וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה החמה של מייבשי הכביסה: איך לבחור מכשיר חדש?

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 20:01

חלפו הימים שבהם אפשר היה לתלות כביסה על החבל ולתת לשמש לעשות את העבודה. לקראת העונה הגשומה גובר גם הביקוש למייבשי כביסה (עלייה של 162% ב-2021). איך בוחרים מייבש כביסה ומה חשוב לדעת לפני הרכישה?

ironfinish 2022, מייבש הכביסה החדש עם אפקט הגיהוץ של BEKO. יח"צ beko,
ironfinish 2022, מייבש הכביסה החדש עם אפקט הגיהוץ של BEKO/יח"צ beko

אמנם החורף עדיין לא נכנס רשמית, אבל גשמי היורה המשמעותיים שילוו אותנו השבוע, מזכירים שהגיע הזמן להיערך ולהיפרד לא רק מפריטי הלבוש הקצרים והקלילים, אלא גם מחבל הכביסה ששימש אותנו בחודשי הקיץ.

הגשמים הראשונים החזקים שירדו בחודש נובמבר, הפכו את מייבש הכביסה לאחד ממכשירי החשמל הפופולאריים שיככבו החורף הזה בבתים רבים בישראל. נתונים של GfK ישראל עבור Beko, מותג מכשירי החשמל לבית, חושפים כי בשנת 2021 נרשמה עלייה של כ 162% ברכישת מייבשי כביסה בהשוואה בין חודשי הקיץ (מאי עד אוגוסט) לחודשי החורף (נובמבר עד פברואר).

"בדומה לחורפים קודמים, אנו מזהים עלייה בביקושים לקראת החורף. למרות שהחורף הישראלי אינו דומה לזה שבאירופה, גם הצרכנים המקומיים משתמש הרבה במייבש הכביסה במהלך העונה הקרה, מה שמייעל את מטלות הבית ומפנה זמן איכות לעצמו ולמשפחה", מסביר גיהן יאשין, מנכ"ל Beko ישראל.

תליית כביסה לייבוש בתוך הבית. New Africa, ShutterStock
הימים החמים לייבוש כביסה בחוץ הולכים ופוחתים, במקביל עולים הביקושים למייבש כביסה/ShutterStock, New Africa

סוגים שונים של מייבשי כביסה

כמו במוצרי חשמל רבים, גם כשמדברים על מייבשי כביסה עולות שאלות רבות: איזה מייבש עונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלכם, תוך התייחסות למספר האנשים בבית, כמות המטלות ביום, כמות הפריטים שמכניסים בכל פעם למייבש, וכמובן, איך אפשר שלא - חיסכון בחשמל ובכסף.

התפתחות הטכנולוגיה לא פסחה על תחום מייבשי הכביסה, וכיום תוכלו למצוא בשוק מגוון רחב של מייבשי כביסה שונים. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחון היטב את היתרונות והחסרונות של כל אחד, לעשות חושבים ולהחליט איזו מייבש ייתן לכם את המענה המתאים ביותר וישרת אתכם לאורך זמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אבא וילדה ליד מכונת כביסה ומייבש כביסה. Beko,
גובר הביקוש למייבש כביסה בחודשי החורף: מפנים את הזמן לבילוי עם המשפחה/Beko

הירוק: זה שדואג לסביבה

אז אילו סוגי מייבשים קיימים? המומחים של Beko, מותג מכשירי החשמל האירופאי, עושים לנו סדר:

למייבשי כביסה עם משאבת חום (Heat-Pump) ישנם מספר יתרונות בולטים, הבאים לידי ביטוי בשמירה על הסביבה ובכיסם של הצרכנים.

טכנולוגיית Heat-pump מאפשרת ייבוש כביסה ביעילות באמצעות ייבוש בטמפרטורות נמוכות יותר ושימוש חוזר באוויר חם, כך שמצד אחד מתרחשת הפחתה בצריכת האנרגיה וחסכון בהוצאות החשמל בבית מצד שני.

מייבש הכביסה ironfinish של BEKO. יח"צ beko,
מייבש הכביסה ironfinish של BEKO/יח"צ beko

מהיר וחופשי: מייבש כביסה מעבה (קונדסור)

אם אתם שייכים לקטגוריה של צרכנים שאוהבים מכשירי חשמל עם טכנולוגיות מתקדמות, כנראה שתאהבו את מייבשי הכביסה המעבים.

מכשירים אלה מייבשים בצורה מהירה ביותר, אך מנגד הם גם צורכים אנרגיה גבוהה, מה שעלול להקפיץ את הסכום בחשבון החשמל, יתרון נוסף של המייבשים המעבים, הוא העובדה שאין צורך בצינור חיצוני, כך שאתם לא תלויים במיקום מסיים בבית ויכולים ולחבר אותו לכל שקע חשמלי, אפילו במטבח.

במייבשים מסוג זה המים המלוכלכים מתנקזים במיכל מותקן, שעליכם לרוקן אותו מדי פעם.

ניקוי פילטר של מייבש כביסה. ShutterStock
ייבוש הכביסה תופס חלק נכבד במטלות הבית, כך תבחרו מייבש כביסה לפי הצרכים שלכם/ShutterStock

החסכוני: מייבש כביסה מאוורר

הסוג הזה של מייבשי הכביסה יקרצו למי שמעוניין בייבוש מלא ומעולה, אך מוגבל וקצר מבחינה תקציבית. מייבשי הכביסה המאווררים מוציאים כמות רבה של אוויר לח, ולכן מצריכים צינור חיצוני המשתחל אל תוך חור מובנה בקיר הפונה אל מחוץ לכותלי הבית, על מנת לא להיתקל בתוצאות לא רצויות במיוחד כגון פטריות, עובש וטחב המגיעות מלחות האוויר.

שמיכת פוך בתוך מכונת כביסה. ShutterStock
שמיכת פוך בתוך מכונת כביסה/ShutterStock

הגודל קובע: קטן, בינוני או גדול

קריטריון אחר שאתם חייבים לקחת בחשבון, במיוחד אם אתם הורים לחיילים כשאתם בוחרים מייבש הוא גודל המייבש:

מייבש כביסה קטן: אם אתם גרים לבדכם, בשותפות או עם בן/בת זוג - מומלץ לכם להעדיף מייבש כביסה בעל קיבולת קטן. כך גם לגבי זוגות, משפחות עם שני ילדים או כאלו שלא מפעילים את המייבש לעיתים תכופות, ובכל הפעלה מכניסים מספר מצומצם של פריטים. כמה קטנה? מייבש בקיבולת של עד כ-7 ק"ג (היכול להכיל לדוגמה כ-17 מגבות) יוכל להספיק לכם.

מייבש כביסה בינוני: מייבשי כביסה בבעלי קיבולת בינונית מתאימים למשפחות גדולות יותר, ולאנשים שמפעילים את המייבש על בסיס יומי. מייבש כביסה בינוני מגיע לקיבולת של בין 7 ל-9 ק"ג, כאשר הקיבולת שלו נעה סביב 20 מגבות לכל הפעלה.

מייבש כבוסה גדול: ילדים זה שמחה וברכה, אבל גם סימן לכביסות תכופות. עבור משפחות ברוכות ילדים, מייבש גדול יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ואף יכיל פריטים גדולים במיוחד כמו שמיכות פוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully