וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 18 שנה: נבחר יו"ר ועד עובדים חדש לחברת החשמל

16.11.2022 / 13:32

יהודה גן-אל ייכנס לתפקיד לאחר הבחירות שנערכו ביום שלישי ויחליף את מיקו צרפתי: "מבין את האחריות"

יהודה גן-אל. יוסי וויס,
יהודה גן-אל/יוסי וויס

אתמול יום ג' ה- 15.11.2022 נערכו בחירות ליו"ר וועד עובדי חברת החשמל. בהצבעה שנערכה נבחר פה אחד יהודה גן- אל, שעד היום שימש בתפקיד מ"מ. יהודה הוא יו"ר וועד העובדים הארצי של חברת החשמל. הוא יחליף בתפקיד את מיקו צרפתי אשר פרש לגמלאות והיה יו"ר הוועד משנת 2004 ועד החודש סה"כ כיהן מיקו בתפקיד 18 שנה.

יהודה הוא חבר מזכירות ארצית משנת 2016. החל את דרכו בחטיבת היצור בתחנת הכוח אשכול. הוא נשוי ואב ל 4 הוא בעל 2 תארים אקדמיים תואר ראשון בניהול ותואר שני במנהל עסקים. יהודה גן-אל: "אני מודה לחברי על האמון ומבין את האחריות העצומה שמוטלת על כתפיי כלפי חברת החשמל ועובדיה.

"חברת החשמל נמצאת בתקופה מאתגרת אנו בעיצומה של יישום הרפורמה, אני סמוך ובטוח שלאחריה עובדי חברת החשמל ומנהליה יובילו את החברה לפסגות חדשות. נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר לתושבי מדינת ישראל.

"אני רוצה להודות ליו"ר היוצא מיקו צרפתי שהיה לי מורה דרך. זכויותיו של מיקו בוועד העובדים הן עצומות. אני מבטיח שנמשיך את דרך העשייה למען העובדים ביתר שאת. אני מבקש להודות ליו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד על הבעת האמון ועל התמיכה אותה אנו מקבלים מההסתדרות בראשותו. אני רוצה להביע את הערכתי לעובדי החברה ומנהליה ולאחל בהצלחה למנכ"ל החברה, מאיר שפיגלר, עם כניסתו לתפקיד. אני בטוח ששיתוף הפעולה בנינו יוביל להצלחת החברה וזאת לטובת אזרחי המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully