וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר תוכן מוביל בעולם מצטרף כשותף לנרטיב

17.11.2022 / 16:36

נאס דיילי, אחד מיוצרי התוכן המפורסמים בעולם, מצטרף כשותף מייעץ בפירמת משפיעני הרשת ויוצרי התוכן

נאס דיילי. אלון גרגו,
נאס דיילי/אלון גרגו

קבוצת נרטיב (Narrative) מניו יורק מודיעה על הצטרפותו של כוכב הרשת נוסייר יאסין (NasDaily) כשותף מייעץ בחברה. במסגרת פעילותו ייעץ נוסייר לחברה ויקח חלק פעיל בפעילות השוטפת שלה.

קבוצת נרטיב הישראלית היא חברה המתמחה בכלכלת יוצרי התוכן ומשפיעני הרשת שבשנה האחרונה עבדה עם משפיענים מכל העולם בהיקף של מיליוני דולרים. כלכלת היוצרים מוערכת בשווי של מעט יותר מ-100 מיליארד דולר ובמגמת צמיחה תמידית. בין השנים 2016 ל-2020 שוק היוצרים צמח מ-1.7 מיליארד דולר בשנה ל-9.7 מיליארד דולר ב-2020. כבר השנה, בעקבות שינויים שנבעו ממגפת הקורונה, התייעלות ומעברן של חברות רבות יותר לשיווק מקוון, השוק הגיע לשווי בלתי נתפס של 16.4 מיליארד דולר.

בניגוד פרסומות המסווגות והישנות, השיווק באמצעות משפיענים הולך וצומח בצורה מרהיבה ומראה תוצאות ממשיות. בימים בהם משפיענים יכולים לשווק במיקרו למגזרים ספציפיים, ויכולים למדוד בצורה הרבה יותר נגישה את המעורבות של הצרכן מרגע יצירת הקשר הראשוני ועד לרכישת המוצר, אין חברה שמאפשרת לעצמה שלא להשתמש במנגנון הזה.

נוסייר יאסין החליט ב-2016 לעזוב משרה מתגמלת בהייטק ולצאת למסע מסביב לעולם, במהלכו השיק וולוג בפייסבוק שבו תיעד את הרפתקאותיו, לו קרא Nas Daily. תוך התמדה שאפתנית להעלאת סרטון אחד ביום והעברת מסרים של אהבה והבנה, הפך מהר מאוד לאימפריה אינטרנטית עם מעל ל-3.8 מליון עוקבים באינסטגרם, כ-10 מיליון מנויים ביוטיוב ומיליוני צפיות ועוקבים נאמנים נוסייר הצעיר, רק בן 30, במקור מעראבה בגליל התחתון, הפך במהירות מסחררת ליוצר התוכן הגדול ביותר שיצא מישראל לעולם, ובין הידועים והאהובים בקהילת יוצרי התוכן.

בעולם דיגיטלי של ריבוי מסרים, התחרות על תשומת הלב שלנו מתעצמת מיום ליום, חברות, תעמולנים ובעלי אינטרסים מנסים לקבל חשיפה והשפעה בכל מחיר. חברת נרטיב מאפשרת לחברות להציג את הסיפור שלהן, לחזק את קהל הלקוחות וליצור קו מותג נאמן, יצירתי ועכשווי.

רגב גור. אלון גרגו,
רגב גור/אלון גרגו

רגב גור, מנכ"ל ומייסד חברת נרטיב: "אנחנו נרגשים מאוד לקראת הצטרפותו של נוסייר לנרטיב. באמצעות הכישורים, הניסיון וקהל העוקבים שלו, חברת נרטיב תעניק ללקוחותיה רובד נוסף של יצירתיות, שירותיות וגישה למשפיעני הרשת הגדולים ביותר בעולם".

נוסייר יאסין, המשפיען NasDaily: "נחשפתי לפעילות של נרטיב לפני כ-3 שנים ואני שמח להצטרף כשותף מייעץ לחברה. אני רואה בה פוטנציאל גדול, שכן הם יודעים לאמץ טרנדים מהר מאוד ולהתאים את עצמם לעולם כלכלת היוצרים המשתנה בכל רגע".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully