וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפקת הגאווה: זינוק אדיר לגריינדר ביומה הראשון בבורסה

19.11.2022 / 2:06

עם מופע של אמני דראג עשתה אפליקציית היכרויות הלהט"בים היסטוריה בוול סטריט, כשהונפקה ברעש גדול ועלתה ביותר מ-200 אחוז: "מדהים שחברה כזאת מונפקת כך לציבור"

גריינדר מונפקת בוול סטריט. Spencer Platt, GettyImages
יום היסטורי. גריינדר מונפקת בוול סטריט/GettyImages, Spencer Platt

בזמן שבישראל מנהלת קהילת הלהט"ב מאבק בנציגי הימין הקיצוני בממשלה המסתמנת, בניו יורק היא רשמה ניצחון ענק אמש (שישי). זאת, לאחר שגריינדר, אפליקציית ההיכרויות הלהט"בית, הונפקה בוול סטריט ורשמה עלייה של לא פחות מ-204 אחוז. המסחר במניה הופסק פעמים אחדות לאור העליות הקיצוניות.

ההשקה של גריינדר הייתה, ללא ספק, שונה בנוף מהנפקות אחרות בוול סטריט, כשלוותה במופעי דראג, חלקם דמויות מוכרות מסדרת הריאליטי של רו פול. נקודת המוצא של המניה הייתה 16.9 דולרים, ובשלב מסוים במהלך יום המסחר היא הגיעה ל-71 דולר - עליה של יותר מ-500 אחוז. לבסוף נסגרה גריינדר על 36.5 דולר.

"די מדהים שאפליקציה שכל הקהל שלה הוא חד-מיני ודו-מיני וגם עובדיה כאלה מונפקת כך לציבור", אמר מנכ"ל גריינדר ג'ורג' אריסון, שנכנס לתפקידו בחודש שעבר. גריינדר הוקמה כרשת גיאו-סוציאלית (היכרויות על בסיס מיקום) עבור גייז ב-2009. נכון לסוף 2021 היא מנתה כ-11 מיליון משתמשים חודשיים. שוויה של החברה עמד לפני ההנפקה על כ-2 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • גריינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully