וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפעת סלע נבחרה ליו"ר אמונה

16.11.2022 / 10:02

סלע, תושבת מודיעין, נשואה ואמא לארבעה, מכהנת כסגנית בכירה אסטרטגיה והון אנושי ברשות החברות הממשלתיות

יפעת סלע. ויקה גורשטיין,
יפעת סלע/ויקה גורשטיין

לאחר סיום ספירת הקולות, נבחרה ביום שלישי יפעת סלע ליו"ר אמונה.

סלע, תושבת מודיעין, נשואה ואמא לארבעה, מכהנת כסגנית בכירה אסטרטגיה והון אנושי ברשות החברות הממשלתיות. יפעת החלה את דרכה המקצועית בחברה להגנת הטבע, שם שירתה כמורה חיילת, כמדריכת טיולים וכמנהלת הדרכה. לאחר עשור בחברה להגנת הטבע, בשנת 2000 הגיעה לעמותת אלומה, אותה הובילה כמנכ"לית עד 2020. במסגרתה ליוותה מדי שנה עשרות אלפי צעירות וצעירים בפריפריה החברתית-גאוגרפית בקבלת ההחלטות בצמתים שבין התיכון לשירות משמעותי, בין השירות להשכלה הגבוהה ובמעבר מההשכלה הגבוהה לתעסוקה ראשונה, מתוך מטרה לעודד את הצעירים ללקיחת אחריות ולהצטרפות למעגלי העשייה ולמוקדי ההשפעה בחברה הישראלית.

יפעת בעלת תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל מבר אילן, תואר שני במגדר מה - JTS בניו-יורק ותואר שני נוסף במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

בנוסף, סלע היא בוגרת התכנית היוקרתית "מעוז", בוגרת תכנית העמיתים של "גשר" והיתה חברה בוועדה הציבורית "המגן".

יפעת סלע מכהנת כחברת הועד המנהל בתנועת אמונה זה למעלה מעשור, מעורבת בקבלת ההחלטות האסטרטגיות בתנועה ומביאה עמה ניסיון ניהולי רב שנים בהובלת תהליכים חברתיים מורכבים.

יפעת סלע: "בחיל ורעדה ובהתרגשות עצומה אני מקבלת על עצמי את התפקיד. תנועת אמונה על אלפי עובדיה ומתנדבותיה לקחה על עצמה אחריות לקידום נושאים רבים בחברה הציונית דתית והכלל ישראלית. אני אפעל להרחבת והעמקת ההשפעה של התנועה בציבוריות הישראלית בכלל ובציבור הציוני דתי בפרט, לקידום חדשנות ולהצטרפות פעילה של דור צעיר לאמונה. אני נכנסת לנעליים גדולות של יו"ר אמונה היוצאת ליאורה מינקה ומקווה להצעיד את אמונה להישגים משמעותיים באווירה וברוח הטובה והשיתופית המאפיינת את התנועה. אני מצפה לפגוש את אלפי העובדות והעובדים המובילים את העשייה רבת ההיקף בכל רחבי הארץ. אני מודה לליאורה על האמון ועל תמיכתה ובעיקר מודה לעשרות הנשים שתמכו והצביעו עבורי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully