וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויי בכירים בענקית הפינטק Checkout.com

15.11.2022 / 15:33

ענקית הפינטק המספקת שירותי תשלומים מבוססי ענן, מודיעה על התרחבותה לישראל ופתיחת מרכז מחקר ופיתוח בתל אביב. עידו לוסטיג יצטרף לחברה בתור המנהל הכללי של הסניף בישראל, אבי גולן ימונה לסמנכ"ל פיתוח ויונתן יונוביץ' ישמש סמנכ"ל שיווק דיגיטלי

Checkout.com, ענקית הפינטק המספקת שירותי תשלומים מבוססי ענן, מודיעה על התרחבותה לישראל ופתיחת מרכז מחקר ופיתוח בתל אביב. מרכז זה יתווסף ל-19 המרכזים של החברה ברחבי העולם, שגייסה בינואר האחרון מיליארד דולר לפי שווי של 40 מיליארד דולר.

פתיחת המשרדים החדשים בישראל היא המשך ישיר לצמיחה הגלובלית של Checkout.com. החברה נמשכה למאגר הטאלנטים הטכנולוגיים המיומנים בישראל, ותגייס בשנתיים הקרובות כ-100 עובדים למשרות בתחומי המוצר והפיתוח.

עידו לוסטיג. מרב רביץ מושל,
עידו לוסטיג/מרב רביץ מושל

המשרד החדש, שימוקם במתחם מידטאון בתל אביב, ישמש לפיתוח מוצרים מעולמות הריסק, מניעת הונאות ואימות זהויות, וזאת כחלק מאסטרטגיית ה-multi-product של החברה, שדוגלת בפיתוח מגוון נרחב של פתרונות לעסקים מוכווני כלכלה דיגיטלית. בין מוצרים אלו, ה-Fraud Detection Pro, מנוע החוקים ואסטרטגיות מניעת הונאה שפיתחה Checkout, הזמין לכלל לקוחותיה, ובאמצעותו יכולים עסקים לממש אסטרטגיות מתקדמות ומבוססות למידת מכונה למניעת הונאה והגדלת היקף העסקאות הלגיטימיות המאושרות.

Checkout.com היא מובילה עולמית בעיבוד תשלומים לארגוני ענק. הפלטפורמה שלה מציעה פתרונות מגוונים לעסקים גלובליים ומאפשרת ניהול של אופרציות תשלומים מורכבות, קבלת תובנות על ביצועי תשלומים ופתרונות המותאמים לצרכי הלקוחות. בין לקוחותיה ניתן למצוא חברות דגל כגון סוני, פיצה האט, נטפליקס, בורסת coinbase ועוד רבים נוספים, המשתמשים ב-Checkout.com כדי לתפעל את פעילות התשלומים הגלובלית שלהם.

בהמשך להתרחבות, מודיעה החברה על שורת מינויי בכירים לתפעול המרכז הישראלי. עידו לוסטיג יצטרף לחברה בתור המנהל הכללי של הסניף בישראל, ובמקביל ימונה לתפקיד סמנכ"ל מוצר וניהול סיכונים. אבי גולן ימונה לסמנכ"ל פיתוח ויונתן יונוביץ' ימונה לסמנכ"ל שיווק דיגיטלי.

מירון קולוביץ'. יחצ,
מירון קולוביץ'/יחצ

"המשימה של Checkout.com היא לסייע לעסקים לשגשג במציאות המורכבת של הכלכלה הדיגיטלית כיום. הטאלנטים בשוק הישראלי מהווים חלק מהמוחות החדים ביותר בעולמות הטכנולוגיה. אנחנו מקווים לגייס אלינו את הטובים ביותר, שיאפשרו להתמקד במטרה ולהמשיך את צמיחת החברה". אומר מירון קולוביץ', Chief Product Officer בחברת Checkout.com.

"אנחנו רואים עלייה מתמדת ברכישות ברשת - עד סוף שנת 2022 הן צפויות לטפס לסכום של 5.5 טריליון דולר. יחד איתן, נצפית גם עלייה חדה בהונאות. הצוות הישראלי שנקים יצטרף למלחמה של Checkout.com בהונאות האון-ליין, תוך דגש על שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אנו גאים להביא עוד חברה גלובלית מובילה ומצליחה לישראל". אמר עידו לוסטיג, מנהל כללי ישראל וסמנכ"ל מוצר ב-Checkout.com.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully