וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון נויפלד מונתה לתפקיד מנהלת פיתוח עסקי באיגוד ההייטק הישראלי

16.11.2022 / 15:27

נויפלד: "אין ספק כי באמצעות מאמץ קבוצתי מלווה ביצירתיות נמשיך לקדם נמרצות את תעשיית ההייטק במדינה תוך הענקת רוח של חדשנות ותמיכה למאות חברות כחול -לבן"

סיון נויפלד. ליאת מנדל,
סיון נויפלד/ליאת מנדל

איגוד ההיי-טק הישראלי - התאחדות התעשיינים בישראל מודיע החודש (נובמבר) על מינויה של סיון נויפלד לתפקיד מנהלת פיתוח עסקי וראש תחום INDUSTRY 4.0 ומחשוב קוונטי. במסגרת תפקידה תפעל לגיוס חברות חדשות לאיגוד תוך יצירת הזדמנויות עסקיות לסקטורים השונים בהייטק. כמו כן תנהל ותוביל את פורוםINDUSTRY 4.0 , מחשוב קוונטי ופורומים נוספים. נויפלד צברה במרוצת השנים ניסיון ניהולי מגוון. בעברה כיהנה במגוון תפקידים, בהם: מנהלת תכנית 'התנסות בתעשייה' בעמותת תעשיידע, מנהלת דסק קשרי לקוחות בתחום פיננסים וציבורי ושרות לקוחות דן אנד ברדסטריט (D&B) העולמית כמו כן ניהלה את מאגרי המידע והמדיה בחברת 'מידע כנסים'.

נויפלד בעלת תואר ראשון במדעי החברה (BA) מהאוניברסיטה הפתוחה. סיון נויפלד, מנהלת פיתוח עסקי באיגוד ההיי-טק הישראלי: "שמחה על הצטרפותי אל איגוד ההייטק הישראלי. אין ספק כי באמצעות מאמץ קבוצתי מלווה ביצירתיות נמשיך לקדם נמרצות את תעשיית ההייטק במדינה תוך הענקת רוח של חדשנות ותמיכה למאות החברות כחול -לבן שנמצאות תחת מעטפת האיגוד".

מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההיי-טק הישראלי, מציינת: "סיון מביאה עימה יכולות מגוונות בכניסתה לתפקיד זה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אנושית. אנו מאמינים כי צירופה לשורות האיגוד מהווה צעד מבורך ובעל חשיבות להמשך צמיחתנו תוך האצתה של תעשיית ההייטק כחול -לבן לסוגיה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully