וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת WalkMe מינתה את שרון ברנשטיין לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש

17.11.2022 / 13:15

חברת WalkMe הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה חכמה להדרכת וניווט משתמשים על גבי מערכות שונות בארגון, מודיעה על מינויה שרון ברנשטיין לתפקיד VP People

שרון ברנשטיין. משה כהן,
שרון ברנשטיין/משה כהן

שרון ברנשטיין, בעלת ותק של כ-16 שנים בתחום, מונתה להוביל את מכלול משאבי אנוש של חברת WalkMe בישראל. במסגרת זאת תהיה אמונה על כ-450 עובדות ועובדי החברה הממוקמים בישראל ובנוסף, תמשיך לשמש בתפקידה הגלובאלי כממונה על ניהול הדאטה של 1,300 העובדים בארגון, ניהול מערכות משאבי אנוש לצד ניהול השכר וההטבות של העובדים.

ברנשטיין החלה את דרכה בחברה לפני מעל ל-3 שנים ותוך חודשים ספורים קודמה לתפקיד מנהלת שכר והטבות ותהליכי משאבי אנוש תפעוליים. על כן, היא מגיעה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש מכיוון לא שגרתי, מתוך העולמות האנליטיים של משאבי האנוש.

ברנשטיין מביאה עימה ניסיון קודם בתפקידים משמעותיים בתחום במנעד מגוון של חברות, בהן חברת ייעוץ, ארגון טכנולוגי ציבורי וקרן הון סיכון ישראלית גלובאלית.

צוות ה-HR בניהולה של ברנשטיין מתמחה בשכר, הטבות ודאטה של כלל עובדי החברה, אשר נפרש על פני 10 לוקיישנים ברחבי העולם, ביניהם אוסטרליה; סינגפור; ארצות הברית; אנגליה; יפן; ישראל ועוד.

"ניסיונה העשיר של שרון ויכולותיה הרבות והמוכחות בחברה, הופכות אותה לדמות מפתח בתהליכי הצמיחה שאנו עוברים", אומר דן עדיקא, מנכ"ל WalkMe. על רקע הישגיה המרשימים עד כה, אני משוכנע כי בתפקידה החדש תרומתה תהיה משמעותית עוד יותר. כארגון שמאמין בכישורים והיכולות של אנשיו, קידומה של שרון הוא אך ביטוי נוסף לעידוד הצמיחה מתוך החברה."

"אני שמחה על הקידום בתוך WalkMe ומצפה להמשיך להוביל ולקדם יחד עם הצוות את האסטרטגיה של החברה", משתפת שרון ברנשטיין. "בנקודה בה אנו נמצאים כיום, הדרישה לעובדים איכותיים ויציבים בחברות חשובה מתמיד, מה שמוסיף לאופי התפקיד אתגרים חדשים. אם בעבר התמקדנו בגיוסים וגדילה, כיום אנו שמים דגש על שימור העובדים במטרה לייצר עבורם את החוויה המיטבית, כזו שמעניקה להם את סך הכלים המקצועיים והאישיים אשר יאפשרו להם לצמוח ביחד עם החברה.
בימים אלו צוות ה-HR פועל להטמעת תוכניות פיתוח למנהלים כמו גם לעובדים, במטרה להעניק כלים להתמקצעות ולצמיחה בתוך החברה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully