וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: דואגים לספורטאים ונשארים מעודכנים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 9:43

מותג העל בוטגה ונטה נוחת בכיכר המדינה, פומה משיקה את קולקציה מרגשת לנבחרת ישראל, בסקצ'רס משיקים נעלי הליכה ובקיפלינג קולקציית תיקים, איך דואגים לעור ב-PAYOT ו

סטייל איטלקי בכיכר חנות חדשה למותג בוטגה ונטה. יח"צ,
סטייל איטלקי בכיכר/יח"צ

סטייל איטלקי בכיכר

מותג האופנה האיטלקי BOTTEGA VENETA שנוסד ב-1966 בעיר וינצ'נזסה, שייך לתאגיד הרב לאומי "קרינג", המחזיק בבעלותו מגוון מותגי יוקרה מתחומי האופנה, אביזרים, שעונים ותכשיטים.

בוטגה ונטה, נחשב לאחד המותגים הנחשקים בעולם האופנה המעורר השראה לאינדיבידואליות, עושה זאת באמצעות מסורת של אמנות בעבודת-יד המשולבת בחדשנות מתקדמת וכך נוצרה למותג שפה אופנתית מקורית ונועזת המייצגת סט ערכים מודרני, מקורי ונועז. מאז הקמתו יצר המותג סטנדרט חדש של יוקרה והוא ממשיך להיות אחד ממותגי האופנה המובילים בעולם.

השינוי המהפכני החל עם כניסתו של המעצב דניאל לי ב-2018 לניהול האומנותי וממשיך תחת ניצוחו של מתיו בלייזי. המותג נערץ על-ידי אושיות סטייל נכונות וסלבס המכורים למותג. בעבר הועסקו במפעל רק תושבי אזור ונטו וכל סודות העבודה עברו מאב לבנו.

השבוע נפתחה חנות של בוטגה ונטה, ב-AMOR כיכר המדינה בפורמט של SHOP IN SHOP, לצד חנויות של מותגים מובילים כמו דולצ'ה גבאנה, ולנטינו, מונקלר ועוד. בחנות מוצגת קולקציית סתיו-חורף 22/23 הכוללת את התיקים אייקונים לצד פריטי ביגוד הישר ממסלולי האופנה. החברה מתמחה במוצרי עור המיוצרים בטכניקה מקורית בה הם ממשיכים להשתמש עד היום, גם התיקים הקלועים של החברה, עשויים מיחידת עור אחת.

ה-DNA של המותג מאופיין בעיצוב חדשני ושימוש בחומרים איכותיים ביותר. לוגו המותג מוצנע ומופיע תמיד בתוך התיק. בחנות מוצעת קולקציית תיקים, נעליים, כפכפים, חולצות, מעילים ועוד. את החנות עיצבו אדריכלי המותג הבינלאומי, בחזית החלל מסגרת עץ מלא בטקסטורה מחוררת ופינות מעוגלות, את היוקרה המינימליסטית חותמים גימור לק בצבע שחור מבריק ואותיות זכוכית מראה מוארות.

עיצוב הפנים מציג אפקט מלוטש של מלאכת ריצוף הכוללת הנחת אריחי טרקוטה בעבודת יד של Palazzo Morelli הנעשית בשיטה מסורתית מהמאה ה-17, זיגוג צבעוני וגימור שרף מבריק ועבה, מעניק תחושה אורבנית.

מוטיב השרף ממשיך גם בקירות, עם צביעה ייחודית בטכניקה משוישת. הלקוחות יכולות להתרווח על כורסאות קלאסיות רכות, לצד ריהוט מתכת ובטון בסגנון תעשייתי גיאומטרי. בין פריטי הריהוט, עמדות אביזרים במראה ארגז ציוד בצבע ירוק המזוהה עם בית האופנה.

סטייל איטלקי בכיכר חנות חדשה לבוטגה ונטה. יח"צ,
סטייל איטלקי בכיכר חנות חדשה לבוטגה ונטה/יח"צ

הגברים של פומה

קבוצת אירני והתאחדות הכדורגל מציגות את המדים החדשים. המותג הנחשק PUMA משיק בימים אלה את המדים החדשים של נבחרת ישראל, הקולקציה המיוחדת היא שת"פ של קבוצת אירני-היבואנית הרשמית של ענקית אופנת הספורט PUMA והתאחדות הכדורגל. עיצוב המדים החדשים מהווה יישור קו עם נבחרות הכדורגל הגדולות בעולם ועדכון רלוונטי וחדשני אשר יוצא מגבולות עיצוב מדי הכדורגל המוכרים.

קבוצת אירני, המתמחה בייבוא מותגי אופנה הנחשבים בעולם, לקחה חלק בעיצוב המדים והדגישה את החשיבות לריענונם וחידושם ובכך, לראשונה, לוגו ההתאחדות ולוגו המותג עברו למרכז החולצה ולא בצידי החזה כמקובל במדי קבוצות, כשעיטור המילה ISRAEL, ממוקם במרכז החזה.

המדים עוצבו ב-3 צבעים שונים וכוללים גזרה ייעודית לנבחרות הנשים. המדים מעוצבים בטכנולוגיית ה-dryCELL המתקדמת של המותג, הסופגת את הזיעה והלחות מהעור אל הבד ומעניקה תחושה נעימה.

כחלק מהשת"פ, בין קבוצת אירני להתאחדות הכדורגל, כל ציוד נבחרות ישראל בכדורגל-בוגרים, נשים ונוער, יהיה זהה עיצוב המדים החדשים לנבחרות ישראל ממשיך את הקו והאסטרטגיה של המותג בישראל עם חידושים ורעננות עיצובית בקבוצות ספורט. להשיג באתר ההתאחדות לכדורגל ולמשך שבוע בלבד בחנות הדגל של פומה בנמל תל-אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הגברים של פומה-קולקציית פומה של הנבחרת. רפי דלויה,
הגברים של פומה-קולקציית פומה של הנבחרת/רפי דלויה

תיקים ונהנים

מותג קיפלינג הבלגי, משיק קולקציה חדשה לחורף, המותג שנקרא על-שם המשורר האנגלי רודיארד קיפלינג, שכתב בעיקר ספרי ילדים ביניהם "ספר הג'ונגל". המותג התפרסם בעיקר בזכות תיקים מבד ניילון - קרניקל שהוא עמיד וסטייליסטי וקולקציית אביזרים משלימים ועיטור מחזיק מפתחות עם דמות הקוף-הסמל המסחרי של המותג.

בימים אלה מושקת קולקציית החורף בצבעוניות רב-גונית של ורוד פודרה, ירוק, לבנדר, כחול בייבי, נייבי כהה, צהוב בהיר, מרווה,לבנדר וכמובן שחור. בין ההדפסים הבולטים הדפסים בוטניים, הדפסי גיאומטריים, הדפס האות וי, הדפסים אורבניים. בין הדגמים בולט דגם "ארט" האייקוני החוגג 30 שנה מגיע ב-3 גדלים כולל אובר סייז, התיקים גם הקטנים ביותר מאוד קומפקטיים ועתירים בכיסים ורוכסנים.

קולקציית התיקים כוללת תיקי קרוס בודי, תיקי סחיבה, תיקי צד, תיקים ללפ טופ ולטאבלט, הידיות רחבות, נוחות ומתכוננות, כל התיקים מיוצרים מחומרים ממוחזרים- בין 60% ל100%, צבעים מסוימים מיוצרים מ-100% חומרים ממוחזרים, כולל הבטנה והרצועות. לכל תיק מצורפת תווית ירוקה עם אחוז החומרים הממוחזרים ממנו הוא מורכב. להשיג ברשת חנויות iBags באתר האינטרנט של המותג ואצל המשווקים המורשים.

קיפלינג. יח"צ,
תיקים ונהנים קולקצייתצחורף לקיפלינג/יח"צ

הולכים על נוחות

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס מבית MGS משיק קולקציית נעלי הליכה בשם GOWALK6 לנשים וגברים בטכנולוגיה חדשנית התומכת בהליכה ממושכת.

הנעליים מצוידות במיטב הטכנולוגיות כדי להקנות נוחות בלתי מתפשרת. רפידת Air Cooled Goga Mat™ מרופדת, נושמת, רכה המקנה אוורור לכף הרגל ומדמה תחושה של דריכה על מזרון יוגה. הסוליה בנעליים מוקצפת וקלת משקל במיוחד ומחזירה אנרגיה בכל צעד, טכנולוגיית Comfort Pillar Technology™, פילארים, מספקת רספונסיביות גבוהה.

הסוליה המיוחדת מספקת תמיכה ומקנה שיכוך ותחושת רכות לכף הרגל בזמן ההליכה. נעלי GOWALK6 אידאליות למי שעומדים ברוב שעות היום, לצועדים בהליכות ארוכות, לחובבי טיולים, למטיילים בחו"ל ועוד. יש מגוון דגמים עשיר ורחב ומתאים לכל סגנון ספורטיבי, מסניקרס קלאסיות ועד נעלי סליפ און ללא שרוכים המאפשרות נעילה קלה ומהירה ונוחות מרבית. להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר ובחנויות הנבחרות.

הולכים על נוחות קולקציית gowalk6 של סקצרס. יח"צ,
הולכים על נוחות קולקציית gowalk6 של סקצרס/יח"צ

הסקופ של סקופ

החורף שחוזר והגשם, היוו תמריץ לרשת Scoop להשקת קו המטריות לחורף 2023. הקולקציה צבעוניות, המטריות גדולות ונוחות והמחירים אטרקטיביים.

תשכחו ממטריות שעפות ברוח הראשונה, המטריות של סקופ עשויות מחומרים חזקים ועמידים העומדים בפני סופות וגשמים חזקים, קשת הצבעים כוללת ניוד, כחול ככה, אפור, כתום אפרסק ובחורף כמו בחורף, הדפסי עננים, טיפות גשם ושמיים.

למטריות מגוון סוגי ידיות וקיפולן, ממטריות סבא גדולות ועד מטריות קטנות ומתקפלות. להשיג ברשת נעלי סקופ.

הסקופ של סקופ קולקציית מטריות. עמירם בן-ישי,
הסקופ של סקופ קולקציית מטריות/עמירם בן-ישי

דואגים לפנים

החורף לא מיטיב עם עור הפנים שלנו, בעיקר בעונת המעבר ואי היציבות במזג האוויר עם השינויים הקיצוניים בין קור וחום, במקום לסבול, מותג הקוסמטיקה הצרפתי PAYOT, משיק קרם פנים ייעודי בשם Payot Nutricia Crème Confort שהוא קרם הזנה מרגיע לעור יבש המסייע בשמירת הלחות הטבעית וחיזוק המחסום הטבעי של העור.

קרם הפנים מכיל תמציות שמנים על בסיס צמחי: שמן שקדים ,שמן זרעי פטל, תמצית דשא מונדו יפני, חמאת שיאה. להשיג בחנויות הסופר פארם ובאתר לילית קוסמטיקה

דואגים לפנים payout nutricia creme confort. יח"צ,
דואגים לפנים payout nutricia creme confort/יח"צ

עושות עיניים

מרגישות שיש לכן ידיים שמאליות כאשר אתן מורחות עיפרון גבות? מותג האיפור האיטלקי PUPA, משיק את PUPA FULL EYEBROW PENCIL - עיפרון אוטומטי לגבות המאפשר מריחה קלה לאפקט מלא וטבעי.

לעפרון החדש קצה צבע מעוצב בצורת משולש מיוחד, המיועד למילוי הגבות בתנועה אחת פשוטה ומאפשר בנוסף להגדיר באופן מדויק את קו הגבות. לעפרון מרקם איכותי המעניק כיסוי הניתן לבניה על-פי הצורך וגימור אבקתי רך המעניק לגבות צורה מושלמת ומראה טבעי. לעפרון האוטומטי שני קצוות ייחודים, אחד של עפרון צבע בצדו השני של העיפרון מברשת קבוקי איכותית בהשראת איפור תיאטרון הקבוקי היפני.

מברשת הקבוקי משמשת מאפרים לטכניקות איפור מודרניות, הצורה הארגונומית והשיער הצפוף והאיכותי, משלבים את המרקם לאפקט אחיד במיוחד ועוזרים לסרק את הגבות בעדינות ובדייקנות לקבלת תוצאה טבעית עוד יותר . PUPA FULL EYEBROW PENCIL של PUPA זמין ב - 3 גוונים. להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר פארם ובאתר לילית קוסמטיקה ובאתר הסופר פארם.

עושות עיניים עיפרון גבות של פופה. יח"צ,
עושות עיניים עיפרון גבות של פופה/יח"צ

פינוק כפול

רשת SACARA מציעה לחורף 2023 "טיפול אקספרס" לשפתיים: פילינג ושפתון צבע מטפח, המיועד לטיפוח השפתיים 2 ב 1. השפתון כולל פילינג - להחלקת השפתיים מצד אחד ושפתון צבע מועשר בלחות מהצד השני.

בשתי הפעולות הללו ניתן להפוך את השפתיים לרכות ונעימות. מעסים בעדינות את הפילינג מנגבים ומורחים את השפתון כדי להגיע לתוצאה מושלמת ובוהקת. להשיג בלעדית בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר און ליין

פינוק כפול סקארה משיקה פילינג ושפתון. יח"צ,
פינוק כפול סקארה משיקה פילינג ושפתון/יח"צ

חיוך רענן

מותג Oral-B, ממובילי עולם צחצוח השיניים והיגיינת הפה, משיק משחת שיניים מלבינה מסדרת משחות השיניים Oral-B 3D White , שפותחה בשיתוף רופאי שיניים ומלבינה את השיניים כבר מהצחצוח הראשון.

מחקרים הראו כי המשחה הוכחה כמסירה 87% מכתמי השטח על השיניים, בנוסף לשמירה על רעננות הפה והגנה מפני חיידקים. בעזרת טכנולוגיה חדשנית, המשחה החדשה מנקה את השן ומסירה את כתמי השטח הנראים לעין והופכת את החיוך ללבן יותר כבר אחרי הצחצוח הראשון, הנוסחה החדשנית מעניקה תחושה נעימה של ניקיון בזכות רכיב חדש המעניק תחושת קירור ורעננות.

הטכנולוגיה הייחודית פועלת בשיטת הלבנה כפולה באמצעות שני סוגי סיליקה המחליקים את פני השן ומסירים כתמי שטח, האחד להסרת כתמים קלים ושני להסרת כתמים קשים מהשן, ומניעת הופעת כתמים חדשים.

בסדרה:Soft Mint -משחת שיניים להלבנה, עם תמציות צמחיות בטעם מנטה עדין מותירה תחושת רעננות; Vitalizing Fresh-משחת שיניים מלבינה בעלת רכיב קירור מיידי המעניק תחושה קרירה ומעוררת בזמן הצחצוח; Arctic Fresh-משחת שיניים להלבנה בטעם נענע ומנטה בעלת רכיב קירור לטווח ארוך, מותירה תחושת קרירות מרעננת זמן רב לאחר הצחצוח. להשיג ברשת סופר-פארם.

חיוך רענן משחת שיניים מלבינה ל oral-b. יח"צ,
חיוך רענן משחת שיניים מלבינה ל oral-b/יח"צ

פינוק בפוקס

FOX HOME משיקה קולקציית Cozy מפנקת המזמינה לחבק ולחמם את האפרוריות ולהפוך אותה לחמימה ורכה.

פריטי הקולקציה בגוני אפור וקרם והם כוללים: כרבוליות אישיות בגודל של 130X180 ס"מ, נעלי בית מרופדות בבד רך דמוי פרווה לבנה רכה, גרביים חמימים עם בד רך דמוי פרווה ובקבוק חם מעוצב. פריטי קולקציית Cozy זמינים בחנויות FOX HOME ובאתר האונליין foxhome.co.il

פינוק בפוקס קולקציית חורף מפנקת בפוקס הום. טל טרי,
פינוק בפוקס קולקציית חורף מפנקת בפוקס הום/טל טרי

ללא דמעות

מותג התינוקות קמיל בלו של ד"ר פישר מתרחב ומשיק את קמיל בלו קלאסיק - שמפו לתינוק לשימוש יומיומי מגיל לידה בנוסחה ללא דמעות, המותאמת לעורם העדין של תינוקות ובניחוח המוכר והאהוב של הסדרה.

השמפו מועשר בתמצית פרחי קמומיל להרגעת עור הקרקפת ובפרו ויטמין B5, להענקת לחות, רכות, שמירה על גמישות וחיוניות העור ומראה שיער בריא. המוצר נבדק דרמטולוגית, ללא דמעות, היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, עבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש וכן מבדקי הערכת בטיחות אירופאיים המעידים על התאמתו לעורם העדין של תינוקות.

למותג קמיל בלו, מגוון סדרות ומוצרים המעניקים מענה לצרכי הטיפול בתינוק מיום היוולדו. המוצרים מוכרים ואהובים על הורים ותינוקות מעל 55 שנה והם גם הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל. להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת, רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

ללא דמעות קמיל בלו בליטר. יח"צ,
ללא דמעות קמיל בלו בליטר/יח"צ

קפה עולמי

התרגשות בעולם הקפה, "קרפור" משיקה סדרות קפסולות איכותיות במחיר שובר שוק, מדובר בקפסולות קפה איכותיות מפולי ערביקה ורובוסטה מובחרים.

לאחר זכיית קרפור ישראל במכרז משרד הכלכלה והתעשייה עם שמן הזית, החברה משיקה 3 סדרות קפסולות קפה השייכות למותג הפרטי של הרשת הבינלאומית. מדובר בקפה אספרסו מפולי ערביקה ורובוסטה מובחרים, הארוזים בקפסולות אלומיניום, השומרות על טריות הקפה ומעניקות חווית טעם עשירה וארומטית. 3 סדרות שונות: סדרה קלאסית לפי העדפת חוזק הקפה-סדרת טעמי קפה מבירות העולם: ברזיל , אתיופיה, לאוס, קוסטה ריקה, קניה וקולומביה; סדרת קפה בטעמי וניל, קרמל ואגוזי לוז.

מוצרי קפסולות הקפה מסומנים לפי מידת התאמתם לסוגי המשקה השונים-ריסטרטו, אספרסו ולונגו, ניתן לשלבם בהכנת קפוצ'ינו או קפה לאטה על בסיס חלב או שיבולת שועל. מוצרי קפסולות הקפה מיוצרים על-ידי מיטב יצרני הקפה בצרפת ובאיטליה והם מתאימים לכל מכונות נספרסו. להשיג ברשתות SUPER, יינות ביתן ומגה.

קפה עולמי קפסולות הקפה של קרפור. יח"צ,
קפה עולמי קפסולות הקפה של קרפור/יח"צ

הפתעות בשקיות

מכירים את מי ששמים כובע אמבטיה על צלחת אוכל, הרעיון נכון אבל עצם המחשבה שמדובר בכובע אמבטיה מעוררת רתיעה, עכשיו מותג סנו סושי משיק כיסוי ניילון עם גומי נצמד לשמירה על המזון ולכיסוי קערות, צלחות וקופסאות בקלות ובנוחות. הכיסוי שומר על טריות ואיכות מזון מכל הסוגים כמו גם על היגיינה. הגומי הנצמד גמיש, מאפשר התאמה למגוון צורות וגדלים של כלים ומוצרי מזון ועוטף אותם בצורה אחידה מכל הצדדים.

מה שמגן על המזון מחדירת אוויר וחיידקים ומונע פיזור ריחות לא נעימים במקרר. השקיות מתאימות לשימוש רב פעמי, הן נוחות לפתיחה ולכיסוי חוזר. להשיג במידות M ו-L. עוד מסנו סושי, שקיות אשפה אטומות וחזקות במיוחד לפחי זבל בגודל L , עם ידיות לאחיזה וקשירה נוחה של השקית.

השקיות עבות ואטומות למניעת טפטופים ומקופלות באריזה של 60 יחידות, עם שליפה של אחת-אחת ללא תלישה. עוד בסדרה, שקיות אשפה עם ידיות לפחים גדולים במידה XL ו- XXL . להשיג בכל רשתות השיווק.

הפתעות בשקיות השקות חדשות ב'סנו'. טל אזולאי,
הפתעות בשקיות השקות חדשות ב'סנו'/טל אזולאי

חמים וטעים

חברת ישרקו, מקבוצת טיב-טעם, מרחיבה את מותג הפסטות ומשיקה את מותג הפסטה פרימיום Agnesi האיטלקי העשויות מתערובת דגנים איכותיים וביצים איטלקיות טריות של תרנגולות חופש ובלנד זני חיטה מובילים מרחבי העולם, מה שמבטיח מוצר באיכות גבוהה מאוד המייצגת את מיטב המסורת האיטלקית: איזון מושלם של טעם, איכות ומסורת. הפסטות המושקות: פסטת ביצים טליאטלה מרכיבי סולת מחיטת דורום, ביצים 28.3% ופסטת ביצים עם תרד מרכיבים סולת מחיטת דורום, ביצים 28.3%, אבקת תרד מיובשת (1.5%).

מותג AGNESI קיים מ-1824 ומאז ואילך, כחלוצים בתחום ייצור הפסטה, מטרתו הייתה להעביר ערך של מצוינות של אורח חיים איטלקי לכל העולם. מאז שיצאה להפלגה לראשונה מאזור ליגוריה שבאיטליה, ספינת המפרש של Agnesi חצתה את הים בכל העולם, וחקרה את המדינות הנידחות ביותר במרדף אחר הזנים המשובחים ביותר של חיטת דורום. להשיג ברשת טיב טעם, באתר טיב טעם בקליק ובמעדניות נבחרות בכל רחבי הארץ.

מותג קנור משיק נמס בכוס הסדרה החריפה במהדורה מיוחדת לחורף, המרקים הנמסים של קנור מהווים כבר שנים פתרון טעים ומהיר, בסדרה החריפה שני טעמים: מרק עדשים חריף ומרק עגבניות חריף. מרקי נמס בכוס של קנור עשויים מ-100% רכיבים טבעיים, בתוספת סיבים תזונתיים, ללא תוספת חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

עוד מקנור, מרק ירקות במהדורה מיוחדת לחורף המצטרפת לסדרת אבקות המרק של קנור המוכרת בכל בית בישראל ומהווה בסיס להכנת מגוון מרקים עשיר בתיבול ובטעם נפלא. המרק מצטרף למרק בצל ופטריות שהושק לאחרונה והוא נמכר בגרסה מוקטנת לנוחות שימוש ואחסון.

כבר שנים שהשפים של קנור מפתחים מוצרים במטרה לאפשר לכל בשלן להרחיב את התפריט וליהנות מארוחות טעימות בקלות ובמהירות, בימים אלה מושק רוטב אסייתי למוקפץ מיוחד להקפצה ולצלייה של מגוון מתכונים מהעולם האסייתי. הרוטב מצטרף למגוון רטבי קנור המתאימים לתיבול, בישול, אפיה, גריל והקפצה של עוף, בשר, דגים, טופו, אורז, אטריות, ירקות ועוד.

Hellmann's - מהמותגים האהובים בישראל המציע מגוון רטבים וממרחים שהופכים טעים למדהים, משיק מהדורה מיוחדת של סדרת רטבי סלט ים תיכוניים: רוטב לסלט בנוסח איטלקי בטעם בזיליקום ואורגנו, רוטב לסלט בנוסח ישראלי בטעם לימון וזעתר. הרטבים מעולים לסלטים ולכריכים ומשדרגים כל מנה.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס, משיקה רוטב שמנת עם בטטה שיצטרף לסדרת הרטבים המלוחים READY TO COOK, 9% שומן ביניהם: רוטב שמנת בטעם קלאסי, רוטב שמנת עם פטריות ורוטב שמנת עם עגבניות. הרטבים המלוחים מהווים קיצור דרך לארוחה מהירה מבלי לשבור את הראש, הם פשוטים, טעימים, וקלים להכנה, רק פותחים, מחממים ושופכים על פסטה, תפוחי אדומה, פשטידות או מאפים אחרים. רוטב שמנת עם בטטה מביא טעם חדש ומגוון, כזה שלרוב אפשר לאכול במסעדות איטלקיות המתמחות ברטביי שמנת מיוחדים. ללא גלוטן להשיג ברשתות השיווק.

נמאס לכם לשלם הון על ממתקים? חברת ויליפוד ממשיכה בהבאת בשורות מחיר לצרכנים והצגת אלטרנטיבות מוזלות למותגי המזון המובילים המעלים למחירים. הפעם נכנסת החברה למדפי חטיפי השוקולד ומשיקה את CRUSH JAZZY - סדרת חטיפים חדשה.

בסדרה 4 חטיפים בציפוי שוקולד ובמילויים שונים: חטיף קורנפלקס מצופה שוקולד חלב; חטיף פצפוצי דגנים פריכים מצופים שוקולד חלב; חטיף פרלינים אגוזים במילוי פצפוצי דגנים צריכים מצופים שוקולד חלב וחטיף ביסקוויט מצופה שוקולד חלב. בנוסף משיקה החברה את סדרת CRUSH - קוביות שוקולד חלב ומריר במילוי בטעם פירות; קוביות בטעם תות שדה מצופות שוקולד חלב; קוביות בטעם דובדבנים חמוצים מצופות שוקולד מריר; קוביות בטעם אפרסק מצופות שוקולד חלב.

אינסטגרמים הכינו את הניידים כי השיגעון שכבש את העולם נמצא כאן, BOOMIES התופעה שמשגעת את העולם מאז הושקה באירופה בינואר האחרון. BOOMIES היא קטגוריה חדשה בשוק הדונאטס העולמי שפותחה במרכז הפיתוח של ענקית מוצרי המאפה Baker & Baker הגרמנית, כעת יבואנית המזון Neo Brand, מביאה לישראל את שיגעון ה-BOOMIES , דונאטס ללא חור, בומבסטיים עם טוויסט ומראה מדליק, כל BOOMIE מכיל בתוכו 12 נקודות מילוי טעים, מיוחד ומפתיע ומצופה בזיגוג תואם ומרהיב, המספקים יחד חווית טעם מיוחדת ויוצאת דופן בכל ביס.

ה- BOOMIES מיוצרים מבצק שמרים רך ואוורירי, ללא ביצים, ללא תוספת מלאכותית, חומרים משמרים, טעמים מלאכותיים או צבעי מאכל. בישראל תשיגו BOOMIES בשני טעמים: BOOMIE תפוז קקאו - במילוי קרם עשיר של קקאו טבול בזיגוג בטעם תפוז ומעל זיגוגי קקאו ו-BOOMIE תות ופירות יער במילוי מרענן של תותים ופטל שחור עם שפריץ של אשכולית ולימון, בתוספת זיגוג בטעם יוגורט תות. במרכז הפיתוח של Baker & Baker, הצליחו בזכות טכנולוגיה ייחודית וחדשנית לייצר דסקית בצק שלאחר טיגון הופכת לדונאטס ללא חור ומקבלת זיגוג נהדר.

מדובר בפטנט בלעדי שזכה להצלחה עולמית מסחררת, מאז הושקו בינואר האחרון, ה-BOOMIES משווקים ב-17 מדינות במזרח התיכון וברחבי אירופה והפכו לפופולאריים ומבוקשים מאד עם למעלה מ-150 טון שנמכרו בעולם בתקופה זו. להשיג ברשתות השיווק, במאפיות, בחנויות הנוחות, בסניפי מקדונלדס ובמשלוח דרך יאנגו דלי.

מותג סלים דליס נחשב ממובילי שוק מארזי חטיפי הדגנים, על-אף ציפוי השוקולד המשובח והטעם העשיר, מדובר בחטיפים עם עד 99 קלוריות, הופכת אותם לאהובים במיוחד על צרכני הקטגוריה בישראל. לקו המוצרים מצטרפת סדרה חדשה: סלים דליס FIBER , מארז של 5 עוגות עטופות בנפרד באריזה אישית שומרת טריות, מועשרות בסיבים תזונתיים ועד 90 קלוריות לעוגיה. העוגות בסדרה מוצעות ב-3 טעמים משובחים: סלים דליס FIBER בטעם בראוניס שוקולד; סלים דליס FIBER בטעם אוכמניות; סלים דליס FIBER בטעם לימון. סלים דליס FIBER . להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

המותג האייקוני אסם פתיבר-מותג הביסקוויטים המצליח בישראל עם כ- 70% נתח שוק, לא מפסיק לחדש ולרגש את הצרכנים הישראלים, אחרי שתי הגרסאות הצבעוניות -אסם פתיבר ורוד בטעם פטל ואסם פתיבר ירקרק בטעם פיסטוק, מגיע ביסקוויט פתיבר פריך וטעים עם קפה המעניק טעם וארומה מרגשים, בן לוויה נהדר לקפה או בלי.

שנתיים לאחר שכבש המותג פתיבר פינוקים את סגמנט עוגיות המפנקות עם סדרת מוצרים טעימה במיוחד כמו פתיבר פינוקים, פתיבר דובוני שוקולד, פתי בר אצבעות שוקולד ופתי בר בטעם עוגת גבינה, מושק לכבוד החורף, פתיבר פינוקים בטעם תותים בשמנת, שילוב מושלם של ביסקוויט פתיבר פריך וטעים בטעם תות וקרם מפנק בטעם שמנת. טעם התות הוא אחד הטעמים האהובים בעולם בעיקר בחורף, שילוב של שמנת ותותים הוא שילוב קלאסי להכנת קינוחים ולנשנושים.

אייטם למבוגרים בלבד, עלית משיקה אבקה להכנת משקה שוקולטה לקהל בוגר ממותג 'ספלנדיד' האהוב עם 40% קקאו איכותי מחוף השנהב, טעם עשיר ושוקולדי, באריזה נוחה הכוללת אפשרות לסגירה חוזרת. מדובר באבקה להכנת משקה סמיך, מפולי קקאו מובחרים במתיקות מעודנת, המהווה פתרון מושלם ומפנק לימי החורף הקרים. שוקולטה ספלנדיד פשוט להכנה וסוגר את הפינה לנשנוש חמים ומתוק.

ולחסים על גזרתם, שוקו דל עושים לכם חיים קלים, עלית משיקה לראשונה קקאו דל שומן בקופסה נוחה לפתיחה וסגירה וחוזרת, מבלי ללכלך. סוגי הקקאו הקיימים בשוק מגיעים באריזת שקית או באריזת שקית בתוך קופסת קרטון חד פעמית, ב'עלית' משדרגים לכם את החיים ואת חוויית השימוש עם אריזה נוחה לשימוש חוזר. פולי הקקאו עוברים תהליך קלייה מיוחד המעניק לקקאו של עלית את טעמיו הייחודיים, ומייצר ניחוח קקאו שוקולדי מתוק וצבעי חום אדום עמוקים.

חמים וטעים-המרקים, הרטבים, המתוקים. יח"צ,
חמים וטעים-המרקים, הרטבים, המתוקים/יח"צ

ירוק עולה

חברת הצבע נירלט, הכריזה על הצבע לשנת 2023 - ירוק ליים בהיר ומואר עם נגיעה של צהוב, הבחירה מהווה קריאת כיוון רלוונטית להלך הרוח העיצובי שנזכה לראות במהלך השנה.

מדובר בגוון מרענן שממרקר את החשיבות הבריאות והרווחה הפיזית והנפשית שלנו בתזזית החיים המודרנית. הגוון הנבחר הוא חיוני ועוטף את הסביבה בשמחת חיים וחיוניות, הוא מבטא קריצה לטבע, נועזות והרפתקאות ומשתלב עם מגוון סגנונות.

ניתן ליישם את צבע השנה במעטפת החומרים הרחבה של נירלט: אקווניר ,אוניאור בגימור משי, אפקט בטון B TONE למראה מעונן ו DTM על בסיס מים לצביעה ישירה על מתכת.

ירוק עולה צבע השנה של נירלט. יח"צ,
ירוק עולה צבע השנה של נירלט/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully