וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון החשמל: איך תוכלו לשלם חובות ללא ריביות?

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 10:21

חברת החשמל מודיעה על מבצע שמיטת ריביות ועמלות שמטרתו עידוד לקוחות פרטיים ועסקיים לשלם את כלל חובותיהם השוטפים בגין שימוש בחשמל מאז תחילת שנת 2020. במקביל הודיעה החברה לפני מספר שבועות כי ינקטו צעדי אכיפה נגד לקוחות שלא יסדירו את חובותיהם

תחנת הכוח לייצור חשמל אורון רבין. ShutterStock
חברת החשמל: פריסה נוחה ופטור מרביות ועמלות למי שיסדיר את חובו עד לסוף החודש/ShutterStock

במטרה לצמצם את היקף החובות הפעילים, מודיעה חברת החשמל על מבצע שנועד לעודד את לקוחותיה לשלם את כלל חובותיהם השוטפים, החל משנת 2020 ועד היום - בגין שימוש בחשמל.

במהלך תקופת המבצע יוכל כל לקוח אשר צבר חובות החל מינואר 2020, להסדיר את חובו ללא תוספת ריביות ועמלות ובפריסת תשלומים נוחה.

מבצע שמיטת ריביות ועמלות מיועד ללקוחות שצברו את חובותיהם בגין חשבונות שהופקו במהלך שנת 2020 ואשר יסדירו את חובם עד לסוף נובמבר.

לקוחות חייבים שישלמו עד 3 תשלומים יקבלו פטור מלא מתשלום ריבית ועמלה על כל החוב, לקוחות שישלמו בין 4 ל 5 תשלומים יחויבו ב 30% מסכום הריבית והעמלה. חשוב לציין כי מדובר במבצע שיסתיים בתאריך 30.11.22. ניתן לבצע את פריסת החוב באתר החברה ובערוצי השירות הנוספים.

שקע חשמל שבור. ShutterStock
בחברה מבהירים כי צעדי האכיפה הנוקשים נגד גורמים מסחריים וסרבני תשלום, לא ינקטו נגד מי שלא עומדים בנטל התשלום/ShutterStock

יש גם מקל, לא רק גזר

במקביל, לאור החובות הרבים שנצברו בגין אי תשלום שימוש בחשמל, החלה החברה לנקוט אמצעי אכיפה כנגד לקוחות חייבים.

מבצע האכיפה כולל בעיקר לקוחות עסקיים ולקוחות שהם סרבני תשלום. בחברה מבהירים כי לא מדובר בלקוחות הנמנים על מעוטי יכולת מהמגזר הפרטי שמתקשים להתמודד עם נטל התשלומים. עבור אלה, כך מוסיפים בחרת החשמל, יקודמו מספר הצעות שייאפשרו להם לפרוע את חובם מבלי להיות חשופים לתהליכי לאכיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully