וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא שלה: אדל בספלוב חושפת את כל הסודות

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 19:47

הכוכבת ואשת העסקים אדל בספלוב, הידועה בסטייל אישי ייחודי, קוטפת קמפיין ראשון למותג הטיפוח ליראק פריז עם מעורבות מלאה משלב הרעיון. בספלוב נחשבת למשפיענית מובילה המחזיקה בעמוד אינסטגרם מהאותנטיים שקיימים בתעשיית הבידור כולה, עם למעלה מחצי מיליון עוקבים

אדל בספלוב בצילומי קמפיין מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז. אסף לב,
אדל בספלוב בצילומי קמפיין מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז/אסף לב

כוכבת הטלוויזיה ואשת העסקים אדל בספלוב, היא משפיענית מובילה המחזיקה בעמוד אינסטגרם מהחזקים ביותר בתעשיית הבידור כולה עם 543K עוקבים, בעל, שני ילדים ושפע עיסוקים.

בספלוב מפורסמת בסטייל האישי הייחודי שלה ובאהבתה לטיפוח. על סט הצילומים היא סיפרה כי זהו קמפיין מאוד מרגש עבורה כיוון שהיא הייתה חלק מצוות החשיבה ופיתוח האסטרטגיה השיווקית משלב הרעיון ועד להעלאת הקמפיין.

הבחירה בבספלוב אינה מקרית, שכן, לצד השפעתה בתחום האופנה והחיבור הטבעי שלה לטיפוח, והיא מעבירה מסר של עוצמה, אותנטיות, נשיות מתפרצת, וערכים מובילים מוערכים, כשהראשון בהם הוא המשפחה.

במסגרת הקמפיין שיעלה לקראת חגיגות הסילבסטר, בספלוב חושפת את המוצרים האהובים עליה ביותר, כשהם מוצגים בקופסה, ביניהם: ערכה לטיפול בצלוליט, קרם חיטוב לגוף, סרום לטשטוש והעלמת סימני מתיחה, תחליב לחות ומיצוק לגוף, סרום יום ולילה לטיפול בפיגמנטציה, באלם לחות לשפתיים לטשטוש חריצים ושפתון לחות ורוד.

הקופסא תשווק באינסטגרם של בספלוב ובאתר המותג: https://lierac.co.il/

אדל בספלוב בצילומי קמפיין מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז. אסף לב,
אדל בספלוב בקמפיין למותג הטיפוח ליראק פריז/אסף לב

"חוויה נשית וסקסית, כמו שאני אוהבת"

על סט הצילומים סיפרה בספלוב כי נחשפה למותג ליראק פריז כשהייתה בהריון וחיפשה מוצר למניעת סימני מתיחה. לאחר השימוש היא הבינה כי מצאה את הפתרון.

"כל מוצר של המותג שנחשפתי אליו - היה תגלית. למוצרים של ליראק פריז יש תוצאות קליניות מוכחות, הם גם מטפלים וגם מעניקים חוויה נשית וסקסית כמו שאני אוהבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אדל בספלוב בצילומי קמפיין מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז. אסף לב,
המשפיענית המובילה אדל בספלוב חושפת את סודות הטיפוח בקמפיין למותג פרימיום/אסף לב

"מעבר ליופי הפנימי והחיצוני, הערכים שלה"

ברברה למפל, מנכ"לית ליראק ישראל סיפרה: "מהרגע הראשון התחברתי לאישיות של אדל. מעבר ליופי הפנימי והחיצוני, הערכים שלה: אמינות, חריצות, אכפתיות ונועם עולים בקנה אחד עם ערכי המותג. זוהי אישה חזקה, נשית, מטופחת שהיא גם אמא ואשת משפחה וגם אשת עסקים".

בסיום יום הצילומים הפתיעה ברברה את אדל עם קולקציית מוצרים חדשה לשנת 2023 שעדיין לא הגיעו לארץ ואדל קיבלה אותם להתנסות וחשיפה ראשונה.

מימין ברברה למפל ואדל בספלוב. אסף לב,
מימין, מנכ"לית ליראק ישראל, ברברה למפל ואדל בספלוב/אסף לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully