וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוקו היא היעד לגילוי מאגרי גז חדשים ולקידום אנרגיות מתחדשות

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 15:53

יוסי אבו, מנכ"ל NewMed Energy בכנס הג'רוזלם פוסט במרקש: "מרוקו היא היעד הבא גם לגילוי מאגרי גז חדשים וגם לקידום אנרגיות מתחדשות"

יוסי אבו, מנכ"ל דלק קידוחים. .,
יוסי אבו, מנכ"ל NewMed Energ. האם מרוקו היא היעד החם הבא לקידום עסקי האנרגיה?/.

היום השתתף מנכ"ל NewMed Energy יוסי אבו, ב- Global Investment Forum של הג'רוזלם פוסט במושב בנושא: "האלטרנטיבות הקיימות להתמודדות עם משבר האנרגיה?

יוסי אבו מנכ"ל NewMed Energy: "אנחנו מזהים במרוקו פוטנציאל עצום לפיתוח משאבי אנרגיה חדשים ומתכוונים להשקיע בה בשנים הקרובות. ראשית, בתחום שהוא הלחם והחמאה שלנו: חיפוש, פיתוח והפקה של מאגרי גז טבעי בים ממערב לסהרה. במקביל אנחנו מתכוונים לקדם כאן פעילות בתחומי אנרגיות מתחדשות יחד עם שותפינו מאנלייט".

אבו ציין כי "מרוקו יכולה להיות בסיס אדיר לייצור מימן ירוק, כשחדשנות ויוזמה הן המפתח. אנחנו מאמינים שבשנים הקרובות שיתוף הפעולה שלנו עם מרוקו יביא לחידושים משמעותיים בשוק האנרגיה".

בשנה האחרונה הודיעה NewMed Energy על כניסתה לתחום האנרגיות המתחדשות ולתחום המימן הכחול והירוק. במסגרת זו חתמה בחודש אוגוסט על מזכר הבנות עם חברת Enlightלשיתוף פעולה בלעדי לביצוע השקעות בפרויקטים בתחום האנרגיות המתחדשות בשוק האזורי. על פי מזכר ההבנות NewMed Energy ו- Enlight יקדמו פיתוח והקמת פרויקטים של אנרגיות מתחדשות במספר מדינות בהן מרוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully