וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז ההשקעות של אבו דאבי מקים מרכז מו"פ לחברה ישראלית

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 16:09

לראשונה מאז הסכמי אברהם, משרד ההשקעות של אבו דאבי מממן הקמת מרכז פיתוח של ליקווידיטי הישראלית. החברה תקים מרכז מו"פ שיתמקד בפיתוח פתרונות פינטק מבוססי אוטומציה של למידת מכונה

חתימה על הקמת מרכז מו"ש ל ליקווידיטי הישראלית באבו דאבי. יח"צ, דוברות הכנסת
עבדוללה עבדול עזיזי אל שאמסי, מנכ"ל בפועל ב-ADIO ורון דניאל, מנכ"ל קבוצת ליקווידיטי, חותמים על ההסכם/דוברות הכנסת, יח"צ

הסכם שותפות היסטורי נחתם היום, יום שלישי, במסגרת -Abu Dhabi Finance Week 2022
בתל-אביב: קבוצת ליקווידיטי, חברת פינטק ישראלית המספקת ודאות באמצעות פיתוח טכנולוגי ייחודי, ומפעילה 5 קרנות אקוויטי וחוב המספקות אשראי ב 65 מדינות בעולם, הכריזה היום על הסכם שיתוף פעולה לפיו תצטרף לתוכנית החדשנות של משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO) ובכך תהפוך לחברה הישראלית הראשונה אשר מצטרפת לתוכנית המוערכת בשווי של 2 מיליארד AED (545 מיליון דולר).

השותפות תתמוך בהקמת מרכז המו"פ של ליקווידיטי באבו דאבי במטרה לפתח את אלגוריתם החיתום הטכנולוגי שלה, ולספק פתרונות פיננסיים נוספים.

שר החוץ של איחוד האמירויות הערביות עבדאללה בן זאיד, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ של בחריין אחמד אל-חליפה בטקס חתימת הסכמי אברהם בבית הלבן, 15 בספטמבר 2020. AP
החתימה על הסכם אברהם, על מדשאות הבית הלבן, ספטמבר 2020. פינטק הוא אחד התחומים המובהקים שבהם מתעניינים באיחוד האמירויות/AP

באמצעות תוכנית החדשנות, ADIO תתמוך ביוזמות המבססות יכולות למידת מכונה באבו דאבי. מרכז המו"פ של החברה יתמקד בפיתוח פתרונות אשראי מבוססי למידת מכונה עבור פעילות החיתום שלה. במסגרת השותפות יוקם גם מרכז מצוינות ללמידת מכונה עסקית אשר יתמוך בחברות סטארט אפ נוספות באבו דאבי ביישום שיטות המידול של ליקווידיטי. בנוסף, המרכז יעבוד עם אוניברסיטאות באבו דאבי לפיתוח תוכניות הכשרה והסמכות אקדמיות המתמקדות בלמידת מכונה.

קבוצת ליקווידיטי תקים את מרכז המו"פ שלה ב-Abu Dhabi Global Market) ADGM), אשר מציע סביבה רגולטורית נוחה אשר נתמכת בתשתית מתקדמת לשירותים פיננסיים. השותפות מחזקת את מעמדה של בירת איחוד האמירויות כמרכז פיננסי בה ניתן למצוא כמה מקרנות העושר הריבוניות הגדולות בעולם, בורסה משגשגת לניירות ערך ומרכז פיננסי בינלאומי עטור פרסים.

ההסכם מהווה אבן דרך ביחסי אבו דאבי-ישראל מאז החתימה ההיסטורית על הסכמי אברהם. השותפות מקדמת את מאמצי ADIO לקיים שיתוף פעולה בין שני השווקים. בשנת 2020, ADIO הקימה את הסניף הבינלאומי הראשון שלה בתל אביב וחתמה על מזכרי הבנות עם מספר ישויות ישראליות במטרה לתמוך בהתרחבות העסקית לאבו דאבי.

הסכם השותפות נחתם על ידי מהנדס עבדוללה עבדול עזיזי אל שאמסי, מנכ"ל בפועל ב-ADIO ועל ידי רון דניאל, מנכ"ל קבוצת ליקווידיטי במסגרת שבוע הפיננסים של אבו דאבי 2022 (ADFW), אירוע המאורגן על ידי ADGM המרכז הפיננסי הבינלאומי של אבו דאבי, מושך אליו קהל של מקבלי החלטות עולמיים במטרה להאיץ את השינוי בשוק הפיננסים באמירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רון דניאל, מנכל ליקווידיטי. יח"צ,
רון דניאל, מנכ"ל קבוצת ליקווידיטי/יח"צ

רון דניאל, מנכ"ל קבוצת ליקווידיטי אמר: "מעבר להתרגשות האישית שבמימוש הסכמי אברהם ובפיתוח קשרים, חברויות והשותפויות באיחוד האמירויות, תמיד האמנתי שאיחוד האמירויות, ו-ADGM בפרט, הם המקומות הטובים בעולם להצמחת חברות טכנולוגיות.

הודות לשותפים שלנו ב-ADIO, מרכז המו"פ החדש שלנו ב-ADGM צומח במהרה ומצטרפים אליו כמה מהמוחות הטובים ביותר בעולם. אנו מצפים להרחיב את השותפות שלנו עם ADIO על מנת להביא תועלת לכל שוק ההיי-טק באיחוד האמירויות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully