וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל היימן מונה לסמנכ"ל מכירות ב-Cyabra

17.11.2022 / 17:08

ינהל את סניף החברה בניו יורק. היימן מגיע עם ניסיון עשיר בתחום ניתוח נתוני תעבורת אינטרנט והמדיות חברתיות, כשהיה אחד העובדים הראשונים של חברת Similarweb

עמנואל היימן. יחצ,
עמנואל היימן/יחצ

Cyabra, חברת ניתוח המדיה החברתית שנשכרה לאחרונה על ידי אילון מאסק לצורך איתור חשבונות מזויפים ובוטים, מודיעה היום על הרחבת צוות ההנהלה הבכירה עם מינויו של עמנואל היימן כ-SVP Revenue.

היימן מגיע עם ניסיון עשיר בתחום ניתוח נתוני תעבורת אינטרנט והמדיות חברתיות, כשהיה אחד העובדים הראשונים של חברת Similarweb שהוקמה ב-2009. במהלך כהונתו בחברה, שימש במגוון רחב של תפקידים בכירים ברחבי העולם, אשר כללו תעשיות וענפים רבים. בתפקידו האחרון בחברה, כיהן כסגן נשיא לאזור אוסטרליה, ניו זילנד ודרום מזרח אסיה.

ב-Cyabra, היימן צפוי להיות מופקד על פעילות ה-Go-To-Market, במטרה לסייע לה להאיץ את הצמיחה וההתרחבות שהיא חווה בחודשים האחרונים. במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על פתיחת משרד הדגל החדש של החברה בניו יורק, לצד המשרדים הקיימים בטקסס. כשהמהלך נועד להרחיב את הנוכחות ואת היקף פעילותה בארה"ב, כשהשאיפה היא גם להגדיל משמעותית את מצבת העובדים הקיימת בחברה.

Cyabra אשר הוקמה ב-2018 על ידי דן ברמי (מנכ"ל החברה), יוסף דאר (סמנכ"ל המוצר) ועידו שרגא (CTO), פיתחה מנגנון המסייע לאמוד את רמת ההשפעה והפעפוע של נושא מסוים ברשת ולאמוד את רמת האמיתות של המשתתפים בשיח. כחלק מאותו מנגנון החברה מפעילה מודולים מתקדמים, העושים שימוש בטכניקות "כדור השלג", המסייעות לחברות ועסקים מכל העולם, לזהות טרנדים ולנתח את השיח ברשתות, וכן לאתר פרופילים מזויפים. עד היום החברה גייסה כ-8 מיליון דולר, בהשתתפות הקרנות: Harpoon Ventures, Ourcrowd Founders Fund (קרן ההון סיכון בניהולו של פיטר ת'יל), TAU Ventures ועוד.

דן ברמי, מייסד משותף ומנכ"ל Cyabra: "אנחנו נרגשים מאוד לצרף עלינו לסיפון את עמנואל, עם כל הידע והניסיון העשיר שהוא מביא עמו. אנחנו מתכוונים להמשיך לגייס צוות עובדים מעולה, למטה החדש שלנו בניו יורק, על מנת להמשיך את תהליכי הצמיחה המהירים של החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully