקמעונאים ועל פי שיקול דעתם). ניתן להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות

לנקום למסקרה le 8 hypnÔse מחיר 159 שקל. יח"צ חו"ל,
מסקרה le 8 hypnÔse של לנקום. מחיר 159 שקל/יח"צ חו"ל

שפתיים בטעם פירות יער

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק 2 שפתונים חדשים ללא גלוטן עם גוון טבעי - אבטיח ורדרד ופירות יער סגלגל.

השפתונים החדשים מצטרפים לשפתון חמאת שיאה האהוב והמוכר של המותג וגם הם מסייעים בטיפול ובמניעת שפתיים יבשות וסדוקות. השפתונים מבוססים על חמאת שיאה ומועשרים בסקוואלן, דונג דבורים וויטמין E ו-C לריכוך, הזנה וטיפוח השפתיים.

השפתונים טיפוליים ומיועדים לשפתיים יבשות וסדוקות, מגנים מפני הרדיקלים החופשיים ושינויי מזג האוויר ומותאמים לגוון הטבעי של השפתיים שלך. המוצר החדש הינו: היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית לעור רגיש, ללא גלוטן

המחיר לשפתון 8 מ"ל: 30 שקל. ניתן להשיג את מוצרי SeboCalm בסופר-פארם, BE, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, קופת חולים מכבי ובאתר https://www.sebocalm.co.il/

סבוקלם שפתונים ליובש מחיר 30 שקל. יח"צ,
סבוקלם שפתונים ליובש מחיר 30 שקל/יח"צ

* * * * טיפוח השיער * * * *

ריכוז של לחות עמוקה

חדש מ-PANTENE סדרת טיפוח לשיער יבש, להענקת לחות, הזנה וזוהר.

המוצרים בסדרה מכילים מגוון רכיבים כדוגמת ביוטין, תמצית עץ באובב, חומצה היאלורונית וויטמינים אשר מסייעים גם לשיער הפגום והיבש ביותר.הפורמולה החדשה מטפלת ומסייעת בשיקום קצוות מפוצלים בשלושה שלבי טיפול: שלב הניקיון, שלב הרכות, ושלב הטיפול האינטנסיבי (המתאים לשיער יבש במיוחד).

סדרת המוצרים החדשה Pantene Hydra Glow כוללת: סרום מזין, שמפו ללחות עמוקה, מרכך ללחות עמוקה ומסכת לחות מרוכזת.



.

pantene miracles hydra bg+. יח"צ חו"ל,
pantene miracles hydra bg+/יח"צ חו"ל

החייאה ב-8 שניות

מותג טיפוח השיער 'אלביב' מבית לוריאל פריז, משיק את 'וונדר ווטר קולור פרוטקט' טיפול הפלא לשיער ב-8 שניות, לשימוש בעת החפיפה במקלחת מבלי לצאת מהבית.

הטיפול מעצים את ברק השיער באופן מיידי, מבוסס על טכנולוגיית 'למלר' החדשנית הפועלת לריכוך השיער. התוצאה: סיבי השיער הצבוע חזקים יותר, השיער עשיר בלחות ושומר על צבעו רענן.

וונדר ווטר מבוסס על טכנולוגיה חדשנית - 'למלר' (LAMELLAR) המסייעת בריכוך סיב השערה, מתירה קשרים במהירות הבזק ובכך מעניקה מראה מחוזק ועשיר בלחות לשיער. הטכנולוגיה הייחודית מייצרת תחושת חמימות קלה בידיים ועוטפת את השיער בתחושה של ספא ביתי לשיער.

התכשיר ללא סיליקונים ואינו מכביד על השיער. בנוסף, הפורמולה הייחודית היא בעלת PH נמוך המאפשר "מהפך" לפני סיב השיערה: נועלת את הצבע בפנים, מחייה את הצבע ומעניקה לחות והזנה. התוצאה: השיער נעים למגע, קל לסידור, זוהר ושומר על צבעו לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן: 35 שקל ל-200 מ"ל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובסופר-פארם אונליין

וונדר ווטר קולור פרוטקט_אלביב לוריאל פריז 35 שקל. יח"צ חו"ל,
וונדר ווטר קולור פרוטקט, אלביב לוריאל פריז 35 שקל/יח"צ חו"ל

מיועד לשיער רעב

מותג הטיפוח הבינלאומי 'פרוקטיס היירפוד' מבית 'גרנייה' משיק סדרת טיפוח שיער חדשה ייעודית לבעלות שיער מתולתל - COCOA BUTTER (חמאת קקאו) - לבניית תלתלים, לשיקום והזנה של תלתלים יבשים.

מוצרי המותג מיועדים לשיער "רעב", הזקוק להזנה - "כפי שחשוב במה להזין את הגוף, כך חשוב במה להזין את השיער."

סדרת ה-COCOA BUTTER מצטרפת לתפריט המלא להזנה עמוקה ולסדרות טיפוח השיער הקיימות של המותג: סדרת הבננה (המזינה שיער יבש), סדרת האלוורה (המזינה בלחות שיער רגיל עד יבש), סדרת הפפאיה (שיקום לשיער פגום) וסדרת המקדמיה (המחליקה שיער מקורזל ויבש).

הסדרה החדשה כוללת שלושה מוצרים: שמפו, מרכך ומסכה לתלתלים יבשים. מוצרי הסדרה מצטיינים במרקם קליל החודר בעדינות אל סיב השיערה, בונה ומשקם תלתלים ואינו מכביד על השיער.

שימוש במוצרי הסדרה החדשה מסייע בבניית תלתל-תלתל בנפרד, הופך את השיער למוזן באופן מיידי, רך ואקסטרה-נעים למגע. התלתלים שלך פחות רעבים וזוכים להזנה עמוקה.

מחירים מומלצים לצרכן: שמפו / מרכך: 15 שקל (350 מ"ל) - מבצע השקה: 13 שקל. מסיכה לשיער: 40 שקל (390 מ"ל) - מבצע השקה: 35 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות https://www.garnier.co.il/

קוקה פרוקטיס הייר פוד גרנייה לבעלות שיער מתולתל. יח"צ חו"ל,
קוקה פרוקטיס הייר פוד גרנייה לבעלות שיער מתולתל/יח"צ חו"ל

* * * * אופנה * * * *

מתכוננים לחורף כבד

מותג האופנה הבינלאומי GUESS משיק את קולקציית חורף 2022/2023 עם שמלות סריג במגוון גזרות, מעילים מפרווה סינטטית, תיקים שיכולים לשמש מהבוקר במשרד ועד לבילוי בערב, מגפיים שתמיד ישלבו נוחות וטרנדיות ואקססוריז שיחתמו את הלוק בסטייל.

הקולקציה עוצבה בניחוח אירופאי והיא חוגגת את בואו של הסתיו והחורף האירופאי הכבד. כשהיא מחדשת עם גוונים מרעננים ואופטימיים של חורף, כמו חום חמרה, ירוק זית, בורדו ובה קיימים פריטים מכל הקטגוריות: בגדים, אקססוריז, נעליים ותיקים לנשים, גברים וילדים.

טווח מחירים: 160-1,300 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג ובאתר היבואן הרשמי: https://www.globalonline.co.il/

קולקציית חורף guess. יח"צ חו"ל,
קולקציית חורף guess, מחיר הפריטים בקולקציית החורף 2022-2023: 160-1300 שקל/יח"צ חו"ל

האיטלקיה מכיכר המדינה

מותג היוקרה של מעצבת האופנה האיטלקית אליזבטא פראנקי נחת בחנות הדגל בכיכר המדינה עם קולקציית סתיו-חורף 23 ומגוון גזרות קלאסיות, צבעים ייחודיים ובגדים בתפירה עילית.

קולקציות המותג מציגות גזרות קלאסיות ונשיות, בדים איכותיים בתפירה עילית, צבעים ייחודיים וטרנדיים, פרינטים עם נוכחות וכמו גם אקססוריז כמו עגילים, תכשיטים, נעליים ותיקים עם לוגו המותג. המותג משדר ביטחון עצמי ועוצמה נשית.

בין המפורסמות שלובשות את בית האופנה באופן קבוע ניתן למנות את אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר לופז, ג'סיקה אלבה, שאקירה ועוד.

טווח המחירים לפריטי הקולקציה: 800-10,000 שקל. ניתן להשיג בחנות הדגל בכיכר המדינה, תל אביב.

קולקציית חורף 23 של אליזבתה פרנקי. באדיבות אליזבתה פרנקי,
קולקציית חורף 23 של אליזבתה פרנקי, מחיר הפריטים בקולקציה: 800-10,000 שקל/באדיבות אליזבתה פרנקי

מראה הקולג' של מנגו

מנגו מציגה קולקציית סריגים וקרדיגנים עשירה במיוחד, מלאה שיק וסטייל.

קולקציית הסריגים של מנגו מתכתבת עם הטרנדים הבינלאומיים הבולטים העונה, ביניהם BLOCK COLOR, מראה COLLAGE, אפודות, דפוסי פסים ומעוינים, כאשר הצבעוניות השולטת היא גווני ניוד בהירים, חומים ושחורים לצד צבעוניות עזה כגון: אדום, צהוב, סגול, כחול, כתום וכדומה.

המחיר: החל מ: 130 שקל, ניתן להשיג בסניפי הרשת

mango 37015962 מחיר סריג 240 שקל. יח"צ חו"ל,
mango מחיר סריג 240 שקל/יח"צ חו"ל

מוינטג' למודרני

גם "קרייזי ליין" משיקה קולקציית סריגים אופנתית ומגוונת, נשית וזוהרת, המותאמת לחורף הישראלי וכוללת קרדיגנים, סריגים רכים ונשפכים באורכים שונים, וסטים מוקפדים, פונצ'ו ושיכמיות המוצגים בשילובי סריגות שונות ובסגנונות שונים החל ממראה הצמות הוינטיג'י ועד למראה החלק המודרני.

צבעי הסריגים משלבים גוונים רכים של ירוק זית, חרדל וכאמל לצד צבעוניות עזה של כחול, אדום וכדומה המוצגים במגוון דוגמאות ודיטיילים יפיפיים של אלמנטים מהטבע, צורות גאומטריות, כיסים ועוד.

בקרדיגנים, הפונצ'ו, השכמיות והשלים מגוון רחב של מפתחים וצורות סגירה שונות, רוכסנים, כפתורים בגדלים וצורות שונות, סגירת חגורה, לולאת אבזם ועוד, כך שכל אחת יכולה למצוא את האמירה האופנתית הייחודית לה.

טווח מחירים: 100-300 שקל. ניתן להשיג בחנויות ובאתר קרייזי ליין.

קרייזי ליין, סריג 198 שקל, מכנסי סריג מחיר 168 שקל, כובע 90 שקל. עמיר צוק,
קרייזי ליין, סריג 198 שקל, מכנסי סריג מחיר 168 שקל, כובע 90 שקל/עמיר צוק

הבוס של ליגת הכדורסל

שיתוף הפעולה בין BOSS לבין ליגת ה-NBA ממשיך לחורף הקרוב עם קולקציית קפסולה ייחודית בהשראת עולם הכדורסל האמריקאי.

החיבור בין בית האופנה המוערך לבין ליגת-העל של הכדורסל בארה"ב כבר הפך למסורת מצליחה, בזכות מפגש קלאסי בין שני ניגודים: סטייל מחויט ותחכום אירופאי מול סגנון סטריט ספורטיבי במראה אמריקאי.

הפריטים בקולקציה החדשה, שמושקת לסתיו-חורף 22/23, מעוצבים כולם בצבע שחור ועליו משולבים הלוגואים האהובים של הקבוצות, יחד עם מוטיבים ספורטיביים בגוונים תואמים שמספקים הבזקי צבע.

טווח מחירים: 329-699 שקל. קולקציית הקפסולה זמינה לרכישה באתר פקטורי 54 https://www.factory54.co.il/men-designers-boss

factory54 boss x nba 664 סוויטשירט ימין. יח"צ חו"ל,
factory54 boss x nba 664 סוויטשירט ימין/יח"צ חו"ל

ספורטיביות בסטייל חורפי

רשת JD ספורט ישראל פותחת את החורף ומשיקה קולקציה רחבה מהמותגים המובילים בעולם בניהם אדידס, נייקי, ריבוק, ניו-באלאנס, קונברס, קלווין קליין, פומה ועוד.

בקולקציה ניתן למצו פריטים חורפיים כגון סטים תואמים, קפוצ'ונים, טייצי'ם, מכנסי טרנינג ועוד לגברים, נשים וילדים.

קולקציית חורף 2022 משלבת צבעי בסיס כגון שחור ולבן לצד צבעים חיים כגון טורקיז, ירוק בקבוק, ורוד וכו' וכוללת מגוון רחב של פריטי לבוש והנעלה עבור נשים, גברים וילדים.

טווח מחירים: 40-1000 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת

jd sports - קולקציית חורף 2022. יח"צ,
jd sports - קולקציית חורף 2022/יח"צ

* * * * אביזרי אופנה * * * *

התכשיטים מבברלי הילס

המותג Nialaya הוקם בשנת 2009 על ידי המעצב הדני ג'אניק אולנדר, לאחר ביקור בהודו בו פגש בגורו מקומי שעודד אותו לחדול מהמרדף היום יומי השוחק בעבודה משרדית לטובת הגשמה עצמית והגשמת החלומות שלו.

הקולקציה הראשונה של המותג הוצגה בבוטיק בבוורלי הילס, והפריטים הייחודיים תפסו במהרה את עיניהם של הסלבריטאים, שתרמו לפופולריות וההייפ הגובר סביב המותג. ג'אניק מייצר ומעצב דגמים חדשים באופן שוטף, ומקפיד לשחרר 2 קולקציות חדשות כל שנה.

המותג, שבשנים האחרונות רק ממשיך לצבור תאוצה ולקוחות נאמנים, נמכר כרגע ב-25 מדינות במלונות, בוטיקים נחשקים וחנויות יוקרה כגון הרודס וסלפרידג'ס.

טווח מחירים: 349-799 שקל. הקולקציה תימכר בחנויות פקטורי 54 בקניון TLV, בנתניה ובאתר https://www.factory54.co.il/men-designers-nialya

מאלומה, תכשיטים לפקטורי 54. יחצ,
מותג התכשיטים ההוליוודי NIALAYA נוחת בפקטורי 54, מאלומה/יחצ

"אני" בציפוי זהב

תכשיטי Pandora משיקים סדרת פריטים חדשה לקולקציית Me הייחודית. לראשונה בעולם ובישראל Me Shine, פריטי ME האהובים בציפוי זהב K14.

הקולקציה החדשה עוצבה בהשראת אומנות וביטוי עצמי, מציעה מגוון רחב של אופציות להתאמה אישית ביצירתיות ועם מגוון עיצובים.

בקולקציה החדשה עוצבו גם מגוון דגמים בשילובי פנינים כמו למשל - שרשרת חצי ME Shine וחצי פנינים מעובדות, פנינים קטנות יותר ופחות סימטריות ומושלמות באי השלמות שלהן.

בין הפריטים בסדרה: צמיד חוליות בציפוי זהב 14 קארט עם סוגר קרבין, צמיד חוליות מכסף סטרלינג המשלב בין לינקים בגדלים שונים, תליון רוז בציפוי זהב וורוד 14 קארט בשיבוץ אבן כתומה, שרשרת בשילוב מנצח בין ציפוי זהב 14 קארט ופנינים מתורבתות ועוד.

טווח מחירים לדוגמא: תליונים החל מ-95 שקל, ספייסרים ב-49 שקל, עגילים החל מ-139 שקל (ליחידה), צמידים החל מ-285 שקל, לינקים החל מ-119 שקל , טבעות החל מ-119 שקל

ניתן להשיג ברשת חנויות PANDORA, בחנויות התכשיטים המובחרות ובחנות האונליין: https://www.pandora-shop.co.il/

פנדורה ME. יח"צ,
פנדורה ME, קולקציית תכשיטים בציפוי זהב 14K/יח"צ

* * * * הלבשה תחתונה * * * *

sleep אלגנט

המותג ZOHARA משיק קולקציית פיג'מות לחורף הקרוב, מבדים דקים, רכים, נעימים ונושמים, מסיבי מודל איכותיים.

בקולקציה: סטים במראה בייסיק של חליפות שיתאימו גם לשעות הפנאי, בבית ומחוצה לו, לצד סטים "מחויטים" יותר של חולצה מכופתרת, עם מכנסיים קצרים או ארוכים.

הגזרות משוחררות ונוחות והצבעים השולטים קולקציה הם: שוקולד, מוקה, ירוק זית, אפור מלאנז' ואפור כהה ושחור.

המחירים: 329-379 שקל. ניתן להשיג באתר https://zoharatights.co.il/

zohara fw22 379 שקל. ליאור קסון,
zohara fw22 379 שקל. פיגמה בסטייל אלגנט. המחיר: 329-379 שקל/ליאור קסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully