וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחיבים את הפעילות באבו דאבי ומחפשים 60 עובדים

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 13:57

OurCrowd מרחיבה את פעילות ההשקעות באבו דאבי ומשיקה מרכז AI בשיתוף עם תוכנית החדשנות של משרד ההשקעות של אבו דאבי. OurCrowd תשקיע בהתרחבות 60 מיליון דולר ותגייס בארבע השנים הקרובות למעלה מ-60 עובדים למשרדיה במרכז העסקים הפיננסי של אבו דאבי

OurCrowd  Arabia (עומדים משמאל לימין): ד"ר סבאח אלבינאלי, ג'ון מדבד, ד"ר חאסנאת דיוואן, שירי פיין-גרוסמן, סעד שקשיר. OurCrowd  Arabia,
OurCrowd Arabia (עומדים משמאל לימין): ד"ר סבאח אלבינאלי, ג'ון מדבד, ד"ר חאסנאת דיוואן, שירי פיין-גרוסמן, סעד שקשיר/OurCrowd Arabia

פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, המשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, תרחיב באופן משמעותי את פעילותה באבו דאבי עם פתיחת משרד חדש להשקעות הון סיכון וכן הקמת מרכז לטכנולוגיות AI בשיתוף פעולה עם משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO - Abu Dhabi Investment Office).

בעקבות שתי היוזמות, שהוכרזו בשבוע הפיננסים של אבו דאבי, תרחיב OurCrowd את צוות העובדים שלה במשרדיה במרכז העסקים הפיננסי של אבו דאבי (ADGM - Abu Dhabi Global Market) ותגייס במהלך ארבע השנים הקרובות 60 עובדים. זאת, במסגרת השקעה של 60 מיליון דולר שתבצע OurCrowd באיחוד האמירויות.

OurCrowd ומשרד ההשקעות של אבו דאבי משתפים פעולה בהשקתה של חברתIntegrated Data Intelligence (IDI) שתפעל למסחר את פתרונותיה עבור עסקים. IDI, שמשרדיה ממוקמים ב-Hub71 במרכז העסקים הפיננסי של אבו דאבי, תפתח פתרונות AI שיאפשרו לעסקים לאמץ בקלות טכנולוגיה מתקדמת זו ולמנף את יתרונותיה. השקת IDI מחזקת את המחויבות של אבו דאבי לתמוך בהתרחבות של עסקים חדשניים, שיתרמו לכלכלת הידע של האמירויות. משרד OurCrowd Arabia, שנפתח בשנת 2021 בבירת איחוד האמירויות, פותח גם מרכז השקעות הון סיכון כדי לנהל עסקאות בפלטפורמה הקיימת שלו ולתמוך בשווקים מתעוררים.

שני ההסכמים מחזקים את הקשרים המתהדקים במהירות בין איחוד האמירויות לבין ישראל שהתפתחו באופן משמעותי מאז חתימת הסכמי אברהם בשנת 2020.

הסביבה התומכת של אבו דאבי

עבדאללה עבדול עזיז אלשאמסי, מנהל בפועל של משרד ההשקעות של אבו דאבי: "OurCrowd היא דוגמא מצוינת לחברה שהפיקה יתרונות מהסביבה התומכת של אבו דאבי והצליחה להאיץ באמצעותה את צמיחתה. תוך שנה אחת בלבד עברה OurCrowd מקבלת היתר ראשוני לפעולה לשחקנית מבוססת בשוק. זאת, באמצעות המרכז הטכנולוגי החדש והמרכז החדש להשקעות הון סיכון, שמוסיפים ידע בתחומי הטכנולוגיה וההון סיכון לאבו דאבי ומרחיבים את הגישה של חברות לפתרונות ולטכנולוגיה".

משרד ההשקעות של אבו דאבי משתף פעולה עם OurCrowd דרך תוכנית החדשנות שלו, שתומכת בחברות מקומיות ובינלאומיות החותרות לצמוח באבו דאבי. המשרד העניק ל-OurCrowd חבילת תמריצים פיננסיים ולא פיננסים כדי להאיץ את צמיחתה באבו דאבי.

ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd: "לאחר שחיפשנו ברחבי העולם את המקום המתאים ביותר עבור IDI ועבור מרכז ההשקעות החדש של OurCrowd, אבו דאבי התגלתה כמקום המתאים ביותר. הפורום הכלכלי העולמי הכתיר את אבו דאבי כבעלת התשתית הדיגיטלית הטובה ביותר בעולם, כיציבה ביותר מבחינה מקרו-כלכלית וכשלישית בעולם במדד האמון בממשלה. הסיבות הללו, יחד עם מספר יתרונות נוספים כמו מצבור של טאלנטים בינלאומיים וגישה נוחה לשווקים, הניעו אותנו לבחור במדינה זו להקמת OurCrowd Arabia ומרכז ה-AI החדש. אלה גם הסיבות לכך שנמשיך להשקיע בתשתית של חדשנות ובטאלנטים במדינה זו".

IDI היא חברת AI מסחרית שמפתחת פתרונות בינה מלאכותית לעסקים, הן עבור פרויקטים והן עבור שירותי AI בענן (AI as a Service). היא תפעל כמרכז מצוינות טכני שיעשה שימוש במודלים מתקדמים של אוטומציה של נתונים, בינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לצמצם עלויות ולשפר תפוקות של משימות עתירות נתונים.

מנהל המרכז הוא ד"ר חאסנאת דיוואן שהוביל מהלכי חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית כמנהל בכיר במוסדות פיננסיים ובהם E*TRADE Financial Corp., BNY Mellon, Russel Investment Group, Merrill Lynch, Deutsche Bank ו-Morgan Stanley.

OurCrowd Arabia, שהחלה בשנת 2021 את פעילותה במרכז העסקים הפיננסי של אבו דאבי ומנוהלת על ידי ד"ר סבאח אלבינאלי, תגביר באופן משמעותי את פעילותה בתחום ההון סיכון תוך שיתוף פעולה עם בעלי עניין באבו דאבי, איחוד האמירויות ומעבר להן - כדי להשקיע ולתמוך באקו-סיסטם ההון סיכון.

ד"ר חאסנאת דיוואן: "IDI הוא נקודת שיא באסטרטגיה של OurCrowd שנועדה לחולל מהפכה בפלטפורמת הפינטק שלנו על ידי הטמעת יכולות בינה מלאכותית בכל רבדיה. בכוונתנו למנף את הכלים ואת הארכיטקטורות הללו כדי לספק פתרונות AI שלקוחות חיצוניים יוכלו להשתמש בהם בהיקף רחב, כמו: שירותים פיננסיים, פינטק, אנרגיה, טלקום, בריאות וממשלה. אנו מגייסים את הטאלנטים הטובים ביותר באיחוד האמירויות ומרחבי העולם וחותרים להיות זרז מחולל שינוי באקו-סיסטם הבינה המלאכותית של אבו דאבי".

משרדיה של IDI ממוקמים במרכז 71 של מרכז העסקים הפיננסי של אבו דאבי, האקו-סיסטם הטכנולוגי הבינלאומי של אבו דאבי. הוא מאפשר ליזמים לבנות חברות הייטק מקומיות ומצליחות בשוק העולמי בכל מגזר. לצורך זה מרכז העסקים מעמיד לרשותם גישה לשווקים בינלאומיים, אקו-סיסטם של הון, רשת של שותפים בינלאומיים וקהילה תוססת, עשירה במומחים מיומנים ורגולציה מתקדמת בעלת ראייה לטווח רחוק.

באדר אלעולאמה, מנהל מרכז 71: "מוקד העוצמה הפיננסית של איחוד האמירויות נמצא באבו דאבי, ומשם מתפשט מערך של השקעות שמבוצעות בכדי לתמוך בסטארט-אפים טכנולוגיים. אנחנו מקבלים בברכה את OurCrowd למרכז 71 ובכך מרחיבים את האקו-סיסטם של ההון שלנו, הכולל קרנות הון סיכון, חברות פמילי אופיס ומשקיעים אחרים. באופן זה אנחנו יוצרים עוד הזדמנויות שיאפשרו לסטארט אפים שלנו לגייס כספים בכדי להרחיב ולהגדיל את היקף הפעילויות שלהם".

הסכם השותפות נחתם על ידי עבדאללה עבדול עזיז אלשאמסי, מנהל בפועל של משרד ההשקעות של אבו דאבי, וג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd בשבוע הפיננסי של אבו דאבי של שנת 2022. האירוע, שאורגן על ידי מרכז העסקים הפיננסי של אבו דאבי, מכנס ביחד קהל גלובלי של מקבלי החלטות כדי להאיץ את הטרנספורמציה של הסקטור הפיננסי באיחוד האמירויות.

משרד ההשקעות של אבו דאבי הקים משרד בתל אביב ב-2021 במטרה לתמוך בחברות חדשניות מישראל המעוניינות להקים ולהרחיב את פעילותן בבירת איחוד האמירויות.
אודות משרד ההשקעות של אבו דאבי

משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO - Abu Dhabi Investment Office) הוא הגוף הממשלתי האחראי למשוך השקעות לאבו דאבי ולסייע להן. המשרד מאפשר הזדמנויות למשקיעים חדשניים ולעסקים מכל גודל ומסייע להם בבניית קשרים עם אקו-סיסטם החדשנות של אבו דאבי כדי שיוכלו להתבסס ולצמוח באמירות. המשרד מציע מגוון רחב של שירותים מותאמים ותמריצים ומסייע לעסקים להגיע להצלחה ארוכת טווח ובת קיימא בשוק וברחבי האזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully