וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמושה במשקפיים: סופר פארם רכשה את אירוקה

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 16:56

רשות התחרות אישרה את רכישת פעילות רשת אירוקה על ידי סופר-פארם. מהלך הרכישה משתלב באסטרטגיית הצמיחה של רשת התמרוקים והפארם להרחבת פעילותה בתחום האופטיקה

גבר מחזיק משקפי ראייה. ShutterStock
רשת סופר פארם רוכשת את פעילותה של רשת האופטיקה "אירוקה"/ShutterStock

סופר-פארם וקבוצת אירוקה החזקות הודיעו על חתימת עסקה במסגרתה תרכוש סופר-פארם את פעילות רשת אירוקה. העובדים בסניפי אירוקה ייקלטו יחד עם הפעילות בסופר-פארם.

זוהי דריסת רגל משמעותית עבור סופר-פארם בשוק האופטיקה הישראלי אשר רווי מתחרים ומתאפיין בחנויות מתמחות המופעלות על ידי אופטומטריסטים פרטיים ורשתות ובראשן הלפרין, אופטיקנה וקרולינה למקה. השוק מוערך במכירות של כ-2 מיליארד שקל בשנה, וכולל כ-1,300 חנויות מתמחות.

מאז 2008 מפעילה סופר-פארם מחלקות אופטיקה בסניפיה תחת המותג "סופר-פארם אופטיק". כיום מפעילה סופר-פארם מחלקות אופטיקה ב-280 סניפיה, כשבכ-80 סניפים היא מציעה שירות של בדיקת ראייה מקצועית ע"י אופטומטריסטים מוסמכים עם חדר בדיקה ייעודי.

לפני כשנתיים סופר-פארם אופטיק הקימה חנות אופטיקה עצמאית ראשונה בעיר אילת בשטח של כ-300 מ"ר. החנות מציעה עשרות מותגים ומעבדה לייצור עדשות מהיר במקום. במחלקות האופטיקה בסופר-פארם קיימים היום מגוון מותגים בינהם, פראדה, ורסאצה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, ארמאני, קרולינה הררה ועוד.

בנוסף, לרשת מותג פרטי תחת השם יוניק (UNIC), כשבשנתיים האחרונות פותחה עבורו קולקציית משקפיים בשיתוף הכוכבת נועה קירל.

נועה קירל לסופר פארם אופטיק. רפי דלויה,
סופר פארם אופטיק, קולקציה של המותג הפרטי (UNIC) בשיתוף נועה קירל/רפי דלויה

רשת אירוקה מקבוצת אירוקה החזקות שבבעלות מייקל ויעקב וולף מפעילה כ-60 סניפים ומתמחה במכירת משקפי שמש של בתי אופנה ומותגים בינלאומיים. בסניפי אירוקה מועסקים כ-200 עובדים, שייקלטו יחד עם הפעילות בסופר-פארם, בכפוף להשלמת העסקה.

סופר-פארם, בניהולו של ניצן לביא, היא רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל, המונה כ-280 סניפים ופועלת באמצעות זכיינים. מאז שהוקמה פועלת סופר-פארם ברישיון בית מרקחת, ומפעילה לצד בתי המרקחת שלה גם מחלקות קוסמטיקה, אופטיקה וטואלטיקה.

בעסקה ייצגו את רשת סופר-פארם עוה"ד רונן ציטבר וזוהר הדר ממשרד עוה"ד ציטבר גלאור ושות' ואת אירוקה ייצגו עו"ד כפיר ידגר, עו"ד ענבר בוינג'ו ואבנר פינקלשטיין ממשרד גורניציקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully