וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ההון סיכון YL Ventures צירפה לשורותיה מומחה סייבר

15.11.2022 / 15:26

הקרן , המשקיעה בסטארט-אפים ישראלים בתחום הסייבר, צירפה לשורותיה את מומחה הסייבר פרנק קים כ-CISO-in-Residence

פרנק קים. יחצ,
פרנק קים/יחצ

קרן ההון סיכון YL Ventures, המשקיעה בסטארט-אפים ישראלים בתחום הסייבר, צירפה לשורותיה את מומחה הסייבר פרנק קים כ-CISO-in-Residence

לפרנק 15 שנות ניסיון כמנהל אבטחת מידע וכן כעמית, CISO ומנהל תכנית הלימודים של מכון SANS , אחד מארגוני הסייבר המובילים בעולם, המכשיר, מחנך ומפתח את הדור הבא של מומחי סייבר. בנוסף, לפרנק ניסיון יזמי וטכנולוגי והוא מייעץ לסטארט-אפים בתחום הסייבר מזה שנים רבות, גם במסגרת פעילותו בצוות היועצים של YL Ventures בשנה האחרונה. פרנק גם משקיע אנג'ל בסטארט-אפים בתחום הסייבר, בין היתר בחברות הפורטפוליו של הקרן.

כ-CISO-in-Residence צפוי פרנק לעבוד באופן צמוד עם יזמי הפורטפוליו החל משלב הרעיון והנחת היסודות להקמת החברה, דרך פיתוח המוצר, אסטרטגיות חדירה לשוק ותהליכי מכירה. לאור ניסיונו הרב בצד הלקוח, הוא יפתח עבור החברות צוהר אל הצרכים והאתגרים של הלקוחות, ובכך יסייע להם בתהליך בניית הקשר עם לקוחות פוטנציאלים ועיצוב המסרים שלהם. אחד הנושאים המרכזיים שפרנק יקדם הוא שינוי התפישה בארגונים לגבי תפקידי צוותי הסקיוריטי - הפיכתם מגורמים מעכבים לגורמים בעלי יכולת לקדם את הארגון ולהפוך אותו ליעיל יותר. זאת, באמצעות עבודה עם יזמים על הדגשת האלמנט העסקי ושילובו בבניית פתרונות סייבר, על מנת שיתרמו לא רק לאבטחת הארגון אלא גם להגדלת התפוקה העסקית שלו.

תכנית ה-CISO-in-Residence של YL Ventures שהושקה לפני כשלוש שנים, הייתה הראשונה מסוגה בקרב קרנות ישראליות ומהווה נדבך ייחודי באסטרטגיה הכללית של הקרן, הדוגלת בתמיכה ביזמים לכל אורך שלבי בניית החברה. ה-CISO לוקח חלק בכלל תהליכי העבודה מול היזמים עוד לפני ההשקעה, ומלווה אותם לאורך צמיחתם תוך מתן פידבק קריטי וחיבור ללקוחות פוטנציאליים. מאז מיסוד התפקיד כיהנו בו מנהלי אבטחת מידע בכירים ומוכרים בתחום - רוג'ר הייל (בעברו CSO של Informatica, BigID וכיום CSO של Agora), סוניל יו (CISO וראש מחלקת המחקר ב-JupiterOne) וראיין גרני (בעברו CSO של Looker שנרכשה ע"י גוגל), אשר מסיים את כהונתו החודש אך ימשיך ללוות ולטפח את חברות הפורטפוליו של הקרן בתפקידו החדש כ-Operating Partner.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully