וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל על הכביש: דוח מצוינים ליצרנית הרכב החשמלי REE

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 16:38

REE מדווחת על תוצאות רבעון שלישי לשנת 2022 ומכריזה על קבלת הזמנות ראשונות. מספר ציי רכב גדולים בארה"ב העבירו הזמנות לכלי רכב מבוססי פלטפורמה P7 והחברה צופה לקבל הזמנות נוספות מגופים מובילים בארה"ב ובאירופה. מרכז הייצור באנגליה יתחיל לייצר ב-2023

רכב של REE 2. יח"צ REE,
REE - הזמנות כבר יש, הייצור יתחיל במחצית השנייה של 2023/יח"צ REE

REE Automotive (Nasdaq: REE), חברת טכנולוגיה המפתחת ומייצרת פלטפורמות ורכבים חשמליים, מדווחת היום על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2022 ועל השלמת אבני דרך עסקיות ותפעוליות משמעותיות.

"במהלך החודשים האחרונים מספר ציי רכב, חברות לוגיסטיקה וחברות משלוחים מהגדולות בעולם בחנו את היצע הרכבים החשמליים של החברה במסגרת אירועי הדגמה שנערכו בארה"ב ובאירופה.

אני שמח לבשר היום על קבלת ההזמנות הראשונות עבור משאית המשלוחים - Proxima Powered by REE ומשאית החלוקה -P7B ממספר ציי רכב מהגדולים בארה"ב. הזמנות ראשונות אלה וההזמנות הנוספות שאנו צופים לקבל בחודשים הקרובים, משקפות את אמון מובילי השוק בטכנולוגיה הייחודית שלנו, ולא פחות חשוב, ביכולתנו לספק את הרכבים שלנו בזמן ובאיכות גבוהה", אמר דניאל בראל, מייסד שותף ומנכ"ל REE.

"בימים בהם לאירועים מקרו-כלכליים גלובליים השפעה מהותית על תעשיית הרכב, חשוב להדגיש כי אנו ממשיכים להציג משמעת תפעולית ופיננסית קפדנית. אנו מאמינים כי יצרנו מיצוב חזק בשוק הרכבים המסחריים באמצעות ערוצי שיווק ייחודיים, ואנו צופים המשך ביקוש גבוה לכלי הרכב החשמליים שלנו." הוסיף בראל.

משמאל: דניאל בראל מייסד-שותף ומנכ"ל REE ואחישי סרדס, מייסד-שותף בחברה. יח"צ REE,
משמאל: דניאל בראל מייסד-שותף ומנכ"ל REE ואחישי סרדס, מייסד-שותף בחברה/יח"צ REE

אסטרטגיית חדירת שוק

REE מציעה שלושה מוצרים ייחודים המבוססים על פלטפורמת הP7 החשמלית, החל מP7B - משאית חלוקה במשקל 6 טון, דרך שאסי חשמלי שטוח לרכבים עד משקל 9 טון וכלה ברכבים מסחריים מלאים בשיתוף פעולה עם בוני המרכבים מהמובילים בתחומם בעולם. החברה מאמינה כי אסטרטגיה זו מהווה בידול ויתרון תחרותי משמעותי על ידי הגדלת שווקי המטרה והאצת חדירת הטכנולוגיה הייחודית לציי רכב גדולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פלטפורמת ה- P7

P7 היא הפלטפורמה החשמלית הראשונה בעולם המבוססת שליטה ממוחשבת מלאה (by wire) על ניהוג הרכב. ה-P7, שנחשף לפני פחות משנה ומיועד לרכבים מסחריים כגון משאיות, מיניבוסים, מסחריות וטנדרים, שטוח לחלוטין מקצה לקצה ומתוכנן לרכבים במשקל 3-9 טון עם יכולת נשיאה של עד 3.6 טון, טווח נסיעה של עד 322 ק"מ. לפלטפורמה יכולת הנעה והיגוי מלא לכל ארבעת הגלגלים (all wheel drive - all wheel steer).

רכב של REE 1. יח"צ REE,
כלי רכב מתוצרת החברה/יח"צ REE

פרוקסימה מבוססת REE (Proxima Powered by REE)

Proxima Powered by REE - הרכב המסחרי המתקדם המבוסס על מרכב הרכב של חברת EAVX (Morgan Olson) ופלטפורמת הP7 של חברת REE, הוצג ונבחן על ידי חברות ציי הרכב הגדולות בצפון אמריקה. הדגמות מוצלחות אלה החלנה להבשיל לכדי הזמנות הרכש הראשונות, אשר מיועדות לכניסה לשירות ובחינה של ציי הרכב השונים במתווה הפעילות היום יומי שלהן.

החברה צופה לקבל הזמנות נוספות לפרוקסימה מבוססת REE בחודשים הקרובים. כחלק מבניית מוכנות החברה לספק את הפלטפורמות שהוזמנו, החברה ממשיכה את תהליכי הרגולציה והאישורים הנדרשים ונמצאת בתהליכים סופיים של התאמת שלדת ה-P7 לייצור מסחרי, ולשימוש בכבישים ציבוריים בארה"ב.

משאית קבינה P7B לחלוקה עירונית ובין עירונית

דגם נוסף המבוסס על פלטפורמת ה P7 של REE הנו משאית החלוקה P7B אשר הושק בתחילת הרבעון. המשאית המיועדת לשוק השילוח של ה-mid-mile וה-last-mile. למשאית יכולת נשיאה של עד 2 טון, טווח נסיעה של עד 241 ק"מ ומהירות מקסימלית של 120 קמ"ש. לאחרונה, קיבלה החברה הזמנות רכש לאספקת משאיות P7B למספר ציי רכב ומפיצים גדולים בארה"ב.

בהתאם לאחת ההזמנות, רכבי P7B יוצעו ללקוחות מובילים אשר רבים מהם נמנים עם חברות Fortune 500. REE ממשיכה לקיים הדגמות ותהליכי מבחן נוספים לחברות מתחומי השילוח, הלוגיסטיקה והסחר האלקטרוני (e-commerce) ברחבי ארה"ב ואירופה וצופה לקבל הזמנות נוספות למשאית הP7B בחודשים הקרובים.

מרכז הייצור של REE באנגליה. יח"צ REE,
מרכז הייצור של החברה באנגליה. הבנייה הושלמה, הייצור יחל בקרוב/יח"צ REE

תפעול וייצור:
החברה מדווחת על השלמת הקמת מרכז הייצור וההרכבה הראשון באנגליה, שצפוי להגיע לכושר ייצור של 10,000 כלי רכב עד סוף השנה. החברה השלימה את התקנת כלל ציוד הייצור, ומבצעת את הבדיקות וההכנות הנדרשות לתחילת ייצור סדרתי בחציון השני של 2023 .

דגשים פיננסיים ותחזית:

• ההפסד הנקי במונחי GAAP ברבעון השלישי של 2022 עמד על 33.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-25.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2022 ו-414.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2021. העלייה בהפסד הנקי במונחי GAAP בהשוואה לרבעון השני של 2022 נובעת בעיקר מירידה בהכנסות משערוך כתבי האופציה של החברה, ועלייה בהוצאות התפעוליות, כולל עלויות עסקת החלפת כתבי האופציות. הירידה בהפסד הנקי במונחי GAAP לעומת הרבעון השלישי של 2021 מיוחסת בעיקר לירידה בהוצאות בגין תגמול מבוסס מניות.

• ההפסד נקי במונחי Non-GAAP ברבעון השלישי 2022 עמד על 27.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-21.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2022 ו-19.5 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2021. הירידה בהפסד הנקי non-GAAP לעומת הרבעון השני של 2022 מיוחסת בעיקר לעלייה בהוצאות התפעוליות, כולל עלויות עסקת החלפת כתבי האופציות. הגידול בהפסד הנקי non-GAAP בשנת 2022 לעומת 2021, קשור בעיקר להוצאות תפעוליות גבוהות יותר הקשורות ליישום התוכנית העסקית של החברה, לרבות חיזוק היכולות התפעוליות שלה והחדירה לשוק לקראת ייצור מסחרי בשנת 2023.

• החברה מאשררת את התחזית שהעניקה לשנת 2022 להוצאות תפעוליות במונחי non-GAAP של בין 100 ל-120 מיליון דולר וכן הוצאות והשקעות בהון הקשורות להקמת כושר הייצור הראשוני של החברה בהיקף של כ-30 מיליון דולר.

• נכון ל-30 בספטמבר 2022, נזילות החברה עמדה על 185.1 מיליון דולר, ומורכבת ממזומנים ושווי מזומנים והשקעות לטווח קצר, וללא חוב. החברה צופה כי ברשותה נזילות מספקת על מנת להגיע ליכולת ייצור ראשונית של פלטפורמת P7 ולהמשיך לקדם פעילויות מסחריות אחרות כמפורט למעלה.

• במהלך הרבעון השלישי, תשקיף המדף של החברה נכנס לתוקף ומאפשר לחברה להנפיק, לפי שיקול דעתה ומעת לעת, בהנפקה אחת או יותר לציבור, מניות רגילות מסוג A, איגרות חוב, זכויות, כתבי אופציה ו/או יחידות, עד לסכום הנפקה מרבי מצטבר של 200 מיליון דולר. החברה הקצתה 75 מיליון דולר במסגרת תשקיף המדף למכירת מניות רגילות מסוג A של החברה בתוכנית ATM (At-the-Market). החברה לא הנפיקה מניות ואין לה תוכנית להנפיק מניות במסגרת ATM בשלב זה.

• במהלך הרבעון השלישי, החברה השלימה את עסקת החלפת כתבי האופציות הסחירות והלא סחירות שעליהן הכריזה לרכישת מניות רגילות מסוג A של החברה. כתוצאה מכך, החברה הנפיקה 3,062,450 מניות רגילות מסוג A בתמורה לכל כתבי האופציה הסחירות והלא סחירות, במטרה לפשט את מבנה ההון של החברה ,להקטין את פוטנציאל הדילול של כתבי האופציה, ובכך מאפשרת גמישות למימון פעילותה בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully